Antti Kaikkonen ja Satu Taiveaho: Ero
Oho.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/75e98b79-ed42-4454-9e6e-7a981ecd…
(linkin takana on vain että Satu ilmoitti asiasta FB:ssa ja asiasta lisää hetken kuluttua. Laitoin linkin vaan että en ole keksinyt omasta päästäni)
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli kerran kysely, missä pyydettiin veikkaamaan julkkisparia, joka ei koskaan eroa. Veikkasin heitä :(
Itse asiassa Sale ja Jenni olis aika varma veikkaus tuossa kisassa. ...kunnes vanha vihtahousu heidät erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta Ana leipoo liudan lapsia jonkun kanssa, joka niitä voi saada.
Tuskinpa, he muistaakseni kertoivat, että molemmilla oli lapsettomuustaustaa jo ennen yhteistä lapsettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli kerran kysely, missä pyydettiin veikkaamaan julkkisparia, joka ei koskaan eroa. Veikkasin heitä :(
Minä taas vastasin päinvastaiseen ketjuun ketkä eroaa, että Taiveaho ja Kaikkonen. Kaikkonen vaikuttaa vilkkusilmältä, ja Taiveaho jotenkin kireäktä.
Muistan, että Kaikkosesta oli jotain epämääräistä juttua. Nähty vieraan naisen kanssa, viestitellyt tms. Kuka muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois että hekin eroaa.
No olihan heidän seurustelunsakin aikoinaan aikamoinen yllätys.
Ei minulle, kepulaiset yleensä sikiävät keskenään.
Eikö Taiveaho ole demari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas vastasin päinvastaiseen ketjuun ketkä eroaa, että Taiveaho ja Kaikkonen. Kaikkonen vaikuttaa vilkkusilmältä, ja Taiveaho jotenkin kireäktä.
Muistan, että Kaikkosesta oli jotain epämääräistä juttua. Nähty vieraan naisen kanssa, viestitellyt tms. Kuka muistaa?
Juu kanki viestitteli jonkun itäblokin naikkosen kanssa.
Nuorin täyttää joulukuussa 6vuotta. Ollut heillä 3 vuotta kohta, entä vanhin?
Yhdelle ihan tarpeeksi hoitaa kahta lasta.
Mitä se Satu nyt tekee kun ei pääse linnan juhliin. Elämänsä sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Nuorin täyttää joulukuussa 6vuotta. Ollut heillä 3 vuotta kohta, entä vanhin?
Yhdelle ihan tarpeeksi hoitaa kahta lasta.
Muuttuuko tilanne automaattisesti tuon osalta nykyisestä kovin paljoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksei pääsisi? Eikö se ole jonkun ison järjestön pj tms?
Mua surettaa ihan lasten takia. Kummalle lapset jää?
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli sekin sokerinhuuruinen idylli sitten.
Sokerinhuuruinen idylli? Minusta vaikuttanut kypsältä ja fiksulta pariskunnalta, joka selvinnyt yhdessä lapsettomuuden haasteestakin.
Minua tämä ero ei yllättänyt ollenkaan, itseasiassa olen ihmetellyt miten Taiveaho niin pitkään jaksoi katsoa Kaikkosta.
Kaffepulla kirjoitti:
Mistä vetoa niin Antilla on kohta uusi rakkaus ja yllätysvauva...
Surullista Sadulle.
Kahvit ja pulla?
Minulle on jotenkin sellainen kuva, että AK on vähemmän kiinnostunut lapsista kuin Satu, Vaimolle tullut pakkomielle.
Ei tainnut tämäkään suhde kestää lapsiperhearkea, vaikka sitä niin kovasti aikanaan kaivattiin.
Lapsia haluttiin pakonomaisesti ja sitten kävi perinteisesti. Ei ne lapset sitä onnea sitten tainneetkaan tuoda vaan vanhempien välit alkoivat säröilemään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sadulla on ihan omakin ura, joka on uskoakseni tärkeämpi kuin linnan juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Tulee mieleen olisko jotenkin taktista, esim. paremmat mahollisuudet adoptioon tms. yksin?
Hei nyt valoja päälle! Niillä on jo kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut tämäkään suhde kestää lapsiperhearkea, vaikka sitä niin kovasti aikanaan kaivattiin.
On silti raskasta ja omistautumista lapsille. Ne vie kaiken oman ajan, ei voi olla itsekäs.
Huokaisen kun nuorin 14v. ja vanhin täyttää 17v.
Niinhän se on, että vastoinkäymiset yleensä joko yhdistävät tai erottavat pariskuntia. Luulin heidän kohdallaan ensimmäistä.