Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuttiinko Maria Veitolaa näin pahasti ennenkuin Sieppi uhriutui?

Vierailija
21.09.2018 |

Tuntuu että joka paikassa tuo Veitola nyt esillä. Tulee tunne, että löytyykö enää mitään, mihin hän ei olisi syyllinen :( Itse olen aina pitänyt hänen tyylistään, onnistuu yllättämään aina positiivisella tavalla. Löytää asioista erilaisia näkökulmia. Ulosanti ihan huippua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistön JA muun median.

Vierailija
22/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja-titteli on kokenut niin pahan inflaation, että en pidä nykyisiä "toimittajia" edes kunnolla ihmisinä. Se että sinulla on kärkeviä mielipiteitä, tai pukeudut erikoisesti, tai kyselet vaikeita, tai sinulla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, ei tee sinusta vielä pätevää toimittajaa.

Rehellistä h*oraakin arvostan enemmän, kuin näitä nykyajan toimittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria itse on kertonut avoimesti, miten ahdistus on tänä vuonna ajanut hänet pitkällisiin itkukohtauksiin ja palaamaan terapiaan. Samalla kun hän kauhistelee maailman pahuuden ja ihmisten toimien aiheuttamia kauheuksia ja siitä seuraavaa henkistä tuskaa, on hän valmis mollaamaan muita, piikittelemään, olemaan ilkeä, suorastaan klassinen koulukiusaajahahmo. Kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, Maria postaa instaan itkukuvan ja uikuttaa ahdistusaan ja kuolemanpelkoaan.

Kuka kertoisi Marialle, että me kaikki kuolemme joskus, mutta elämä on jokaiselle paljon mukavampaa, jos emme sen aikana tee pääpyrkimykseksi muiden julkista nolaamista.

Huhu kertoo, että Maria oli kouluaikana epätavallisen tyylitön, pyrki jäljittelemään muiden pukeutumista siinä onnistumatta. Siksi hän nyt valitsee mitä oudoimpia asuja, joita ei voi kutsua kauniiksi. Niiden väitetään olevan persoonallisia, vaikka tosiasiassa ne ovat pääosin epäonnistuneita kokeiluja. Designia ehkä, mutta ei edes istuvaa sellaista.

Mä olin kouluaikoina sellainen, että jos huomasin jotakuta kiusattavan tai nälvittävän, menin sanomaan nälvijälle että tuo oli rumasti sanottu ja tarkoititko ihan tosissaan pahoittaa toisen mielen.

Jos istuisin nyt sun vieressä siinä koneella, kysyisin tuon sinulta.

Vierailija
24/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sitä Kassi-Almaa katsomaan enää sekuntiakaan. Jo pelkkä naaman näkeminen lehdessä saa aikaan oksennusreaktion.

Vierailija
25/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria itse on kertonut avoimesti, miten ahdistus on tänä vuonna ajanut hänet pitkällisiin itkukohtauksiin ja palaamaan terapiaan. Samalla kun hän kauhistelee maailman pahuuden ja ihmisten toimien aiheuttamia kauheuksia ja siitä seuraavaa henkistä tuskaa, on hän valmis mollaamaan muita, piikittelemään, olemaan ilkeä, suorastaan klassinen koulukiusaajahahmo. Kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, Maria postaa instaan itkukuvan ja uikuttaa ahdistusaan ja kuolemanpelkoaan.

Kuka kertoisi Marialle, että me kaikki kuolemme joskus, mutta elämä on jokaiselle paljon mukavampaa, jos emme sen aikana tee pääpyrkimykseksi muiden julkista nolaamista.

Huhu kertoo, että Maria oli kouluaikana epätavallisen tyylitön, pyrki jäljittelemään muiden pukeutumista siinä onnistumatta. Siksi hän nyt valitsee mitä oudoimpia asuja, joita ei voi kutsua kauniiksi. Niiden väitetään olevan persoonallisia, vaikka tosiasiassa ne ovat pääosin epäonnistuneita kokeiluja. Designia ehkä, mutta ei edes istuvaa sellaista.

Mä olin kouluaikoina sellainen, että jos huomasin jotakuta kiusattavan tai nälvittävän, menin sanomaan nälvijälle että tuo oli rumasti sanottu ja tarkoititko ihan tosissaan pahoittaa toisen mielen.

Ja minä vastaisin, että kyllä, haluan herättää sen ihmisen, joka tahallaan ja tarkoituksella mediassa kiusaa Sara Sieppiä tai  Johanna Tukiaista vallanpitäjien sijaan. Jos ei oma osaaminen riitä siihen, että haastaa vaikka Antti Herlinin, niin miksi ryhtyä kiusaamaan niitä, joilla ei ole mitään valtaa.

Esimerkiksi tällä viikolla Maria olisi voinut näyttää taitojaan haastatellessaan Jani Toivolaa. Napakoiden kysymysten sijaan Maria tyytyi hymistelemään vihreitä arvoja ja pienen lapsen vanhemman uupumusta, jotka molemmat oikeuttavat ajamaan veronmaksajie piikkiin yli 22 000 eurolla. Ei yhtäkään kiusallista kysymystä, ei yhtäkään yllätystä. Mikä toimittaja se sellainen on, joka ei osaa työtään?

Vierailija
26/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Siepin haastattelu ei ollut epäasiallinen. Enemmän mua häiritsi Veitolan haastattelu Jenni Vartiaisen kanssa alkukesästä. Veitola jankkasi väkisin Jenniltä tietoja "Rahkamiljonääristä" mikä ei ole rikos, vaikkei Jenni suostunutkaan miehestä mitään kertomaan koska tämä on yksityishenkilö eikä mikään julkkis, eikä puhu muutenkaan mies- tai perheasioistaan julkisuudessa. Etenkin Veitolan möläytykset: "Haetko siitä miehestä enemmän rahkaa vai rahnaa?" ja "Onko Jenni rahkaana?" alkoivat todella oksettaa. Jenni jätti kuitenkin jutu omaan arvoonsa eikä niitä jälkikäteen itkenyt mediassa kuten Sieppi teki.

Vierailija
27/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äklö koulukiusaaja

Vierailija
28/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä jotain outoa. Piiloagressiivinen ainakin. Ei paljasta tunteita ja ilme aina sama (silmät). Silmät jotenkin tyhjät ja silmäthän on sielun peili.

Vierailija
29/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä vastaisin, että kyllä, haluan herättää sen ihmisen, joka tahallaan ja tarkoituksella mediassa kiusaa Sara Sieppiä tai  Johanna Tukiaista vallanpitäjien sijaan. Jos ei oma osaaminen riitä siihen, että haastaa vaikka Antti Herlinin, niin miksi ryhtyä kiusaamaan niitä, joilla ei ole mitään valtaa.

Esimerkiksi tällä viikolla Maria olisi voinut näyttää taitojaan haastatellessaan Jani Toivolaa. Napakoiden kysymysten sijaan Maria tyytyi hymistelemään vihreitä arvoja ja pienen lapsen vanhemman uupumusta, jotka molemmat oikeuttavat ajamaan veronmaksajie piikkiin yli 22 000 eurolla. Ei yhtäkään kiusallista kysymystä, ei yhtäkään yllätystä. Mikä toimittaja se sellainen on, joka ei osaa työtään?

Näissä kiusaamisjutuissa on se haaste, että kiusaajamentaliteetin omaksuminen "herättelytarkoituksessa" ei yksinkertaisesti toimi. Sillä luodaan vain lisää kiusaamista. Voit siis joko olla kiusaamatta muita, jolloin sinulla on ns. varaa paheksua sitä kun joku muu kiusaa. Tai sitten voit alentua itse kiusaajaksi.

Olen ymmärtänyt, että Veitolaa on myös kiusattu kouluaikoinaan. Joskus kiusatuista tulee myöhemmin elämässään kiusaajia. Veitolan toimintaa en ole aktiivisesti seurannut, joten en osaa kattavasti arvioida olisiko näissä pastaväitteissä perää omasta mielestäni, mutta siitä olen varma että oman lääkkeen syöttäminen ei kiusaamisjutuissa toimi mitenkään myönteisesti tai tehokkaasti. Jos jokainen huolehtisi ensisijaisesti siitä, että ei itse kiusaa, näitäkään keskusteluja ei tarvitsisi käydä. 

t. Sama

Vierailija
30/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on pelkurimainen kiusaaja ja öykkäri, joka tekopyhästi rupeaa uhriutumaan ja itkemään kaikkien mahdollisten kanavien kautta jos joku kehtaa sanoa hänestä muutakin kuin pelkkiä kehuja. Ja tämän takia häntä on inhottu jo kauan ennen Siepin haastattelua. Olisi O.K., jos kestäisi itselleen sitä, mitä suoltaa sadistisella ilolla jatkuvasti toisille, mutta kun ei tosiaan siedä edes häivähdystäkään.

Vierailija
31/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Feministi"-Maria hyökkää naisten kimppuun (etenkin ulkonäön perusteella), mutta konttaa pukuherrojen edessä takamus pystyssä.

Vierailija
32/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Maria itsekin uhriutunut mm. silloin kun A. Saagim haukkui rumaksi.

Tässä on se ero, että Veitola ei sanonut Siepille mitään loukkaavaa. Kannattaa katsoa se haastattelu, eikä kuvitella omiaan.

Vierailija
33/33 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju MV:n yritys saada aikaan seuraava kohu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi