Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystävyyssuhteiden päättyminen
21.09.2018 |
Olen vasta viime aikoina oppinut kuuntelemaan herkällä korvalla, miten ystävät puhuvat riidoista toisten ystäviensä kanssa, ja miten heillä on ihmissuhteita päättynyt.
Tyypillistä näissä kertomuksisaa on syyn vierittäminen niiden toisten niskaan sekä minun liehittelyni, esim: "Me sentään osataan käyttäytyä, eikö vain?" "Ne muut eivät vain ymmärrä. He eivät ole niin herkkiä kuin me."
Tarkoituksena on saada samalle puolelle ja hämärtää keskustelukumppanin käsitystä siitä, kuka itseasiassa on muokannut.
Pian voit huomata itse olevasi sitä samaa "ne muut" massaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up