Missä Jyväskylän 40+ tyypit hengaa?
Kaverin puolesta kyselen. Se on vasta muuttanut. Ihan kiva mies.
Prisman ja hautausmaan tiedänkin jo.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen ystäville (ikään katsomatta) Teeleidi on kyllä ehdoton paikka. Sopii sekä pikaiseen piipahdukseen että pidempään hengailuun. Pidän yhtenä täydellisimmistä paikoista, missä olen koskaan käynyt.
Tämä on kiva!
Miljöö on kyllä kiva. Saisikohan sinne sinkkukuppeja, jotta tietäisi minne pöytään voi moikata?
-ap
Teeleidin sinkku-ilta tms. olisi kyllä loistava idea!
Kulttuurisofistikoituneet humanistihipsterit ovat Vakiopaine baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, etenkin 40+ ikäiset. Minusta kuitenkin varoituksen sana on tässä kohtaa paikallaan: jokaisen mielenterveydelle tämä ei ole juuri se oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos plussan suuruudella ei ole merkitystä, niin Ylä-Ruutille voi suunnata.
Kulttuurin Mekka!
Kyllä - kaiken tekotaiteellisen paskan synnytysuuni.
Ei saa...ana onko tuokin paikka vielä olemassa. Opiskelin J-kylässä...ikuisuus sitten.
Jkl on vaikea kylä muuttaa aikuisena. Siis ystävystymisen kannalta. Nuorena varmaan opiskelupiireistä saa kavereita mutta ei aikuisena. Olen 43v ja muutin tänne 2,5 v sitten. Ei yhtään ystävää. Ei mistään. Olen harradtanut, käynyt kansalaisopistossa, näyttelyissä mutta ei vasn enää 40v ja sitä vanhempana saa ystäviä. Oon jo luovuttanut ja käynkin tapaamassa vanhan kotikaupungin ystäviä. Suunnittelen muuttoa takaisin lähtöpaikkaan. Täällä ei ystäviä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, etenkin 40+ ikäiset. Minusta kuitenkin varoituksen sana on tässä kohtaa paikallaan: jokaisen mielenterveydelle tämä ei ole juuri se oikea paikka.
Ehkäpä se sisääpäinkääntynein paikka koko kaupungissa. Vaikka siellä istuskeleva porukka omasta mielestään syleilee koko maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se sisääpäinkääntynein paikka koko kaupungissa. Vaikka siellä istuskeleva porukka omasta mielestään syleilee koko maailmaa.
Älyttömän hyvin sanottu. Viherfanaatikkoja, muuten vaan fanaatikkoja, sisäisesti hirvittävän vihaisia mukahyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän hyvin sanottu. Viherfanaatikkoja, muuten vaan fanaatikkoja, sisäisesti hirvittävän vihaisia mukahyviä ihmisiä.
Tjuu. Itse olen humanisti, enkä halua missään olosuhteissa roikkua sellaisen porukan kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin Mekka!
Ei saa...ana onko tuokin paikka vielä olemassa. Opiskelin J-kylässä...ikuisuus sitten.
Mihinkäs nyt hieno ja laadukas kulttuuriravintola poistuisi? 60-luvulta ollut ja pysyy. Osa asiakkaista ollut mukana toiminnan alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Jkl on vaikea kylä muuttaa aikuisena. Siis ystävystymisen kannalta. Nuorena varmaan opiskelupiireistä saa kavereita mutta ei aikuisena. Olen 43v ja muutin tänne 2,5 v sitten. Ei yhtään ystävää. Ei mistään. Olen harradtanut, käynyt kansalaisopistossa, näyttelyissä mutta ei vasn enää 40v ja sitä vanhempana saa ystäviä. Oon jo luovuttanut ja käynkin tapaamassa vanhan kotikaupungin ystäviä. Suunnittelen muuttoa takaisin lähtöpaikkaan. Täällä ei ystäviä löydy.
Eikös tuo sama homma päde ihan jokaisessa suomalaisessa kaupungissa? Oli opiskelijakaupunki tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku käy baareissa nelikymppisenä? 🙄
Kyllä vain. Harvemmin tosin. Nyt kun Muutin uuteen (vanhaan) kaupunkiin sinkkuna, niin pakkohan tässä joku kickstart sosiaaliseen elämään on otettava. Mummoille silmän vinkkailu risman jonossa alkaa herättää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
No valtaosalle ihmisistä riittää kavereiden puolisoiden paneminen tuossa iässä. Osa kaipaa sitten välillä jotain vaihteluakin.
Kotona oman kullan kainalossa. ps. Tanssikurssilta bongasin aikanaan oman kultani eli jos vähänkään kiinnostaa, niin Jyväskylästä löytyy useampi hyvähenkinen seura lava/seura/swingtanssien harrastamiseen ja toiminnassa on mukana kaiken ikäisiä miehiä ja naisia, vapaita, varattuja, eronneita ja karanneita.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä joku ikäraja, että yli nelikymppisiä ei päästetä sisään, vai mikä on ongelma? 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä joku ikäraja, että yli nelikymppisiä ei päästetä sisään, vai mikä on ongelma? 😬
Nelikymppiset vie ne kolmekymppisten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin Mekka!
Onko jo kantakaupungin vanhin olemassaoleva baari?
Kysäisepä omistajalta ;) Saattaisi, vaikka tarttua ideaan