Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia fantasioida päivittäin jostain tietämästään henkilöstä?

Vierailija
21.09.2018 |

Olen ihastunut yhteen varattuun henkilöön ja fantasioin hänestä päivittäin sekä kiihotun todella paljon hänen ajattelemisestaan. Olen melkeinpä addiktoitunut niihin haaveisiini hänestä ja välillä näen hänestä todella kuumia unia. Onko tämä normaalia ja mikä tähän auttaisi? Olen siis muuten sinkku ja elelen selibaatissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia haaveilla päivittäin esimerkiksi Linda Liukkaan privaatisti antamasta koodausopista.

Vierailija
2/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tai ei tein tätä 15-30 vuotiaana paljonkin iltaisin ennen nukahtamista vaikka olin parisuhteessa. Nykyään fantasiointi jää muutamiin päiviin kuukaudessa, kun on ovulaatio. Liitän tämän mielessäni seksuaalisuuteen. Minulla on hyvä mielikuvitus, luen paljon ehkä nämäkin seikat vaikuttavat asiaan. Olen sosiaalinen, mutta en yltiösosiaalinen. Mielestäni on turvallista fantasioida muista miehistä. Se ei millään tasolla tarkoita, että olisin pettämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
4/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muistathan kuitenkin, että asialle ei varsinaisesti kannata tai tarvitse tehdä mitään. Ensinnäkään ei ole kauhean fiksua tunkea toisten liittoon ja toiseksi ne fantasiat kärsivät todellisuudesta pahasti.

Vierailija
5/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin niin teen. Pakottaudun parhaillaan pitämään etäisyyttä ja vaikuttaa siltä, että hän tekee samoin tahollaan. Sitten vahingossa katseet kohtaavat ja tuntuu, että meni yritys unohtaa taas pieleen ja tekisi mieli potkia itseä tyhmyydestä.

Vierailija
6/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on normaalia. Kärsin tässä vuosia masennuksesta yms jolloin kyky haaveiluun ja fantasiointiin katosivat, nykyään olen jälleen ns terve ja nautin, kun voin taas haaveilla ihanasta miehestä, jota en tosin koskaan saa. Onnistun nykyään myös itsestyydytyksessä, sekin on aivan mahtavaa!

Vierailija
7/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on, samoin hänen kuviensa katselu facesta/instasta

Vierailija
8/8 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olisikin aika ihana ajatus, jos hänkin fantasioisi sinusta salaa mielessään myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi