Mistä pankista saan nettipankkitunnukset heti?
Mistä pankista saisin nettipankkitunnukset heti käteen samalla kun avaan tilin? Tarvitsisin heti tänään tunnuksia, edelliset ovat kadonneet. Minulla on OP:ssa tili ja sieltä uusien saaminen kestää useampia päiviä. Olin menossa avaamaan s-pankkiin tiliä, tietääkö joku saako s-pankista varmasti samantien nettiptunnukset kun avaa tilin?
Iso kiitos jos joku osaisi auttaa.
Kommentit (5)
Kun ei ole niitä hiton tunnuksiakaan tallessa..
:(
Kai kaikista? Kaivavat sen pahviläpyskän pöytälaatikoista ja liittävät tunnukseen.
Eri asia sitten mistä pankista saat varatua ajan samaksi päiväksi....
Seela kirjoitti:
Mistä pankista saisin nettipankkitunnukset heti käteen samalla kun avaan tilin? Tarvitsisin heti tänään tunnuksia, edelliset ovat kadonneet. Minulla on OP:ssa tili ja sieltä uusien saaminen kestää useampia päiviä. Olin menossa avaamaan s-pankkiin tiliä, tietääkö joku saako s-pankista varmasti samantien nettiptunnukset kun avaa tilin?
Iso kiitos jos joku osaisi auttaa.
Kysy sieltä s-pankista!!!
Jospa ne ei op:sta anna enää tunnuksia, kun ap ei kertonut, että monennetko tunnukset kadonneet. Joku velvollisuus suojella asiakasta itseltään se kai pankeillakin on.
Helpolla pääset jos menet sinne op pankkiin ja siellä aktivoit mobiili tunnistamisen.