Millaisesta ihmisestä ei koskaan kiinnostu kukaan?
Itse olen tällainen nainen. Mietin joka päivä missä meni vikaan ja mikä mussa on niin erilaista kuin muissa naisissa jotka menevät suhteesta suhteeseen ja saavat miehen kuin miehen rakastumaan heihin. Mikä ihme mussa mättää?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis, niin se ei aina riitä. Jos on hartiat lysyssä ja olemus jäykkä ja viritetty, niin ei ihmisiä kiinnosta. Siis sen näköinen, että on epämukavaa olla ja pelkää kaikkea ympärillään. Jokainen liike on jäykkä ja harkittu. Katse lasittunut yhteen kohtaan. Ei koskaan katso ketään silmiin.
Kauheeta, ei tollasia edes ole.
Kyllä on. Ne ei vaan juurikaan mene kotoa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto ja -luottamus. Itsenäisyys ja huumori. Ikinä en ole hakemalla hakenut seuraa, mutta aina sitä on löytynyt kun on avoimin ja iloisin mielin liikenteessä. Naamani on jopa ruma purennassa olevan virheen ansiosta ja rinnatkin vain b-kuppia. Ihan hyvin on flaksi käynyt niin halutessani. Nykyisin olen naimisissa ja ihan pitkän, tumman ja komean miehen pyydystin.
Taidatkin olla melkoinen pyydys kun et suomalaista saa.
No ihan on mieheni suomalaista alkuperää. Sori vaan. Kyllä se miehen saaminen on asenne kysymys. Et saa olla väritön, hajuton ja mauton. Täytyy olla tarpeeksi jännä tekemättä seinähullua vaikutelmaa. Toki jotkut haluaa kiltin hiljaisen hiirulaisen alistettavaksi, mutta kyllä nyt periaatteessa jokaiselle joku löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ja kumma,olen vanha ruma ja lihava.Miehet ovat kimpussa ihan riesaksi asti.Ehkä vika on siinä,että mulla on hyvä itsetunto ja enkä anna rumuuden haitata elämääni millään tavalla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä juttu, että aina kun mainitsen olevani tällä palstalla sinkku, ensin kysytään "onko isot tissit". Silti NAISET, ja nimenomaan NAISET väittävät kiven kovaa tällä palstalla että pienet tissini eivät ole syy miksi en saa miestä. Eipä juu kun miesten ensimmäinen kysymys on heti onko mulla isot tissit...
Kunhan kysyin, mulla ei ole ollut ikinä isotissistä naista, olisi kiva nekin kokea vielä.
Mikä tavoite on mennä suhteesta suhteeseen? Nykyaika...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tavoite on mennä suhteesta suhteeseen? Nykyaika...
Mulle riittäisi kyllä ihan vaan yksi suhde. On vaan käsittämätöntä että toiset eivät saa kokea edes sitä yhtä suhdetta, kun joillakin niitä riittää useita elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä juttu, että aina kun mainitsen olevani tällä palstalla sinkku, ensin kysytään "onko isot tissit". Silti NAISET, ja nimenomaan NAISET väittävät kiven kovaa tällä palstalla että pienet tissini eivät ole syy miksi en saa miestä. Eipä juu kun miesten ensimmäinen kysymys on heti onko mulla isot tissit...
Mistä sä tiedät, kuka jollain nettipalstalla on nainen ja kuka mies ja kirjoittaako neitä ajsttelevat vai trollaavatko?
Eniten luulen, että aapeetä auttaisi kaikenlaisen nettipalstailun lopettaminen ja että sen sijaan kävisi joka päivä tunnin tai kahden kävelylenkillä ulkona ja lukisi kirjan viikossa. Näin hänellä kehittyisi sekä ulkonäkö että sivistys kiinnostavammaksi ja jossain tuossa välissä todennäköisesti myös mieliala. Koska johan tuo marina karkoittaa sekä miehet että naiset.
En ole lainaamasi henkilö, mutta kommentoin kumminkin.
Käyn päivittäin parin tunnin kävelylenkillä. Luen useammankin kirjan viikossa. Silti kukaan mies ei ole koskaan kiinnostunut minusta.
"---sen sijaan kävisi joka päivä tunnin tai kahden kävelylenkillä ulkona ja lukisi kirjan viikossa."
Miten kävelylenkki kehittää ulkonäköä? Miten se, että lukisin kirjan viikossa näkyisi minusta ulospäin kun ongelmani on nimenomaan siinä että yksikään mies ei kiinnostu edes ulkonäöstäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis, niin se ei aina riitä. Jos on hartiat lysyssä ja olemus jäykkä ja viritetty, niin ei ihmisiä kiinnosta. Siis sen näköinen, että on epämukavaa olla ja pelkää kaikkea ympärillään. Jokainen liike on jäykkä ja harkittu. Katse lasittunut yhteen kohtaan. Ei koskaan katso ketään silmiin.
Kauheeta, ei tollasia edes ole.
Kyllä on. Minä olen juuri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällainen nainen. Mietin joka päivä missä meni vikaan ja mikä mussa on niin erilaista kuin muissa naisissa jotka menevät suhteesta suhteeseen ja saavat miehen kuin miehen rakastumaan heihin. Mikä ihme mussa mättää?
Täällä mies millä sama ongelma, en ole omasta mielestä ruma ja ihan miehen mitoissakin, mutta sosiaalisesti kömpelö ym.
Missä ap asuu? Onko isot tissit? Treffit? Ikä?Tissejä ei valitettavasti ole koskaan ollut, ja tiedän että se on suuri turn off monelle miehelle. Treffeille en yli nelikymppisen miehen kanssa kyllä lähtisi, ihan omanikäinen seura kiinnostaisi (alle 30 v).
Tää on niin perus. Ensin nainen valittaa, että kukaan ei koskaan kiinnostu ja sitten kun potentiaalinen kiinnostunut löytyisi, keksitään syy miksi mies ei kelpaa. Yksi kerrallaan rajataan kaikki kiinnostuneet miehet pois ja voidaan jatkaa ulinaa miksi ei kelvata miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kommentit on beeta miesten juttuja.
Alfat ei puhu moisia, heillä ei ole tarvetta.
Miksi tällä palstalla puhutaan betasta (huom: yksi e-kirjain!) jonakin kakkoslaatuna? Beta on se, joka on yleensä parisuhteessa. Se on se yleisin ja tietyllä tavalla halutuin miestyyppi.
Se on omega, joka ei saa ketään. Se täällä itkee katkeruuttaan ja luonnevikojaan, ei beta.
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies millä sama ongelma, en ole omasta mielestä ruma ja ihan miehen mitoissakin, mutta sosiaalisesti kömpelö ym.
Missä ap asuu? Onko isot tissit? Treffit? Ikä?
Nonni, siinäs kuulutte: pääasia naisessa kuitenkin on, että tissit on isot.
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyin, mulla ei ole ollut ikinä isotissistä naista, olisi kiva nekin kokea vielä.
”Kokea nekin”. Mene maksulliselle niin saat kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap asuu? Onko isot tissit? Treffit? Ikä?Tissejä ei valitettavasti ole koskaan ollut, ja tiedän että se on suuri turn off monelle miehelle. Treffeille en yli nelikymppisen miehen kanssa kyllä lähtisi, ihan omanikäinen seura kiinnostaisi (alle 30 v).
Tää on niin perus. Ensin nainen valittaa, että kukaan ei koskaan kiinnostu ja sitten kun potentiaalinen kiinnostunut löytyisi, keksitään syy miksi mies ei kelpaa. Yksi kerrallaan rajataan kaikki kiinnostuneet miehet pois ja voidaan jatkaa ulinaa miksi ei kelvata miehille
Oliko tuo mies kiinnostunut minusta kun ei tiedä musta yhtään mitään? Hänhän nimenomaan kysyi vain ja ainoastaan tissieni kokoa ja koska ne eivät ole isot, ei hän enää ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo mies kiinnostunut minusta kun ei tiedä musta yhtään mitään? Hänhän nimenomaan kysyi vain ja ainoastaan tissieni kokoa ja koska ne eivät ole isot, ei hän enää ollut kiinnostunut.
No vaikka tisseillä ei olisi ollut merkitystä, et olisi lähtenyt treffeille väärän iän vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tisseillä ei olisi ollut merkitystä, et olisi lähtenyt treffeille väärän iän vuoksi
Ei tuo mieskään olisi lähtenyt treffeille ap:n kanssa, koska tissit, ap:n kiinnostuksella tai kiinnostumattomuudella ei ole väliä. Eli turha jossitella, tissit on se millä on merkitystä. Täällä yritetään aina vierittää kaikki naisten nirsoilun syyksi, vaikka tosiasiassa miehet on vähintään yhtä nirsoja kuin naiset. Tiedän tämän, koska mulla sama ongelma kuin Ap:lla.
Olen nainen, ja tunnen kaksi naista joista ei oikein kukaan mies kiinnostu. Heillä on sellainen yhteinen piirre, etteivät anna itsestään mitään. Ovat kuin lapset, tuhahtavat jotain: "Äsh" ja sitten pitäisi toisten ruveta maanittelemaan "mikä on? " Siis silkka viestintä.
Juttelin tästä toisen heistä kanssa, on minulle läheisempi, ja hän sanoi, että luuli omien mielipiteitten esiin tuomattomuuden olevan "vaatimattomuutta". Mutta siis heistä ei irtoa kuin minimifaktoja. Luulen, että herättääkseen kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa, täytyy kolahtaa edes johonkin tunteentapaiseen? Joko eleet, ilmeet tai sanalliset jutut.
Voisiko ap olla tällaisesta asiasta kyse?