Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun pakko jaksaa enää tätä parisuhdetta

Vierailija
20.09.2018 |

Olen jotenkin ihan loppu. Vaikeinta tässä tekee että meillä on pieni lapsi. En jaksa enää miehen laiskuutta ja siivottomuutta, astiat ja roskat ja ruuantähteet jätetään niille sijoilleen. Pyykkiä ei pese itse tai vie roskia. Ja jos joskus erehtyy pesemään pyykkiä niin pesee omiansa. En jaksa kuunnella oluttölkkien sihahdusta vapaapäivinä kun menen lapsen kanssa nukkumaan. Olen yrittänyt puhua hänelle terveellisestä ruokavaliosta koska hän on ylipainoinen, mutta kaupasta tuodaan mikropizzoja hampurilaisia ja limukkaa jne joka kerta. En anna näitä lapselle vaan ostan itse terveellistä ruokaa. Olen antanut hänelle paljon vapautta harrastaa mutta en saa vastapainoa itselleni. Tämä hänen harrastus menee kokonaan meidän edelle. Lisäilee snappiin jotain instanaisia jotka ovat vähissä pukeissa, muutenkin tuijottelee näitä päivittäin ja oli etsinyt taas sinkkuja. Ei osaa käyttää rahaa vaikka hänellä on puolet parempi palkka ja kiristää rahalla. Ei ole ollut tukena rankimpina aikoinani ja tämä on syönyt minua sisältä. Johan osa näistä asioista on ollut tiedossa ennen lasta, mutta lapsi sai ajattelemaan asioita uudelleen. Ja varmasti tämä vanheneminen myös.

Olen koko ajan todella apea ja stressaantunut tilanteesta, olen kerran käynyt lääkärissäkin rytmihäiriöiden takia tutkimuksissa, mutta kaikki oli ok ja tämä johtui luultavasti stressistä. Mitä mieltä te olette tästä tilanteesta, kaipaisin kipesti mielipiteitä.. Tätä on jatkunut jo kauan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Eroa.

Tein saman ja mietin enää miksen tehnyt sitä jo paljon aikaisemmin. 

Vierailija
2/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä suhde teillä on ja onko se ollut aina tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika!

Vierailija
4/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Voitte paremmin lapsen kanssa kaksin uskon niin. Mies ei arvosta sinua/teitä. Mitä ihmettä, etsii sinkkuja?

Muuttakaa erilleen ainakin. Jos miehelle tulee myöhemmin järki päähän niin katsoa voi sitten tilannetta uudestaan.

Stressi rytmihäiriöihin asti ei todellakaan kuulosta hyvältä.

Kaikkea hyvää teille ja viisaita päätöksiä.

Vierailija
5/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, laita vaan sottapytty kierrätykseen.

Vierailija
6/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheelta kuulostaa. Juoskaa lapsenne kanssa!

Vierailija
7/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä, miksi sinun pitäisi enää jaksaa tuota suhdetta.

Vierailija
8/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä suhde teillä on ja onko se ollut aina tuollaista?

Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja asuttu yhdessä 5 vuotta. Olin teini kun alettiin seurustelemaan. Nyt kun ikää alkaa tulemaan ja lapsi tuli niin sitä on alkanut miettimään tosissaan tulevaisuutta miten sen haluaa rakentaa. En näe miestä siinä monesta eri syystä. Tuntuu että haluan mennä elämässä eteenpäin ja mukana roikkuu mieslapsi joka ei vaan kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika kierrätykseen, siitä se lähtee.

Vierailija
10/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Ansaitset parempaa

Vierailija
11/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Voitte paremmin lapsen kanssa kaksin uskon niin. Mies ei arvosta sinua/teitä. Mitä ihmettä, etsii sinkkuja?

Muuttakaa erilleen ainakin. Jos miehelle tulee myöhemmin järki päähän niin katsoa voi sitten tilannetta uudestaan.

Stressi rytmihäiriöihin asti ei todellakaan kuulosta hyvältä.

Kaikkea hyvää teille ja viisaita päätöksiä.

Joo näin on käynyt että on etsinyt sinkkuja, kun on ollut harrastus tai työreissulla. Silti vannoo ettei ikinä tekisi mitään.🙄 Joo rintaa aivan painaa joka päivä.. Tunnen itseni jotenkin epäonnistuneeksi kun mies aina huutaa että miksi piti tehdä tuo lapsi jos tullaan eroamaan. Oikeasti, lapsi nyt tuli kun oli tullakseen ja hän on maailman rakkain ihminen jota rakastan ja pidän huolta tehden parhaani. Ei tämä elämä mene aina niinkuin käsikirjoituksissa.. Ja eihän miehellä ole mitään hätää kun hänhän käyttäytyy miten haluaa ja minun on tietenkin pakko pestä pyykkiä ja siivota jne, mutta hänen toimintansa stressaa minua valtavasti. Vaikka olen sanonut monta kertaa että asioihin pitäö tulla muutos mutta ei. En jaksa enää olla koko ajan apea ja ärtynyt.

Vierailija
12/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pakko.

Vierailija
13/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen vinkki:eroa ajoissa. Tulet ihmettelemään itsekin, mikset tehnyt sitä aiemmin.

Vierailija
14/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä provo. Tais jäädä puuttumaan ainoastaan se että mies hakkaa kännissä vaimon ja lapsen.

Vierailija
15/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä jatkaa - eihän tuo ole mikään toimiva parisuhde. Jos aloitus on totta, niin asiasta puuttuu toisen näkökulma ja "puolustuspuheenvuoro". Mutta ei sillä väliä. Jos vaikka kuvittelee kaiken olevan noin, niin silti parempi erota.

Vierailija
16/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä paskakasa. Se alistaa sua.

Vierailija
17/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksia tarvitsee tuollaiseen tilanteeseen. Olet yksin suhteessa jossa ei ole oikeaa miestä.

Vierailija
18/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa suhteessa menee mielenterveys. Kokemusta on..

Vierailija
19/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Kuulostaa niljakkaalta yli-ikäiseltä teiniltä! Todellakin voit erota. Tuskin kadut. Et saa tuolta lusmulta mitään. Elämällä on jotain parempaa tarjolla sinulle. Ukkoa ei selvästikään kiinnosta.

Vierailija
20/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton provo. Kerännyt kaikki av palstan asiat yhteen, tosi huono ja kirjoitustyylikin tuttu. -1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä