Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hommasin lukollisen peilikaapin kylppäriin/vessaan

Rouva 32v
21.09.2018 |

En tykkää että anoppi tai muut vieraat kyttää meidän kylppärikaapin sisältöä. Aion vielä pistää lukot ihan kaikkiin kodin kaappeihin ja laatikoihin.
Ps. Ei mulla kyllä mitään salattavaa ole, mutta ärsyttää jos joku huomaamattani kyttää tavaroitani kaapeista ja laatikoista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. On sulla ongelmat. Miksi edes postaat aloituksen mokomasta? Joillakin on näköjään paljon salattavaa kun tuommoinen edes tulee mieleen.

Vierailija
2/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo ei ärsytä mutta ihmetyttää ne peilikaapintonkijat. Mitähän ne kuvittelee sieltä löytävänsä? Omissa tutuissa on muutama jotka meillä kyläillessään jos käyvät vessassa kurkkaavat peilikaappiin joka ikinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hommasit, paljonko maksoi, kuin kiinnittit kaapin vai onko tämä provo.

Vierailija
4/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. On sulla ongelmat. Miksi edes postaat aloituksen mokomasta? Joillakin on näköjään paljon salattavaa kun tuommoinen edes tulee mieleen.

Täältä palstalla olen lukenut kuinka uteliaita ihmiset on. Kyttäävät kaappeja ja ties mitä muuta.

Vierailija
5/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hommasit, paljonko maksoi, kuin kiinnittit kaapin vai onko tämä provo.

Munalukolla laitoin vaihdoin vaan sellaiset kahvat jotta oli mahdollista laittaa siihen sellainen. (liimattavat kahvat)

Vierailija
6/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lukot maksoivat?

Vierailija
7/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lukkoa tulee keittiöön? Asennatko itse?

Vierailija
8/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan pingispalloja peilikaappiin ennekuin vieraat tulee. Hauska kuunnella sitä kailikalia kun rouva vieras käy vessassa ja pallot pomppii pitkin lattiaa.

Vierailija
9/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on provo, mutta voidaan me hieman mennä mukana.

Vierailija
10/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 32v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä palstalla olen lukenut kuinka uteliaita ihmiset on. Kyttäävät kaappeja ja ties mitä muuta.

Tämän palstan häiriintyneeseen maailmankuvaanko perustat päätöksesi?

Vierailija
11/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan saman ihmisen kirjoittama, joka tossa toisessa ketjussa on olevinaan anoppi ja löysi poikansa ja miniän luota vessan kaapista kaksi positiivista raskaustestiä.

Vierailija
12/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nuo ei ärsytä mutta ihmetyttää ne peilikaapintonkijat. Mitähän ne kuvittelee sieltä löytävänsä? Omissa tutuissa on muutama jotka meillä kyläillessään jos käyvät vessassa kurkkaavat peilikaappiin joka ikinen kerta.

Laita peilikaapin sisälle näkyvästi lappu jossa lukee että MITÄS VITTUA TÄNNE KURKIT KYYLÄ? 

Katso mikä ilme kurkkijalla on kun ulostautuu vessasta! :D

Vierailija
13/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29,90 Abloy munalukko, vielä en ole hommannut lukkoja noihin muihin. Täytyy vielä netistä katsoa sopivia lukkoja tai ostaa sitten lukolliset kaapit, riimutkin ihan ok, tai ainakin halvempi ratkaisu.

Vierailija
14/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että näin on?

Vierailija
15/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan pingispalloja peilikaappiin ennekuin vieraat tulee. Hauska kuunnella sitä kailikalia kun rouva vieras käy vessassa ja pallot pomppii pitkin lattiaa.

Ihan hyvä, mutta kaappeihin ei mahdu palloja. Ovat niin täynnä.

Vierailija
16/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää? Eikö teillä saa ovea kiinni?

Vierailija
17/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29,90 Abloy munalukko, vielä en ole hommannut lukkoja noihin muihin. Täytyy vielä netistä katsoa sopivia lukkoja tai ostaa sitten lukolliset kaapit, riimutkin ihan ok, tai ainakin halvempi ratkaisu.

Sun perhees komppaa?

Vierailija
18/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten osa ihmisistä tässäkin ketjussa ovat tätä asiaa jotenkin vastaan. Ovat varppina itse näitä kaappikyylääjiä. Tämä ketju vahvisti epäilykseni.

Vierailija
19/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te pingispalloilijat itse käytä kaappejanne? Meillä olis ainakin pallot lattialla ainakin kuudesti päivässä ihan oman perheen toimesta.

Vierailija
20/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käly käy läpi kaikki keittiönkaapit.. kamala ovien pauke keittiössä, meen katsomaan: "mitä sä etsit, voinko auttaa?", "Lusikkaa", "Joo, me ei pidetä lusikoita jääkaapin yläkaapissa, vaan tässä laatikossa, josta lapsetkin ylettää ne ottamaan"... en tiedä, mitä se kuvitelee meiltä löytävänsä. Varmaan sitä harmittaa, kun viinat on siellä keittiössä oven takana eikä kirjahyllyssä lasioven takana laskettavissa.