Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun pakko jaksaa enää tätä parisuhdetta

Vierailija
20.09.2018 |

Olen jotenkin ihan loppu. Vaikeinta tässä tekee että meillä on pieni lapsi. En jaksa enää miehen laiskuutta ja siivottomuutta, astiat ja roskat ja ruuantähteet jätetään niille sijoilleen. Pyykkiä ei pese itse tai vie roskia. Ja jos joskus erehtyy pesemään pyykkiä niin pesee omiansa. En jaksa kuunnella oluttölkkien sihahdusta vapaapäivinä kun menen lapsen kanssa nukkumaan. Olen yrittänyt puhua hänelle terveellisestä ruokavaliosta koska hän on ylipainoinen, mutta kaupasta tuodaan mikropizzoja hampurilaisia ja limukkaa jne joka kerta. En anna näitä lapselle vaan ostan itse terveellistä ruokaa. Olen antanut hänelle paljon vapautta harrastaa mutta en saa vastapainoa itselleni. Tämä hänen harrastus menee kokonaan meidän edelle. Lisäilee snappiin jotain instanaisia jotka ovat vähissä pukeissa, muutenkin tuijottelee näitä päivittäin ja oli etsinyt taas sinkkuja. Ei osaa käyttää rahaa vaikka hänellä on puolet parempi palkka ja kiristää rahalla. Ei ole ollut tukena rankimpina aikoinani ja tämä on syönyt minua sisältä. Johan osa näistä asioista on ollut tiedossa ennen lasta, mutta lapsi sai ajattelemaan asioita uudelleen. Ja varmasti tämä vanheneminen myös.

Olen koko ajan todella apea ja stressaantunut tilanteesta, olen kerran käynyt lääkärissäkin rytmihäiriöiden takia tutkimuksissa, mutta kaikki oli ok ja tämä johtui luultavasti stressistä. Mitä mieltä te olette tästä tilanteesta, kaipaisin kipesti mielipiteitä.. Tätä on jatkunut jo kauan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun aina nämä puutteet tulee vasta porsimisen jälkeen esille...

Vierailija
22/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvä provo. Tais jäädä puuttumaan ainoastaan se että mies hakkaa kännissä vaimon ja lapsen.

.?....??

Jos hakkaisi, niin sittenkö olisi enempi provo?

Se on kuule tuhansissa, keitä kotona hakataan . Kymmenissä tuhansissa..

Eikä ne oli provo.

Koti k.ultainen turva.

Aapeellä on sinä suhteessa hyvin asiat, että on vaan lössykkä mies. Väkivalta on vielä 100 kertaa pahempi ja siitä on vielä vaikeampi lähteä, kun on istunto murrettu ja häpeällä ruokittu.

Entäs jos aapee kertoisit, että tämä on nyt tässä, jos muutosta ei löydy. Tai mitä sinä haluat? Haluatko muutosta tämän ihmisen kansa?

Voimia. Ja iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton provo. Kerännyt kaikki av palstan asiat yhteen, tosi huono ja kirjoitustyylikin tuttu. -1/5

Ihmekkään että ottaa niin kovasti pumpusta päivittäin jos tässä suhteessa on niin paljon ikäviä asioita että mahtuu kaikki av:n asiat tämän hetkiseen elämään. Ap

Vierailija
24/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvä provo. Tais jäädä puuttumaan ainoastaan se että mies hakkaa kännissä vaimon ja lapsen.

.?....??

Eikä ne oli provo.

Koti k.ultainen turva.

Aapeellä on sinä suhteessa hyvin asiat, että on vaan lössykkä mies. Väkivalta on vielä 100 kertaa pahempi ja siitä on vielä vaikeampi lähteä, kun on istunto murrettu ja häpeällä ruokittu.

Entäs jos aapee kertoisit, että tämä on nyt tässä, jos muutosta ei löydy. Tai mitä sinä haluat? Haluatko muutosta tämän ihmisen kansa?

Voimia. Ja iloa.

Tietenkin haluaisin jatkaa koska hän on lapseni isä ja olen kasvanut hänen kanssaan, mutta olen sanonut monta kertaa että jos ei tule muutosta mihinkään niin en näe meillä tulevaisuutta. Kiitos sinulle.

Vierailija
25/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero mikään automaattiratkaisu ole. Moni nainen on myöhemmin katunut perheen rikkomista vaikka julkisesti hehkuttaakin miten tuli tehtyä oikea ratkaisu.

Vierailija
26/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun aina nämä puutteet tulee vasta porsimisen jälkeen esille...

Kuule possu, just silloinhan ne tuleekin  kun se mies kuvittelee naisen olevan nyt nalkissa. Ei tartte enää teeskennellä vaan voi taantua mieslapseksi, jollainen sinäkin olet. Toivottavasti  kaikki naiset ymmärtävät pysya kaukana sinusta.

Vierailija
27/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiä tuntuu olevan paljon. Ihan sairasta

Vierailija
28/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap miettinyt etsiväsi asuntoa sinulle ja lapselle? Ei tuollaista tarvitse kestää kenenkään

Vierailija
29/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut kaksi kertaa kaveripiirissa jossa mies ryssi suhteen, ongelmat lähti miehestä joka "taantui" eikä huomannut itse mitään. Henkisesti todella raskasta tuollainen, ainakin naiselle.

Todella hyvät naiset menettivät.. ja perheen.

Vierailija
30/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat sikoja. Siis ihan jokainen.

Vierailija
31/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos kerrot, että lähdet nyt lapsen kanssa kahdestaan, kun mie sen tunnu oikeasti haluavan kantaa vastuutaan isänä ja puolisona. Et vain enää jaksa sanoa ja toivoa, että muutos on sitten tällainen. Voithan kertoa, että toivot, että voisitte olla perhe, joss vanhemmat kantaa yhdessä vastuun ja tukevat toisiaan ja tukevat lastaan.

Tällaisessa tilanteessa, joss sin kannat vastuun, et vain jaksa enempää.

Sitten näette kumpikin miten menee, kun pidätte eri asunnot.

Et tosiaankaan voi..tai toki voit, jos haluat...ottaa vastuuta kaikesta. Kai miehellä on muukin tehtävä ku8n lapsen siittäminen...tai niin sinä olet toivonut.

Se on oikeasti mielenkiintoista, että miksi niin moni lösähtää sitten, kun lapsi tulee.

Siitä se työ vasta alkaa. Pitää opetella uudet tavat. Pitää haluta.

Et ole kaikesta vastuussa. Lapselle on paras, että olet hyvissä voimissa. Tee sellaisia valintoja, jotka tukevat jaksamistasi. Muista pitää huolta itsestäsi. Olet se tärkein voimavara,

Vierailija
32/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun kirjoittama.

Halusin lapsen. Yhden sijasta sainkin kaksi.

Joinakin päivinä huomaan, että lapsen kanssa kahdestaan olisi sata kertaa helpompaa. Olisi vain omat itse tehdyt sotkut, omat aikataulut, omat päivärytmit. Mies kuvittelee että helppoa on. Ei näe kuinka päivästä toiseen siivoan niitä samoja sotkuja. Ennen lasta ei haitannut. Mutta nyt moni "sotku" on vaarallinen. Kasa vaatteita lattialla (voin kompastua kun kuljen vauvan kanssa) jne. Esimerkkejä olisi paljon.

Vierailija
33/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap miettinyt etsiväsi asuntoa sinulle ja lapselle? Ei tuollaista tarvitse kestää kenenkään

Olen katsellut välillä mitä on ollut tarjolla mutta ei ole tullut sopivaa vastaan. Uskon että tartun asuntoon jos tulee mielekäs vastaan, koska ei tässä mikään muutu, olen odottanut niin kauan ja antanut uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
34/34 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.?....??

Eikä ne oli provo.

Koti k.ultainen turva.

Voimia. Ja iloa.

Tietenkin haluaisin jatkaa koska hän on lapseni isä ja olen kasvanut hänen kanssaan, mutta olen sanonut monta kertaa että jos ei tule muutosta mihinkään niin en näe meillä tulevaisuutta. Kiitos sinulle.

Ongelma on siinä, että olet sanonut monta kertaa, mutta et tehnyt mitään. Ala jo toteuttamaan uhkauksiasi, sitten näet, välittääkö ukko yhtään.