Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erolla uhkaaminenkaan ei hillitse vaimon siivousvimmaa

Vierailija
20.09.2018 |

Joka ikinen päivä. Siivoamista, siivoamista, siivoamista. Elämänlaadusta ei tietoakaan, kun koko ajan pitäisi siivota. Olen kysynyt nätisti, raivonnut, uhannut erolla, mutta vaimo ei kykene perustelemaan ainaista siivousvimmaa. Kuulemma "kuuluu olla tiptop", koska naapurustossa on tällainen "mentaliteetti". Siis täh? Naapurit ei edes käy meillä kylässä. Ikkunastako ne öisin luuraa kuin tonttu-ukot, vahtien naapuruston siisteystasoa? Vaikuttaa siltä, että kuolinvuoteella vaimon suurin katumuksen aihe on, että voi voi kun ei tullut SIIVOTTUA enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siivousaddiktio.

Vierailija
2/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä voi sitten mitään muuta kuin erota. Samanlainen addiktio se on kuin muutkin, alkoholi, tupakka, rahapelit, juokseminen, shoppailu, irtosuhteet, ruoka....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on siivousaddiktio.

Siltä tuo vaikuttaa. Mitä tuossa mies voi muuta kuin sotkea ettei naisen tarvi turhaan siivota? Pari vinkkiä aloittajalle. Älä pyyhi kenkiä sisään tullessa vaan lompsi kuraisilla kengillä pitkin asuntoa. Jos oksettaa niin älä juokse vessaan vaan rykäise kylmästi lattialle. Korjaa jonnejen likaisia mopoja olohuoneessa. Paisko kananmunia seiniin jos oikein ahdistaa. Lyhyesti sanottuna järjestä sille siivottavaa. Ehkä sitten on onnellinen?

Vierailija
4/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se meille, meillä riittää siivottavaa pidemmäksikin aikaa kun mä en oo millään tavoin addiktoitunut tohon siivoamiseen. T. Nim. Laiska äiti

Vierailija
5/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että naapuruston muka mentaliteetin takia akka sekoo. Tai ylipäätään akka sekoo muiden mielipiteistä, lähinnä kuvitelluista ja oletetuista. Maanisuuden ja ehkä masennuksenkin merkkejä. Stressannu joskus ittensä sekopääksi. Kyllä vois kävästä psykiatrilla juttelemassa :)

Vierailija
6/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä se meille, meillä riittää siivottavaa pidemmäksikin aikaa kun mä en oo millään tavoin addiktoitunut tohon siivoamiseen. T. Nim. Laiska äiti

Ihan hyvä idea. Tuollaiselle himosiivoojalle olisi käyttöä niille jotka ottaa vähän rennommin. Mä olen tosin niin laiska etten edes sotke.

Vierailija
7/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon. Vaimosta olis iloa monelle. Meillä vois tulla pyörähtää joulun alla.

Vierailija
8/8 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tuosta tule muuttumaan. Harkitse vakavasti eroa. Haluatko oikeasti olla ahdistunut lopun elämääsi?

Joskus ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Toki jokaisen kumppanin kanssa arki aina jossain vaiheessa koittaa, mutta se arki voi olla kuintenkin helpompaa ja leppoisampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän