Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko naisille pitää tarjota juotavaa baarissa jos aikoo jutella heille?

Vierailija
21.09.2018 |

En tiennyt että niinkin moni vaatii sitä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se keskustelunaloittajasta käy mutta keskustelunjatkajana kyllä. Ovat vain epäluuloisia kun kaiken maailman tyrmäystippahörhöjä pyöriskelee yöelämässä niin otat sen tiskille mukaan ja käsket hänen sanoa mitä ottaa sieltä.

Vierailija
22/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi haluat jutella naisille, miehet juttelee miesten kanssa ja naiset naisten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne pummit tulee notkumaan ovelasti, kun ovat juoneet sen oman kaksi tuoppia mihin oli rahaa. Alottaa kyselemällä viisaita ja samalla tuijottaa sun juomaa vihjailevasti. Sitten kun ei mainitse asiasta vaan antaa toisen kituu janoisena siinä, niin se käy noille pummeille sietämättömäksi ja sit se suu aukee, voitko tarjoo yhden.

EN VOI, jos ei ole rahaa juoda, niin pitää pysyy kotona.

Vierailija
24/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle. Mä en halua joutua väkisin juttelemaan epämielenkiintoisen ihmisen kanssa yhden juoman takia. Ostan juomani mielummin itse ja mielenkiintoiseen ihmisten kanssa juttelen koska haluan.

Vierailija
25/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon suoraan että kysymällä haluatko jonkun drinkin, mahdollisuutesi paranevat 110%. Muussa tapauksessa istumapaikkasi saattaa olla "varattu". Tai sitten olet todella hyvännäköinen tai olen itse todella puutteessa.

Mutta turha nillittä ettei löydä ketään eikä pääse edes juttusille, asenne on se että en maksa mitään ennenkuin seurustellaan. Sitä ei ainakaan omalla kohdallani tulisi tapahtumaan ikinä. Tuo yksi kommentti jossa mies jakaisi laskun deiteillä jäisi ihan varmasti viimeiseksi, vaikka mies olisi kuka tahansa

Vierailija
26/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus kun eräs neito valomerkin jälkeen vienosti hymyillen otti juomani käteensä. Kiskaisin juoman pois ja lesbo kysyi muka yllättyneenä. Eikö tää olekaan mun?

Vierailija
27/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muuallakin kuin lähiräkälässä.

Vierailija
28/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin tuntemattomalta juoman vastaan? ei kiinnosta.

Vierailija
29/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ehei. Älä maksa drinkkejä.

Jos nainen on kiinnostunut, hän maksaa vaikka sinun drinkkisi saadakseen jutella pitempään kanssasi.

30/30 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Sitä voi sitten tarjota myöhemmin juttelun edetessä JOS haluaa.

Juoman tarjoamalla saa naisen pakkoseurustelemaan hetken (harva nainen kehtaa tarjotun juoman kanssa vaihtaa pöytää).

Joku mainitsi ruusut, mulle on kerran joku baarituttu ostanut ruusun ja tuli tosi vaivaantunut olo.