Miten älypuhelimen mahdollisuuksi käytetään? Miten sillä pääasiassa viestitellään?
Miten kavereihin pidetään yhteyttä?
Kun pläräätte jatkuvasti puhelinta niin mitä toimintoa te käytätte?
Kommentit (13)
Itse lähetän tekstareita, en tykkää WhatsApeista ja muista. Ja sähköpostia tietysti lähetän ja soitan.
No siis puheluita ainakaan ei käytä juuri kukaan. Appseja käytetään, tekstareita ehkä joskus. Puhelimella soitetaan vaan erikoistapauksessa.
Viestintään whatsapp tai messenger. Molemmissa saa kätevästi sovittua asioita ryhmässä. Joidenkin kanssa vielä tekstiviestit. Puhelut tietysti myös. Lisäksi selaan nettiä, fb ja lehtien sivut enimmäkseen. Ja pelaan pasianssia
Whatsappin kautta laitan nykyään kaikki "tekstiviestit", kun se ei maksa mitään, kun muutenkin on netti puhelimessa ja kotona käytän wifiä. Myös videopuheluita on kiva soitella esim. kauempana asuvien sukulaisten kanssa, varsinkin lasten.
Viestitellään pääasiassa WhatsAppilla tai Messengerillä. Muuten puhelimella tehdään kaikkea mitä netillä yleensäkin. Sillä on kätevä tarkastaa esim. reitti, aikataulut, varata lippuja. En keksi oikein mitä sillä EI voisi tehdä.
Mä puhun kyllä päivittäin useamman tunnin puhelimessa, tekstareita lähetän suht vähän, whatsapp- ja messenger-viestejä sen sijaan aika paljon.
Älypuhelin on al-lahin kirous länsimaisten ihmisten tuhoamiseen.
Kiitos kaikille kommentoijille. Pääsee hiukan jyvälle siitä missä mennään:)
ap.
Useimmiten olen selaimella netissä. Viestittelen vain satunnaisesti Whatsappilla ja harvemmin Messengerillä.
Älypuhelimella on niin vaikea kirjoittaa "nakkisormilla". Ei tahdo jaksaa tökkiä sormella.
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelimella on niin vaikea kirjoittaa "nakkisormilla". Ei tahdo jaksaa tökkiä sormella.
Töki k*llilla vaan reippaasti?😊
(perjantain kunniaksi)
Ei sitten.
ap.