Onko lähekkäin olevat silmät rumentava piirre?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla liian lähekkäin (Chucky-kauhuleffanukke) muttei myöskään liian kaukana toisistaan (E.T phone home -nukke).
Chuckyllä silmät lähekkäin? Raskas otsa joo, mutta noi silmät ovat kyllä kaukana toisistaan.
https://bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2017/08/cult-of-chucky…
Ei ne ainakaan Ryan Reynoldsia rumenna.
Yleisesti ottaen joo. Liian kaukanakaan ei ole kiva, väyryskatse on ruma.
En äänestänyt, koska ei mikään piirre ole ruma itsessään. Voi katsoa vaikka kieroon, mutta jos silmät säteilevät, ovat hyväntahtoiset, niin lopputulos on aina kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ainakaan Ryan Reynoldsia rumenna.
Miehen kasvoissa lähekkäin olevat silmät ei haittaa, koska ne on maskuliininen piirre.
Ainaki maajussi Tuomo tuntuu vetoavan naisiin
Liian lahekkain olevat silmat saa ihmisen nayttamaan jotenkin lintumaiselta (tennispelaaja Djokovic). Myos vaara mono-kulmakarvoihin lisaantyy.
Mulkosilmät on ehdottomasti rumin piirre.
On mun mielestä. Juuri katselin Brittien Love Islandia, siinä eräs tyttö joka muuten on todella kaunis mutta silmät vähän liian lähellä toisiaan ja kieltämättä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
On mun mielestä. Juuri katselin Brittien Love Islandia, siinä eräs tyttö joka muuten on todella kaunis mutta silmät vähän liian lähellä toisiaan ja kieltämättä häiritsee.
Onkohan sama tyttö johon minä kiinnitin huomiota...minkä väriset hiukset? Tai muistatko nimeä?
Silmät pitää olla kohdallaan. Se on keskeinen piirre kun kumppania valitaan.
Ihan turhaan yrität. Oleen tehnyt jo päätöksen.
Ne kertoo vähäisestä älystä, joten haittaavat. Vanha uskomus on minun kokemusteni mukaan ihan pätevä, vaikka poikkeuksiakin saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sama tyttö johon minä kiinnitin huomiota...minkä väriset hiukset? Tai muistatko nimeä?
Amber.
Vierailija kirjoitti:
Silmienväli-hullu on palannut...
Näköjään... Ratkaisu voisi olla aurinkolasit. 😎
Onhan se. Esimerkiksi Jared Leto olisi mielestäni huomattavasti paremman näköinen jos hänen silmänsä olisivat hieman kauempana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian lahekkain olevat silmat saa ihmisen nayttamaan jotenkin lintumaiselta (tennispelaaja Djokovic). Myos vaara mono-kulmakarvoihin lisaantyy.
Mun mielestä liian lähekkäin olevat silmät miehellä saa näyttämään apinalta. Pahinta jos on vielä matala otsa ja korkea ylähuulen ja nenän väli. Apina tulee heti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ne kertoo vähäisestä älystä, joten haittaavat. Vanha uskomus on minun kokemusteni mukaan ihan pätevä, vaikka poikkeuksiakin saattaa olla.
Tuskin tuolle on tieteellistä näyttöä.
Ei saa olla liian lähekkäin (Chucky-kauhuleffanukke) muttei myöskään liian kaukana toisistaan (E.T phone home -nukke).