Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies tuomittu elämään yksin jos hän ei ikinä tee aloitteita naisille?

Vierailija
21.09.2018 |

Ainakin suomalaisnaisten kanssa hän saa odottaa pariutumista kauan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset tekee alotteita.

Palstamiehet laskevat aloitteeksi vain sen, jos nainen menee suoraan kysymään "haluaisitko seksiä kanssani" tai "haluaisitko alkaa seurustella kanssani". Normaalit aloitteet kuten juttelemaan meneminen saati sanaton viestintä, joka ilmaisee kiinnostusta, eivät heidän maailmassaan ole aloitteita. Ja koska aika harva nainen menee kysymään em. kysymyksiä siltä seiniä tai pöytää tuijottavalta yksinäiseltä friikiltä, joka on ainoa joka ei itse tee naisten suuntaan aloitteita, niin näiden miesten ennuste on erittäin heikko.

Kyllä tuo naisen juttelemaan tuleminen on ihan utopiaa tavismiehelle.

Naiset menee jutteleen vaan Supermiehille :)

Näinhän se taitaa olla. Keskuudessamme kulkevat supermiehet saavat kaikki naiset. Paitsi ne supermiehet jotka kahmivat itselleen kaikki miehet. Tavismiehet vetäytyvät syrjään kun supermies saapuu paikalle, menevät nurkkaan ja itsekseen mutisevat "vihaan noita supermiehiä" ja marinoituvat toivottomuudessaan kunnes katkeroituvat...

Ihan tosi elämässä joskus se altavastaajakin voittaa. Osallistuminen kannattaa aina.

Vierailija
22/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt aloitetta naiselle, enkä usko, että jään yksin.

19-v futiskundi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet laskevat aloitteeksi vain sen, jos nainen menee suoraan kysymään "haluaisitko seksiä kanssani" tai "haluaisitko alkaa seurustella kanssani". Normaalit aloitteet kuten juttelemaan meneminen saati sanaton viestintä, joka ilmaisee kiinnostusta, eivät heidän maailmassaan ole aloitteita. Ja koska aika harva nainen menee kysymään em. kysymyksiä siltä seiniä tai pöytää tuijottavalta yksinäiseltä friikiltä, joka on ainoa joka ei itse tee naisten suuntaan aloitteita, niin näiden miesten ennuste on erittäin heikko.

No juurihan sanoit että sanaton viestintä lasketaan aloitteeksi.

Eli eikös tuo sitten pädekään niin päin että mies antaa merkitsevän katseen ja nainen tulee juttelemaan?

Voisit käyttää nettikeskustelua harjoituksena naisten kanssa keskusteluun mutta lähdet vänkääjä-linjalle. Se on väärä tapa. Yritä keksiä jotain mikä vie keskustelun muulle kuin väittelyn ja inttämisen tielle, sillä et saa ketään juttelemaan kanssasi tosielämässä.

Jos ihmettelet epäloogisuutta jonkun viestissä, pyydä häntä selventämään mitä tarkoitti _vailla ilkeilyä_. "Ymmärsinkö nyt oikein että..." on hyvä alku ja näin saat keskustelun jatkumaan. Ihmiset kun pitävät siitä että joku suhtautuu heihin ja heidän puheisiinsa arvostaen ja on valmis näkemään pientä vaivaa ymmärtääkseen mitä he tarkoittavat. Aivan sama, oletko samaa mieltä tai miten tyhmältä juttu alussa kuulostaa. 

Vierailija
24/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sanotaan ettei kukaan tule kotiovelta hakemaan... no, minulle kävi kuitenkin juuri niin! On sivuseikka että ko. nainen halusi minun vain avaavan yhteisen kellarivaraston oven. Lämpimät muistot jäi, siitä on jo kolmisentoista vuotta...

Vierailija
25/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta olen täällä elänyt ja naisten tekemien aloitteiden lukumäärä on tähän mennessä tasan yksi. Olen käynyt läpi baarit, keikat, yökerhot, kaveribileet, kirjastot, kaupat, taidenäyttelyt, opiskelut, opiskelijabileet, kansanopistot ja lenkkipolut. En tiedä olenko niin kammottava, mutta minun kokemukseni mukaan yksin olisin jäänyt, jos toimettomana olisin vain surkutellut.

Vierailija
26/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo naisen juttelemaan tuleminen on ihan utopiaa tavismiehelle.

Älä jauha paskaa. Joka ikinen mies, jolle olen elämäni aikana mennyt juttelemaan, on ollut tavismies. Ihan tavallinen suomalainen mies, sellainen joita on 80 % väestöstä.

Ne naisten "tavismiehet" on aina jotain keskitasoa komeampia. Nähty tälläkin palstalla moneen kertaan kun kuvia käsketty laittaa taviksesta. Oikeasti taviksia ei lähesty naiset.

Katso ympärillesi. Olen parhaillaan julkisella paikalla, missä on paljon pariskuntia. Joka ikinen mies (ja nainen) on totaalisen tavis enkä hetkeäkään usko, etteikö tällaisessa porukassa olisi myös niitä pareja, joissa nainen on tavalla tai toisella tehnyt aloitteen.

Jos naiset eivät koskaan kiinnostu sinusta, et ole tavis. Kuulut siihen pieneen ryhmään miehistä, joka ei saa naista tai ainakin se on vaikeaa. 85 % miehistä pariutuu viimeistään kolmekymppisinä.

Äläkä ihan oikeasti tule kertomaan meille naisille, millaisille miehille me olemme tehneet aloitteita tai millaisiin miehiin olemme ihastuneet.

Ne naiset viedäänkin heti joille kelpaa tavis, saavat valita. Vapaana pyörii sitten nämä jotka niitä muka "taviksia" lähestyy ja ihmetellään kun tulee pakit.

Täh, mitä paskaa tuo nyt on? Suurin osa ihmisistä ottaa taviksen puolisokseen, koska ovat itsekin sellaisia. Ne jotka jäävät ilman, ovat häviävän pieni prosentti jotain päihde -ja vakavasti mielenterveysongelmaisia tai ihan jäätävän rumia. Ne joilla on varaa valita, ovat taas spektrumin toisessa päässä olevat, eli todella kauniit, sosiaaliset ja hyvässä sosioekonomisessa asemassa olevat henkilöt, jotka luonnollisesti pariutuvat keskenänsä.

Vierailija
27/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotta olen täällä elänyt ja naisten tekemien aloitteiden lukumäärä on tähän mennessä tasan yksi. Olen käynyt läpi baarit, keikat, yökerhot, kaveribileet, kirjastot, kaupat, taidenäyttelyt, opiskelut, opiskelijabileet, kansanopistot ja lenkkipolut. En tiedä olenko niin kammottava, mutta minun kokemukseni mukaan yksin olisin jäänyt, jos toimettomana olisin vain surkutellut.

Juuri näin, naisten aloitteet on kyllä harvinaisia vaikka täällä osa muuta väittää. Miehiin nähden todella vähäistä.

Vierailija
28/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, naisten aloitteet on kyllä harvinaisia vaikka täällä osa muuta väittää. Miehiin nähden todella vähäistä.

No, totuuden nimissä kaveripiirissäni on pari komeampaa miestä ja heille kyllä tehdään aloitteita säännöllisesti. Itse olen tiedostanut näillä vuosilla olevani ulkonäöltäni ja olemukseltani epäkomea, eikä kaltaisilleni ikinä aloitteita tehdä.

Vierailija
29/31 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on taas perjantai-ilta palstalla. Urpot kyselevät täällä tyhmiä sen sijaan, että menisivät sinne, missä naisia on.

Ei yksin viitsi baariin lähteä. Oisko muita paikkoja missä voi tavata naisia perjantai iltana?

Vierailija
30/31 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään, että uskaltaisinko pyytää yhtä työpaikan miestä johonkin. Olisi kiva tutustua, mutta en tiedä kehtaanko tai uskallanko tehdä aloitetta.

Et ilmeiseti sitten kuitenkaan pyytänyt?

En kun en ollut vielä tarpeeksi varma asiasta, enkä tosiaan tunne tätä miestä kovin hyvin. Sormusta ei ole, mutta sehän ei välttämättä kerro siitä onko varattu vai ei. Koitan kerätä rohkeutta tehdä tuttavuutta uudemman kerran lähiaikoina.

Ohjeeksi vain, älä tee ehdotusta liian kapeilla ehdoilla.  Tyyliin perjantaina, nyt viikonloppuna tai rajattuna aikana, jossakin erityisessä  tilaisuudessa.  jnee..  Aikuiset ihmiset on monesti lupautuneet johonkin jota ei voi kiertää, niin voit helposti joutua menetetyksi mahdollisuudeksi, varsinkin jos sinuun itseesi koskee kovasti pienikin torjunta.    Siis ihan lavealla pohjalla, "haluaisin tutustua sinuun, löytyykö kalenterista tilaa"  tyyppinen lähestyminen, ei sido kumpaakaan eikä ahdista nurkkaan.  Siis ihan perusrehellinen juttu, ei rönsyjä eikä liikoja toiveita. 

Vierailija
31/31 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee aloitteita, niin fiksaa itseäsi ainakin miellyttäväksi (ulkonäkö ja käytös), jos niissä on jotain fiksattavaa.

Kotoa tosin ei kukaan tule hakemaan, vaan liiku ihmisten ilmoilla.

Minä lähestyin omaa miestäni - ja onneksi tein, sillä hän ei kuulemma olisi koskaan uskaltanut lähestyä minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi