Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Berliini vai Barcelona keväällä?

Vierailija
20.09.2018 |

Vinkkejä ja mielipiteitä otettaisiin ilolla vastaan! En osaa päättää kumpaan miehen kanssa suunnattaisiin keväällä kaupunkilomalle, kummassakaan ei olla käyty joten aivan tuntemattomia paikkoja meille. Mitäs te jotka olette ko paikoissa käyneet olette mieltä?

Kiitos jo etukäteen, voi olla että joku muukin nappaa teidän vinkeistänne jotain. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt useamman kerran molemmissa, ja pidän kyllä kummastakin. Berliini on toukokuussa vihreä ja lämmin, Barcelonassa olen käynyt yleensä syksymmällä, tai keskellä sitten kesää (kuuma).

Valitsettepa kumman tahansa, niin pahasti ei voi mennä mynkään. Lähtisin saman tien molempiin kaupunkeihin taas.:)

Vierailija
2/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa en ole käynyt. Berliinissä olen niinkuin monessa muussakin Euroopan kaupungissa ja Berliini viehätti tavattomasti. Kun seuraavan kerran matkustan, niin Berliiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Löytyy rantaa ja kaupunkia. Paljon nähtävää.

Vierailija
4/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Minkälaiset kivat jutut teille on jäänyt päällimmäisinä mieleen? Kummastakin olen kuullut kovasti kehuja kaikilta ketkä ovat näissä kaupungeissa käyneet, joten hirveen vaikea valinta. Siksi täällä nyt huutelenkin apuja. :D

Ap

Vierailija
5/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi käydä molemmissa , lentäminen on edullista. Majoituksiakin löytyy jokaiselle kukkarolle.

Vierailija
6/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona ja Gaudi olisi näkemisen arvoinen. Jää kuitenkin näkemättä, koska lentopelko.

Vierailija
7/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona ehdottomasti suosikkini. Todella kaunis, lämmin ilma, hyvä ruoka ja lähellä on paljon kivoja pikku kaupunkeja ja kyliä joissa voi käväistä päiväretkellä jos kaupunki alkaa kyllästyttää.

Vierailija
8/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi käydä molemmissa , lentäminen on edullista. Majoituksiakin löytyy jokaiselle kukkarolle.

Ensi vuonna ei ainakaan pysty, koska loppukesälle jo tiedossa rantaloma, eli toisen vain pystyy valitsemaan. Mielelläni menisin kyllä kumpaankin ja siksi valinta onkin vaikea. :)

Ap

Vierailija
9/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Barcelona ja Gaudi olisi näkemisen arvoinen. Jää kuitenkin näkemättä, koska lentopelko.

Voi ei. En mäkään lentokoneista välitä, mutta oon ajatellut että useammin auto-onnettomuuksia sattuu kuin lento-onnettomuuksia. Ja sen lentomatkankin sietää kun se vie ihanaan paikkaan! Toivottavasti joskus sinäkin vielä uskaltautuisit. <3

Ap

Vierailija
10/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vaihtoehdoista Berliini, jos olette sellaisia että tykkäätte vaeltaa, etsiä ja kurkkia, eikä rumankaunis kaupunki haittaa.

Itse menisin tällä hetkellä Berliinin sijasta Ateenaan (just oli juttu siitä kuinka Ateena on kuin uusi Berliini). Barcelonaan sijasta menisin Mallorcan Palmaan (pääkaupunki), monesti mainittu kuin pikku-Barcelonana. Halpoja lentoja, edullisia majoituksia, Ateena yhtä ruman kaunis kuin Berliini, Palma yhtäkaunis kuin Barcelona ilman sitä Barcelonan turretungosta.

Vierailija
11/11 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista vaihtoehdoista Berliini, jos olette sellaisia että tykkäätte vaeltaa, etsiä ja kurkkia, eikä rumankaunis kaupunki haittaa.

Itse menisin tällä hetkellä Berliinin sijasta Ateenaan (just oli juttu siitä kuinka Ateena on kuin uusi Berliini). Barcelonaan sijasta menisin Mallorcan Palmaan (pääkaupunki), monesti mainittu kuin pikku-Barcelonana. Halpoja lentoja, edullisia majoituksia, Ateena yhtä ruman kaunis kuin Berliini, Palma yhtäkaunis kuin Barcelona ilman sitä Barcelonan turretungosta.

Kiitos tästä! Palmassa ollaankin käyty, tosin tungosta siellä silloin oli. Mutta oikeassa olet, kaunis paikka, aivan ihana! Ateena vois olla ihan ok, mutta jotenkin epäilyttää - uskaltaako sinne matkustaa? Paljon mielenkiintoista nähtäväähän sielläkin olisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi