Iskin tänään metrossa silmäni kivannäköiseen mieheen, joka oli kahden pienen lapsen kanssa rattailla liikenteessä
Lapsista toinen oli noin 3-vuotias ja toinen ehkä 5.
Mies jutteli lapsille ja huomioi heitä koko ajan samalla hymyillen aivan ihanasti. Pienempi huomasi minut ja kun hymyilin hänelle, hän väläytti maailman ihanimman hymyn, selvästi isältään sen perinyt! Mies oli niin rento ja hot, ei varsinaisesti komea mutta minun makuun, vähän rentun näköinen, mikä teki kiinnostavan kontrastin kun näki miten ihanasti hän lapsiaan kohteli...
Mietin olisiko ollut asiatonta mennä juttelemaan? Mitä mieltä olette? Voihan olla että oli yh-isä tai eronnut ja hänen vuoronsa olla lasten kanssa.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Hanki ihan oma hoito ja lapsetkin voit hankkia itse.
En hanki. Mulle olisi ihanteellisinta löytää mies, jolla on jo lapsia ja yhteishuoltajuus, niin voisin hoitaa lapsiaan silloin kun ovat isällään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hanki. Mulle olisi ihanteellisinta löytää mies, jolla on jo lapsia ja yhteishuoltajuus, niin voisin hoitaa lapsiaan silloin kun ovat isällään.
Ap
Ja lapset kiljahtelisivat riemusta. Just joo.
Arvelen ettei moni ajattele hyvää tällaisesta. Mutta kyllä niitä eronneita miehiä on, joilla on pieniä lapsia ja jotka toivoisivat löytävänsä naisen itselleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja lapset kiljahtelisivat riemusta. Just joo.
Miksi ei? Lapset pitävät minusta. 🙄
Ap
Miten meinasit mennä juttelemaan? Taitaa metromatka olla jo ohi lapsiperheen osalta kun kellokin on jo reippaasti nukkumaanmenoaika. Mut jos tilanne on vielä päällä, niin voithan sinä yrittää ja nolata itsesi.
Mua ehkä hieman säälittää sinun provoyritys, vaikutat aika yksinäiseltä.
Jo on vastauksia.
Miksi ihmeessä ei saisi jutella kiinnostavalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Miten meinasit mennä juttelemaan? Taitaa metromatka olla jo ohi lapsiperheen osalta kun kellokin on jo reippaasti nukkumaanmenoaika. Mut jos tilanne on vielä päällä, niin voithan sinä yrittää ja nolata itsesi.
Mua ehkä hieman säälittää sinun provoyritys, vaikutat aika yksinäiseltä.
Onhan tapahtuneesta muutama tunti aikaa. En mä olisi kehdannut mennä juttelemaan ja ajattelin kyllä, että se olisi ollut asiatontakin. Kunhan vain leikittelin ajatuksella, kun mies niin minuun vetosi.
No yksinhän minä olen suurimman osan ajasta, mutta en sanoisi yksinäinen. Viihdyn hyvin itsekseni 🙄
Ap
Onneksi annoit hänen olla rauhassa etkä syyllistynyt seksuaaliseen häirintään.
Miksei kivantuntuisen ihmisen kanssa voisi jutustella metrossa?
Vierailija kirjoitti:
Jo on vastauksia.
Miksi ihmeessä ei saisi jutella kiinnostavalle miehelle?
😊💟
Ap
No senkus menet juttelemaan, ensi kerralla vaan tsekkaat vähintään onko sormusta sormessa. Ei musta ole mitään vikaa mennä tarkastamaan onko mies vapaa, itse ainakin luotan omaan mieheeni, että uskallan antaa jutella vieraidenkin naisten kanssa. Eikai siinä mitään jos mies oli mielestäsi hot, etkä mielestäsi sanonut, ettet välittäisi vaikka olisi varattu, silloin suhtautuisin ap:een toisin.
Voi tosin olla, että sinulla on vähän ruusuinen kuva uusperheen perustamisesta, mutta eikai tuossa ajatuksessa ole vikaa jos et halua omia ja elää lapsiarkea 24/7. Se on kuitenkin usein monimutkaista vääntämistä exien kanssa jne kuten palstalta saa lukea.
Ensi kerralla käyt juttelemassa jos mies onkin vapaa niin matoa koukkuun. Tietenkin ihan varmasti vapaita ja lapsettomiakin miehiä voi katsella. Vähän erikoinen ajatus ehkä haluta lähtökohtaisesti olla äitipuoli, mutta siihen en jaksa takertua.
Vierailija kirjoitti:
Etkö katsonut oliko sormusta?
En. Olin jotenkin niin lumoutunut siitä hymystä, ettei päässäni raksuttanut muuta ajatusta kuin "ihana mies" 😄
Ap
Meillä ei kumpikaan pidä sormuksia vaikka ollaan naimisissa joten siitä ei voi päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kumpikaan pidä sormuksia vaikka ollaan naimisissa joten siitä ei voi päätellä mitään.
Mikä sun pointti on? Juttelen kelle haluan, oli sormus tai ei.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä vaikka olen naimisissa, kunhan kysyin ap.lta näkyikö sormusta, ja jos olisi ollut, niin kyllä siitä olisi jotain voinut päätellä.
mee ihmeessä, oma vikansa jos vaimo päästää ukkonsa ilman valvontaa metroon
Säännöllisenä metromatkustajana haluan nähdä sen päivän kun nainen menee juttelemaan miehelle.