Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmimmät, hölmöimmät, epäuskottavimmat tai noloimmat syyt mistä tiedät jonkun (tai itsesi) otaneen sairaslomaa töistä tai muuten vain lintsannut töistä? :)

Vierailija
21.09.2018 |

Kertokaahan tarinoita. Itsellä tulee mieleen kun eräs kaveri oli möhlinyt itseruskettavalla itsensä läiskikkääksi porkkanaksi ja tämän vuoksi jätti tulematta. Itse olen kahdesti joutunut jäämään pois venähtäneen illan ja oksennuspyörtymiskrapulan+aamulla edelleen vellovan kännin vuoksi (shame on me).

Onko teillä jotain värikkäämpiä tarinoita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen pisti silmäkulmaan, toinen puoli lärvistä turvoksissa ja silmä muurautui turpeana umpeen. Työskentelen terveydenhoitajana ja silloin päätin etten piru vie kehtaa töihin mennä sen näköisenä.

Vierailija
22/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä, vaikka on välillä univaikeuksia. Kerran oikeasti nukahdin hetkeksi työpöydän ääreen. Onneksi on kävelymatka. En tiedä yhtään, mistä johtuu. Mä vain herään ja sitten ei nukuta, parin tunnin unien jälkeen tuntuu kuin olisi aamu eikä mikään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kollegani (25v nainen) kävi töissä keskimäärin kahtena päivänä viikossa. Sai lopulta kenkää saikuttelusta. Syitä oli kymmeniä, mutta tässä parhaimmistoa:

-Aggressiivinen kohdunkaulansyöpä. Parani 3 päivän sairauslomalla.

-Kananmunan kokoinen aivokasvain. Taas 3 päivää teki ihmeitä.

-Harvinainen loistartunta, joka muuttuikin jossain vaiheessa haimasyöväksi. Ei varmaan tarvitse sanoa mikä auttoi.

-Veti leukoja, ote lipesi, rannemurtuma ja aivotärähdys. 3 päivää saikkua ja sieltä palatessaan piti yhden päivän ajan haavasidettä kyynärpäässään.

-Keuhkokuume ja 41 asteen lämpö. Ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin työkykyyn (asui naapurissani, koiranulkoilutus ja röökillä ramppaus sujui ketterästi).

-Varpaaseen suihkussa pudonnut shampoopullo. 3 päivää saikkua.

-Käsi-ihottuma (näkymätöntä laatua, mutta tosi tuskallinen). Tää oli mun lemppari, koska tämä ihottuma alkoi vartti sen jälkeen kun minä olin saanut työterveydestä viikon saikkua mätivien kämmenhaavojen vuoksi. En tosin pitänyt päivääkään, naureskelin vaan tälle kollegalle joka tivasi multa hädissään lääkärin nimeä. No, ei saanut saikkea ja oli kiukkuinen.

-Erilaisia oksennustauteja joissa oksensi viikon sänkyyn ja kuumetta yli 40 astetta. Paranivat aina 3 päivän saikulla. Paradoksaalista.

Kovan onnen mimmi, kaikki tämä ja paljon muuta 2 vuoden aikana. Tajuttiin vasta ihan loppuvaiheessa että aika vakavista mielenterveyden ongelmista taisi olla kyse. Siksi sitä saikkuakin varmaan sai.

Vierailija
24/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kollegani (25v nainen) kävi töissä keskimäärin kahtena päivänä viikossa. Sai lopulta kenkää saikuttelusta. Syitä oli kymmeniä, mutta tässä parhaimmistoa:

-Harvinainen loistartunta, joka muuttuikin jossain vaiheessa haimasyöväksi. Ei varmaan tarvitse sanoa mikä auttoi.

-Veti leukoja, ote lipesi, rannemurtuma ja aivotärähdys. 3 päivää saikkua ja sieltä palatessaan piti yhden päivän ajan haavasidettä kyynärpäässään.

-Keuhkokuume ja 41 asteen lämpö. Ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin työkykyyn (asui naapurissani, koiranulkoilutus ja röökillä ramppaus sujui ketterästi).

-Käsi-ihottuma (näkymätöntä laatua, mutta tosi tuskallinen). Tää oli mun lemppari, koska tämä ihottuma alkoi vartti sen jälkeen kun minä olin saanut työterveydestä viikon saikkua mätivien kämmenhaavojen vuoksi. En tosin pitänyt päivääkään, naureskelin vaan tälle kollegalle joka tivasi multa hädissään lääkärin nimeä. No, ei saanut saikkea ja oli kiukkuinen.

-Erilaisia oksennustauteja joissa oksensi viikon sänkyyn ja kuumetta yli 40 astetta. Paranivat aina 3 päivän saikulla. Paradoksaalista.

Kovan onnen mimmi, kaikki tämä ja paljon muuta 2 vuoden aikana. Tajuttiin vasta ihan loppuvaiheessa että aika vakavista mielenterveyden ongelmista taisi olla kyse. Siksi sitä saikkuakin varmaan sai.

Kuinka se sitten meni teille ihan täysijärkisestä, noilla jutuilla höystettynä?

Vierailija
25/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitten meni teille ihan täysijärkisestä, noilla jutuilla höystettynä?

Ei se mennytkään. Eikä sen sekopäisyys rajoittunut vain sairauskertomuksiin, vaan jutut olivat muutenkin suuruudenhulluja ihan alusta asti. Mm. hänet on kutsuttu ilman hakemusta opiskelemaan tietyn korkeakoulun yhdelle halutuimmista linjoista koska hänellä on hyvää työkokemusta (puhelinneuvonnasta). Hänen kiireessä ja lukematta väsäämäänsä esseetä käytetään edelleen lukiossa opetusmateriaalina. Ja paljon muita.

Aluksi revittiin näistä jutuista paljonkin huumoria, pidettiin sitä ihan perus vellihousupummina. Mutta lopuksi tajuttiin että raasu melko todennäköisesti uskoi näihin tarinoihinsa itse.

Vierailija
26/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt laittamaan housuja jalkaan reiden hermosäryn takia.

Vesirajaminihame olisi toiminut sisällä, mutta ulos ei senkään kanssa olisi voinut mennä sillä tuulikin sattui 🤯

Eikä siihen kipuun auta edes särkylääke.

Voimakkaimmilla hermokipulääkkeillä kipua saa vain vähän lievemmäksi mutta haittana on se että pää menee samalla ihan sekaisin.

Vähän aikaa piti miettiä, että mitä oikein sanon esimiehelle.