Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostat tavaraa auton takakontista, miksi valitat joutuneesi huijatuksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei puhunut Erkin mukaan täysin sujuvaa englantia, mutta ihan hyvää kuitenkin. Mies kertoi olleensa myymässä merkkitakkeja lähikaupungeissa ja palaavansa pian takaisin Milanoon Italiaan.

Ongelmana oli, että takeista piti päästä pienen alennuksen kanssa eroon ennen lentokoneeseen hyppäämistä."

Täsmälleen sama juttu noiden "Offenbach"- keittiökamojen kanssa.

Pari vuotta sitten kiersi paku kaupittelemassa paineilmakompressoreita.

Rakennustyömaita ja maatiloja kiertelivät.

En itse päässyt jututtamaan noita kauppiaita.

Kompressoreissa oli myyntihinta sellainen, että jonkinlaisella viekkaudella ja vääryydellä ne oli kyllä hankittu.

Vierailija
22/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli aitoa Genuiinin nahkaa, niin hyvät kaupathan Eki teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkäuskoisuus ja "ei minua huijata"....

Mutta vaikka onkin turhan hyväuskoinen, niin saahan siitä valittaa, että tuli huijatuksi. Miksi ei saisi?

Olen samaa mieltä. Lisäksi täytyy muistaa että näitä hommia tekevät niljakkeet ovat ihan oikeasti alansa ammattilaisia ja luonteeltaan manipuloivia. He valikoivat uhrinsa ja taivuttelevat toisen tahtoonsa. On ihan turha haukkua tai nimitellä ihmistä jota on tällä tavalla tarkoituksella huijattu. Kovalla innolla naureskellaan kun toista käytetään hyväksi.

Ainakin aterimia ja kokkiveitsiä myynyt herra oli sulavakäytöksinen ja rakensi tarinansa tilanteessa uskottavasti.

Esitteli tilannetta kertoessaan lentoliput ja kuormakirjat.

Vierailija
24/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Palsanmäki paikalle. Kyllä se ainakin puolet tarjoaa.

Vierailija
25/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikka onkin turhan hyväuskoinen, niin saahan siitä valittaa, että tuli huijatuksi. Miksi ei saisi?

Olen samaa mieltä. Lisäksi täytyy muistaa että näitä hommia tekevät niljakkeet ovat ihan oikeasti alansa ammattilaisia ja luonteeltaan manipuloivia. He valikoivat uhrinsa ja taivuttelevat toisen tahtoonsa. On ihan turha haukkua tai nimitellä ihmistä jota on tällä tavalla tarkoituksella huijattu. Kovalla innolla naureskellaan kun toista käytetään hyväksi.

Ainakin aterimia ja kokkiveitsiä myynyt herra oli sulavakäytöksinen ja rakensi tarinansa tilanteessa uskottavasti.

Tuo dokumenttien esittely vain vahvistaa sen, että kyseessä on suunniteltu huijaus.

Vierailija
26/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanhan takakonteista koiranpentujakin koska ne on niin söppänöitä eikä uskota että ne on pentutehtaista.

Vierailija
27/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran muutaman laatikon olutta. Ei moitittavaa kaupoista.

Vierailija
28/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Erkkiä on nyt huijattu.

Vierailija
29/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo dokumenttien esittely vain vahvistaa sen, että kyseessä on suunniteltu huijaus.

Toki näin kun sitä analysoi objektiivisesti.