Olen ruma nuori nainen, kysyttävää?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että niin ruma oot. Sinulla on vaan luultavasti huono itsetunto. Olethan seurustellutkin kahdesti, joten varmasti seuraa saat.
Olen ruma. Minulla on epäsymmetriset kasvot, ohuet hiukset ja silmieni alla on ryppyjä koska itken todella paljon. Olen myös masentunut ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.
-ap
Kohtalotoveri täällä hei. Kasvojen epäsymmetrisyys vaivaa minua päivittäin. Se on pääsyy miksi itse koen olevani ruma; en tiedä miltä näytän ylipäätään, en tiedä miltä näytän muiden silmissä, tuntuu että muutkin näkevät minusta kaksi eri naamaa. Minulla on myös arpia yms. mutta silti ihmiset sanovat minua usein kauniiksi. Itse en koe niin... Minulla on todettu mainitsemasi mt-ongelmat, lisäksi BDD, suosittelen tutustumaan siihenkin...
Teidän molempien viat on vain persoonallisuustekijöitä ellette harkitse mallin uraa. Oikeasti.
Siis tarkoitan että näyttää persoonallisilta
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua ikinä kehuttu kauniiksi tai haukuttu rumaksi?
Kauniiksi on kehuttu, rumaksi ei ehkä ihan suoraan mutta tietyistä rumista piirteistä on huomauteltu, miehet esim. pienistä rinnoista ja ohuista hiuksista ja naiset epäsymmetrisestä nenästä ja laihuudesta.
Ainiin ja silmät minulla on kuulemma kuin sarjamurhaajalla. En tiedä mitä se tarkoittaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
.
Olet kuitenkin minua kauniimpi koska olen ruma keski-ikäinen nainen. Neuvon sinua nauttimaan nuoruudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua ikinä kehuttu kauniiksi tai haukuttu rumaksi?
Kauniiksi on kehuttu, rumaksi ei ehkä ihan suoraan mutta tietyistä rumista piirteistä on huomauteltu, miehet esim. pienistä rinnoista ja ohuista hiuksista ja naiset epäsymmetrisestä nenästä ja laihuudesta.
Ainiin ja silmät minulla on kuulemma kuin sarjamurhaajalla. En tiedä mitä se tarkoittaa.
-ap
Ohuista hiuksista en osaa sanoa. Ehkä erilainen kampaus jos se on ongelma? Pienet rinnat on täysin makukysymys ja silmät kuten sarjamurhaajalla kuulostaa joko vitsiltä tai katkeralta letkautukselta jonka voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että niin ruma oot. Sinulla on vaan luultavasti huono itsetunto. Olethan seurustellutkin kahdesti, joten varmasti seuraa saat.
Olen ruma. Minulla on epäsymmetriset kasvot, ohuet hiukset ja silmieni alla on ryppyjä koska itken todella paljon. Olen myös masentunut ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.
-apKohtalotoveri täällä hei. Kasvojen epäsymmetrisyys vaivaa minua päivittäin. Se on pääsyy miksi itse koen olevani ruma; en tiedä miltä näytän ylipäätään, en tiedä miltä näytän muiden silmissä, tuntuu että muutkin näkevät minusta kaksi eri naamaa. Minulla on myös arpia yms. mutta silti ihmiset sanovat minua usein kauniiksi. Itse en koe niin... Minulla on todettu mainitsemasi mt-ongelmat, lisäksi BDD, suosittelen tutustumaan siihenkin...
Joo tuo kasvojen epäsymmetrisyys häiritsee itseänikin eniten. Välillä tuntuu että näytän joltain mutanttihirviöltä kun katson kasvojani eri kuvakulmista, sitten mietin että näkevätkö muutkin minut näin.
Pitää tutustua tuohon BDD:hen.
Lohduttavaa kuulla että ei ole yksin näiden tuntemusten kanssa mutta toisaalta en kyllä haluaisi että kenelläkään olisi näin surkea olo.
-ap
Miksi itseään rumana pitävien naisten kohdalla ylivoimaisesti pahin vika tuntuu olevan aina korvien välissä?
Nuori nainen on AINA kaunis. En tajunnut sitä silloin. Minun kompleksini oli nenä, mutta on mulla myös ohuet hiukset, pienet tissit jne.
Älä vertaa itseäsi kehenkään. Olet tosi spessu. Elämä helpottuu kun ikää tulee, etkä enää mieti niin paljon ulkonäkösi puutteita. Ala jo nyt kohdella itseäsi ystävällisesti. Kohta sulla on kaiķki mitä haluat - ja ihan sivutuotteena.
Mulle on kyllä huomautettu mm. nenän vinoudesta. Mun nenä on siis vino ihan luusta, rustosta ja sieraimista, eli kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joskus nuorempana mietin jopa izzaria tämän takia. Nykyään koitan nähdä kasvoni kokonaisuutena, ja ilmeisesti epäsymmetria tekee oikeasti kasvoista jos ei kauniimmat, niin ainakin kiinnostavammat. Mulla on sielukkaat silmät, jotka nekin on eri paria, nenän lisäksi suu ja leuka on vinot... Kaipa noi silmät pelastaa kokonaisuuden. Yleensä varsinkin sos. tilanteiden pelosta kärsivillä on hyvä sydän, ja silmät on sielun peili... Voimia ap, et ole ruma.
Luuletko olevasi jotenkin erityinen? Minäkin olen ruma mutta en enää edes nuori.
t. 27-vee
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä huomautettu mm. nenän vinoudesta. Mun nenä on siis vino ihan luusta, rustosta ja sieraimista, eli kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joskus nuorempana mietin jopa izzaria tämän takia. Nykyään koitan nähdä kasvoni kokonaisuutena, ja ilmeisesti epäsymmetria tekee oikeasti kasvoista jos ei kauniimmat, niin ainakin kiinnostavammat. Mulla on sielukkaat silmät, jotka nekin on eri paria, nenän lisäksi suu ja leuka on vinot... Kaipa noi silmät pelastaa kokonaisuuden. Yleensä varsinkin sos. tilanteiden pelosta kärsivillä on hyvä sydän, ja silmät on sielun peili... Voimia ap, et ole ruma.
Missä ihmeessä oikein liikutte, jos ihmiset kommentoivat nenän vinoutta? Oudon paljon jotkut käyttävät aikaa kasvojensa pohtimiseen
Vierailija kirjoitti:
neizytsetä kirjoitti:
Millaisia poikaystäväsi olivat?
t. täysin kokematon 36v mies.Luusereita. Ihan oikeasti juuri sellaisia miehiä jotka eivät tule enää ikinä saamaan naista. Seurustelin heidän kanssaan oikeasti säälistä.
Ensimmäinen oli aluksi todella mukava, ulkoisesti epämiellyttävä mutta ajattelin että hänellä on hyvä luonne. No lopulta hän paljastui erittäin katkeraksi, seksistiseksi naistenvihaajaksi. Suhde kesti pari kuukautta. Jätin hänet heti sen jälkeen kun sain kuulla hänen yrittäneen pettää minua.
Toinen oli kanssa aluksi ihan sympaattinen ja oikeasti nautin hänen seurastaan, mutta hänelle iski joku ihme itsetunto kriisi kun aloimme seurustella ja hänelle tuli pakottava tarve esittää "kovaa jätkää".
Hän ajautui huonoon seuraan, alkoi laiminlyödä koulunkäyntiään ja käyttää aineita. Hän siis käyttäytyi kuin joku uhmakas pikkukakara ja minun olisi pitänyt katsoa hänen peräänsä. En suostunut tuohon kuvioon ja jätin hänetkin parin kuukauden seurustelun jälkeen.
-ap
Kiitos vastauksesta.
En osaa kauhean hyvin samaistua koska olet seurustellut ja saanut tosi paljon huomiota ja kehuja ulkonäöstä. Kuulostat ihan filmitähdeltä minuun verrattuna.
Minä olen sellainen 3-4/10 tapaus eli ei nyt susiruma mutta lyhyt ja epämaskuliininen eli ei toivoa saada huomiota naisilta. Aloitetta ei ole kukaan minulle tehnyt. Jos olisi rohkeutta ja kovasti yritteliäisyyttä niin varmaankin saisin naisen koska olen verbaalisesti ookoo ja pärjään tavallisissa sosiaalisissa tilanteissa hyvin. Mutta joutuisin teeskentelemään, koska en olisi seksuaalisesti sellainen "viejämies" jollaista aina toivotaan.
En usko että olet ruma tai mitenkään toivoton...itsetunto vain aika maassa, veikkaisin.
No omasta mielestäni varmaan joku 6-7.
Tähän mitä muut ajattelevat minusta on kyllä erittäin vaikeaa vastata koska mistä minä tiedän kertovatko ihmiset rehellisesti mitä he ajattelevat ulkonäöstäni.
Joiltakin olen kuullut olevani erittäin kaunis, minut on pari kertaa pysäytetty kadulla ja kehuttu kauniiksi. Jotkut samassa koulussa opiskelleet itselleni tuntemattomat tytöt tulivat ihan randomisti kerran juttelemaan minulle ja heidän mielestään olin jumalaisen kaunis. En tiedä oliko se sitten vittuilua.
Olen sellainen todella laiha, omasta mielestäni vähä klonkun näköinen nainen. Kai se joidenkin mielestä on viehättävää.
Olen myös tapaillut sellaista alusvaatemallilentäjäkirurgi-tyylistä super komeaa miestä vähän aikaan ja hän jätti jopa tyttöystävänsä takiani. Oikeasti. Ja hänen mielestään olin kaunis. Suhde ei tosin edennyt tapailua pidemmälle koska hän valehteli olevansa sinkku kun tutustuimme.
-ap