Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä mitä iloa ihmiset saavat tuhlailusta

Vierailija
20.09.2018 |

Kertoisitteko mitä iloa ihmiset saavat tuhlailusta/shoppailusta? Moni tuttuni (ihan korkeasti koulutettujakin) ostelee koko ajan kaikenlaista, syö ulkona jne. ja samalla sitten valitetaan miten ei ole rahaa siihen ja siihen ja vedetään taas luottokortilla. Minulle ihmetellään millä voi olla rahaa ilman lainaa johonkin, esim. autoon. Itse en koskaan osta mitään ylimääräistä ja mietin aina tarkasti tarvitsenko jotakin asiaa ennen kuin sen ostan. Maksan joka kuukausi ylimääräistä asuntolainan lyhennystä ja säästän rahaa monelle tilille eri tarkoituksiin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ulkona syömistä koska en osaa itse tehdä yhtä hyvää esim. japanilaista, intialaista tai vietnamilaista ruokaa. Ja pitsakin maistuu paremmalta rapeaksi pitsakivellä paistettuna kuin kotona uunissa. Ja vaikka osaisinkin yhtä hyvää tehdä niin tuhottomasti aikaa siihen menisi. Olen laiska kokki enkä nauti ruuanlaitosta mutta rakastan hyvää ruokaa. Tykkään käydä lisäksi konserteissa ja teatterissa - ihan eri elämys kuin katsoa vaikka kotona youtubesta konserttia. Leffateatterissakin käyn silloin tällöin, ihana poppareiden tuoksu ja kunnon ääniefektit ovat huumaavia. Elämä on täynnä ihania elämyksiä ja mielelläni niihin käytän rahaakin. Materiaa en hirveästi ostele, mutta en siinäkään pihistele. Jos tarvitsen sohvan niin mielummin maksan vähän enemmän vaikka sohvasta joka miellyttää paremmin omaa silmää, kuin vastaavasta ei yhtä kivasta.

Eli olet ihan basic urban bit*h joka ei osaa edes laittaa ruokaa vaan shoppailee elämyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi