Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idols 2018. Jessus miten vyötärölihavia nykynuoret on

Vierailija
20.09.2018 |

Huhhuh, järkyttävää. Millä tolalla noiden terveys on kolmekymppisenä, kun jo 18-vuotiaana on keskivartalo kuin tynnyri.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään vielä mitään, mutta selkäranka s-mutkalla eli ei minkäänlaisia selkä-eikä vatsalihaksia tukemassa ruotoa.

Vierailija
2/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ihan samaa. Hyi mitä läskejä! Jalat jokaisella järkyttävät paksut lötköt. Ei nuo vanhaksi elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsoin, huhhuh. Olen itse 23v ja hoikka. Katsoin kauhulla minkä näköisiä oli 17-vuotiaat... Huh

Vierailija
4/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden monien iät on jotain 17-21v ja näyttää todella todella paljon vanhemmilta!!! Se ykski poika oli 19v!!!! Olisin luullut 30v 😂

Vierailija
5/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B on ollu ihmeen jees näissä. Luulin että se pilaa koko ohjelman mut onki ollu tosi mukava!

Vierailija
6/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee lihavia ihmisiä!

Itse olen laiheliini, mutta en saa arvostusta, mutta se tuottaa jotain iloa, kun saan täällä netissä haukkua muista vaikka lihavuudesta, tämä onkin ainoa asia, josta voin tuntea paremmuutta, muuten olen ihan perseeestä.

Vierailija
7/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mahan ympärys vielä pari vuotta sitten 75 cm, nyt 98 cm :( Olen parikymppinen.

Vierailija
8/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo aikuisväestökään kovin hoikkaa porukkaa ole😂

Vierailija
9/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17-vuotiaana 67kg ja nyt 24- vuotiaana olen 55kg 😊😝

Vierailija
10/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se ihmeen usein niinkin päin että lihavat lapset onkin laihoja aikuisia 😂 kun tullaan järkiin aikuisena.

Vierailija
11/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että julkisuuteen pyrkivät ovat kehonpositiivisia?

Vierailija
12/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo aikuisväestökään kovin hoikkaa porukkaa ole😂

Ei enää mutta olivat silloin teineinä ja nuoristahan tässä onkin puhe.

Vierailija
13/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee lihavia ihmisiä!

Itse olen laiheliini, mutta en saa arvostusta, mutta se tuottaa jotain iloa, kun saan täällä netissä haukkua muista vaikka lihavuudesta, tämä onkin ainoa asia, josta voin tuntea paremmuutta, muuten olen ihan perseeestä.

Mä kauhistelen lähinnä tätä Suomenkin nykytilaa, kun oikeasti aika pienissäkin lapsissa on jo huomattavan paljon huomattavan ylipainoisia. Aikuisväestön ylipaino on ongelma jo nyt, mutta tulevat sukupolvet kyllä moninkertaistavat ylipainon aiheuttamat terveysongelmat. Enkä syyllistä lihavia ihmisiä, mutta ongelman ydin pitäisi löytää ja jotain täytyisi tehdä.

Vierailija
14/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee se ihmeen usein niinkin päin että lihavat lapset onkin laihoja aikuisia 😂 kun tullaan järkiin aikuisena.

Olen ollut pari kertaa luokkakokouksessa, enkä havainnut samaa ilmiötä. Sen sijaan moni oli kerännyt elopainoa vuosien saatossa.

Vierailija
15/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei liity nyt Idolssiin millään tavalla, mutta olen huomannut, kuinka varsinkin nuoret naiset ovat todella lihavia nykyään! Aivan kauheita lihapullia! Nuoret miehet ovat vielä jotakuinkin kuosissa, mutta nuoret naiset ovat todella lihavia, parinkympin jälkeen varsinkin!

Miehissä on kaikissa ikäluokissa enemmän sekä ylipainoisia että lihavia kuin naisissa. Näin on myös nuorten osalta.

Vierailija
16/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuo nuoret tytöt on hirveän lihavia! Eikö näihin puututa koulussakaan enä lainkaan.

Vierailija
17/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta ei tarvitse enää pitää huolta koska kehopositiivisuus jne

Vierailija
18/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa kyllä.

Onko nuoret masentuneita ja syövät ylenmäärin suruunsa? Vai johtuisikohan siitä että makaavat kaiken vapaa-aikansa älypuhelinta roplaten ja syöden samalla yli kulutuksen?

Vierailija
19/29 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kyllä.

Onko nuoret masentuneita ja syövät ylenmäärin suruunsa? Vai johtuisikohan siitä että makaavat kaiken vapaa-aikansa älypuhelinta roplaten ja syöden samalla yli kulutuksen?

Tämä jälkimmäinen varmaan suurimmalla osalla syynä. Itse olen 22v ja olen ainakin 13-vuotiaasta saakka ollut keskivartalolihava ja luulin pitkään, että mulla vaan on sellainen vartalon muoto, mutta kun jätin lähes joka päiväisen karkin, pullan ynnä muun roskan mässytyksen ja lisäsin niiden tilalle ruokavalioon kasviksia ja aloin treenata myös lihaskuntoa lenkkeilyn ja ratsastuksen lisäksi niin vatsarasva ja vatsanympärys on pienentyneet huomattavasti, vaikka mitään pyykkilautavatsaa mulla ei edelleenkään ole.

Vierailija
20/29 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kyllä.

Tämä jälkimmäinen varmaan suurimmalla osalla syynä. Itse olen 22v ja olen ainakin 13-vuotiaasta saakka ollut keskivartalolihava ja luulin pitkään, että mulla vaan on sellainen vartalon muoto, mutta kun jätin lähes joka päiväisen karkin, pullan ynnä muun roskan mässytyksen ja lisäsin niiden tilalle ruokavalioon kasviksia ja aloin treenata myös lihaskuntoa lenkkeilyn ja ratsastuksen lisäksi niin vatsarasva ja vatsanympärys on pienentyneet huomattavasti, vaikka mitään pyykkilautavatsaa mulla ei edelleenkään ole.

Täällä toinen 22v nainen, joka ollut jostain 13- vuotiaasta lähtien keskivartalolihava, vaikka hyvin urheilullinen olen ollut aina. Ihmettelin aina mistä se johtuu ja ajattelin, että ehkä mun vartalonmuoto on vain tällainen. Totuus on se, että meillä syötiin kotona todella hiilaripainotteisesti: riisiä, pastaa, valkoista leipää, margariinia, maitoa, jogurtteja, muroja ja vanukkaita sekä paljon lihaa. Sokerijuomia ei juotu, mutta sit pullat ja kakut olivat mulla iso pahe.

Muutin kotoa 17- vuotiaana pois ja meni noin vuosi ennen kuin tajusin, että mun ruokavaliossa on nyt jotain pahasti vialla. Kovat kuukautiskivut jo 13v lähtien, rasitusastma ja allergiaoireet ei tuu ihan tyhjästä. Nykyään syön kasvispainotteisesti, eläinperäiset tuotteet ja prosessoidut ruoat ja viljat on lopullisesti out, niin kuin kuuluukin.

Painoni on pysynyt poissa, vatsa on paljon hoikempi, allergiat lähes poissa ja kuukautiskivut siedettävät. Niin siedettävät, että olen lopettanut jo yli vuosi sitten e-myrkkypillerit, jotka aloitin silloin 13veenä. Tuo ruokavalio, jota kotona oli, niin ylläpiti tulehdustilaa kehossa ja oli hyvin otollinen maaperä kaikenmaailman autoimmuuni sairauksille.

Nyt epidemia räjähtänyt käsiin, kun ihmiset ovat niin mukavuudenhaluisia. Löhöillään puhelimilla tai töllön äärellä, ei jakseta liikkua, eikä ymmärretä oikeanlaisen ravinnon päälle. Herkutkin on osa arkipäivää, eikä enää viikonlopun luksusta.

Vanhemmat pliis, opettakaa lapsillenne mitä on oikea ruoka, älkääkä opettako heitä keinotekoisten ruokien maailmaan.