poikaystävä paasasi vanhemmilleni ulkokissasta! Hävettää
Vein poikaystävän ekaa kertaa vanhemmilleni. Meillä on vanha kissa joka on kohta 20 vuotta ollut ulkokissa (ennen paasauksen kulta-aikaa jo kulkenut ulkona) siis saa olla myös sisällä, mutta pääsee ulos aina kun haluaa.
Poikaystävä näki kissan ulkorapuilla, ja koko vierailu oli kissasta paasaamista, ja luonnosta puhumista. Mies ei ole mikään hippi, joten hävetti ja ketutti. Porukat oli vielä odottaneet hänen näkemistään. Olin niin kiukkuinen, ja mies ei näe olleensa yhtään sopimaton.
Valitin hänelle että oikeastiko on niin huolissaan vanhasta kissasta ja linnuista (joita ei ole ikinä tappanut meidän nähden ainakaan) että pitää paremmittaan vain haukkua. Vanhempani ovat vanhoja, ja eivät oikein osanneet sanoa mitään. Säälitti kun yrittivät kysyä jotain järkevää, esim miehen työnkuvasta, niin mies palasi siihen v#tun kissa-aiheeseen.
Miehen mielestä olen dramaattinen ja ylireagoin, mielestäni en todellakaan. Mitä mieltä olette?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin miehellesi välittömästi p*llua. Eläinrakkaat miehet ovat parasta.
Kuulehan ap, jätä se "sika". Ansaitsee parempaa.
Vitut ole, vaan vässyköitä.
Kissa on ITSE vaarassa ollessaan ulkona. Sen voi sanoa. Nyt tulee tunne että vaan vihaa kissaa. Minä olisin huolissani. Eikä ekoilla vierailuilla pidä rähjätä, eikä myöhemminkään. Asiallisesti voi sanoa.
Antaisin miehellesi välittömästi p*llua. Eläinrakkaat miehet ovat parasta.
Kuulehan ap, jätä se "sika". Ansaitsee parempaa.