Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pankista saan nettipankkitunnukset heti?

Seela
20.09.2018 |

Mistä pankista saisin nettipankkitunnukset heti käteen samalla kun avaan tilin? Tarvitsisin heti tänään tunnuksia, edelliset ovat kadonneet. Minulla on OP:ssa tili ja sieltä uusien saaminen kestää useampia päiviä. Olin menossa avaamaan s-pankkiin tiliä, tietääkö joku saako s-pankista varmasti samantien nettiptunnukset kun avaa tilin?
Iso kiitos jos joku osaisi auttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla pääset jos menet sinne op pankkiin ja siellä aktivoit mobiili tunnistamisen.

Vierailija
2/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole niitä hiton tunnuksiakaan tallessa..

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikista? Kaivavat sen pahviläpyskän pöytälaatikoista ja liittävät tunnukseen.

Eri asia sitten mistä pankista saat varatua ajan samaksi päiväksi....

Vierailija
4/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela kirjoitti:

Mistä pankista saisin nettipankkitunnukset heti käteen samalla kun avaan tilin? Tarvitsisin heti tänään tunnuksia, edelliset ovat kadonneet. Minulla on OP:ssa tili ja sieltä uusien saaminen kestää useampia päiviä. Olin menossa avaamaan s-pankkiin tiliä, tietääkö joku saako s-pankista varmasti samantien nettiptunnukset kun avaa tilin?

Iso kiitos jos joku osaisi auttaa.

Kysy sieltä s-pankista!!!

Vierailija
5/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne ei op:sta anna enää tunnuksia, kun ap ei kertonut, että monennetko tunnukset kadonneet. Joku velvollisuus suojella asiakasta itseltään se kai pankeillakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi