Lesbosuhteet ovat parempia
Miehet eivät kunnioita naisia. Naiset puolestaan haluavat samoja asioita; kumppanuutta, läheisyyttä, hyviä keskusteluja ja aitoa välittämistä. Naisen kanssa seksikin on tutkitusti parempaa.
Miksi et siis kokeilisi lesbosuhdetta? Jos syysi on "heterous", niin oikeasti moni nainen on bi-taipuvainen. Se tarvitsee vain oikeat olosuhteet
Kommentit (29)
Vähän ikävä aloitus. Entä jos joku kirjoittaisi, että lesbojen pitäisi vaan unohtaa naiset ja pakottaa itsensä ottamaan miehen? Itse rakastan ja haluan vain miehiä, ja haluan olla suhteen ainoa nainen. On myös ihanaa saada yhteinen lapsi kumppanin kanssa. Mitenkään lesboja halveksimatta, se ei todellakaan ole ainakaan mulle mikään valintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
tähänkö on Suomessa tultu jo?
No mihin itse haluaisit Suomessa tulla? ...
Miksi sitten lebojen väliset rekisteröidyt parisuhteet päätyvät eroon kaikista nopeimmin? Jopa nopeammin kuin homojen heteroista puhumattakaan? Ei se varmaan yhteisön paineestakaan voi johtua, ennemminkin päinvastoin.
Niin sen täytyy olla, jotta ovat valmiita nuolemaan ja olemaan ilman yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Kun lukee tuota suomi24:n lesbopalstaa niin ei tommoset 'miesten saastuttamat' biseksuaalit sutturat siellä kovin suuressa huudossa ole, oikea Kultatähti gold star lesbian sen olla pitää. ⭐
Kannattaako nyt muutaman keskustelupalstan perusteella lyödä leima jokaisen otsaan:)?
Asiasta kiinnostunut kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa parempi seksi. Miten minä miehenä voisin päästä lesbosuhteeseen?
Itse olin nuorena yhden vanhemman lesboparin leikkikaluna. Elämäni parasta aikaa. Nyt yli 10v avioliiton jälkeen vaimossa ilmeni bi ja annoin luvan harrastaa sitä kunhan ei rakastuisi. Sanoi, että kyse on ainoastaan seksistä. Olen jo pari kertaa päässyt mukaan katsomaan, mutta en leikkimään. Sitä odotellen. Tosin vaimo ei suostu että saisin toista naista pussaamista enempää. Tänään on taas tyttöjen saunailta...
Asiasta kiinnostunut kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa parempi seksi. Miten minä miehenä voisin päästä lesbosuhteeseen?
Tämän ketjun perusteella musta tulee lesbo tosi helposti, joten kokeillaaks? T. heteronainen
Kuka mistäkin tykkää. Itsekin olen harrastanut seksiä naisten kanssa, mikä on ollut ihan nautinnollista. Kuitenkin vaan tykkään miehen vartalosta, haluan saada munaa sisääni ja kiihotuin itsekin suihin ottamisesta ja miehen nautinnosta. Molempi parempi, yhtä aikaa tai vuorotellen. :)
N42
M.O.T.
Vihapa hyvinkin. Sinun vihasi.