Kauhein metroasema?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Olisin äänestänyt Kontulaa. Siellä saa iltaisin väistellä nistejä ja huumediilereitä tai pelätä saavansa turpiin. Mikset laittanut kaikkia asemia?
Kun en Kontulaa saanut äänestää, niin äänestin Sörkkää. Ihan vaan niiden pirun jäykkien ovien takia. :D
Itäkeskus. Liian rikasta meininkiä. Tykkään köyhästä kulttuurista.
Länsiasemat puuttuvat myös.
Kaunein on Koivusaari (kun astuu ulos).
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne siinä asemalla hengaavat narkomaanit kaljatölkkeineen on kaikki valkoisia.
Ilmoitin virstisi asiattomaksi. Viittasit yleistäen ihonväriin, mikä on r as ismia.
Sörnäinen. Missään ei liiku niin paljon hulluja narkkareita. Meno on kuin jostain eläintarhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne siinä asemalla hengaavat narkomaanit kaljatölkkeineen on kaikki valkoisia.
Ilmoitin virstisi asiattomaksi. Viittasit yleistäen ihonväriin, mikä on r as ismia.
Millä tavalla yleistin, jos totesin itse nähneeni heidät siellä? Ja olen valkoinen, saahan mustatkin puhua mustista miten tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokasit tosin, koska siteerauksesi ansiosta viesti jäi luettavaksi.
Nyt on tulossa taidetta 11 metroasemalle eli sinne raiteiden takaisille seinille. En ole löytänyt tietoa mille asemille. Laittaisivat nyt ainakin niille vanhimmille ja kulahtaneimille.
Sörnäinen. Itse metroasema ihan jees, mutta rappusten jälkeen pamahtaa se hampaaton, tärisevä isäMmaallinen kulttuuri vastaan. Kontula ja Mellunmäki asemina ahdistavia.
Itäkeskus. Väkimäärään nähden ihan liian pieni. Kulahtanut ja ränsistynyt. Metsien miehet ja naiset kansoittavat pissalta haisevan edustan.
Rauttis? Ei kukaan helsinkiläinen sano noin. Se on Steissi tai ihan vaan Rautatientori.
Itse kysymykseen vastaan Vuosaari.
Miksi tuossa ei ole kaikkia asemia?
Рыба́цкое Pietarin vihreällä metrolinjalla. Asettaa nuo Helsingin "kauheat" metroasemat ihan uuteen perspektiiviin.
Miksi narkit aina hengaa metroasemilla?
Mikä ihmeen Rauttis?? Kamalin asema on Kontula.
sörkkä, kontula, rastila jne slummit. en ymmärrä mutta itis ei oo enää paha ainakaan aamu tai päiväsaikaan :D taidan olla tottunut. iltaisin en halua siellä kulkea.
Kulis ja Kalis, anna mun kaikki kestää.
Olisin äänestänyt Kontulaa. Siellä saa iltaisin väistellä nistejä ja huumediilereitä tai pelätä saavansa turpiin. Mikset laittanut kaikkia asemia?