Millaisesta ihmisestä ei koskaan kiinnostu kukaan?
Itse olen tällainen nainen. Mietin joka päivä missä meni vikaan ja mikä mussa on niin erilaista kuin muissa naisissa jotka menevät suhteesta suhteeseen ja saavat miehen kuin miehen rakastumaan heihin. Mikä ihme mussa mättää?
Kommentit (92)
Kaikki on kiinni tasosta.
Aika moni henkilö joka väittää että "ei saa ketään" oikeasti tarkoittaa sitä että halukkaita kyllä löytyisi mutta juuri he eivät kelpaa. Koko ajan yritetään vähän liian hyvätasoisia tyyppejä joita ei voi saada.
Not true. Eräs sukulaiseni eli koko elämänsä kuusikymppiseksi asti äitinsä kanssa eikä koskaan seurustellut. Epäilen että oli jopa neitsyt kuollessaan. Enköhän mä ole kovaa vauhtia menossa samaa tietä kuin hän.[/quote]
Väärin. Äiti oli kiinnostunut. Hän taisi laittaa äidin kaikkien edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto on avainasia. Kyllä "rumemmistakin" kiinnostutaan, jos arvostaa itseään. Tuskin edes olet ruma, vaikka väität.
Tsemppiä.
JOS en olisi ruma, miksi kukaan mies ei sitten kiinnostu? Kyllä puhuu aika vahvasti sen puolesta että liian ruma olen kun missään eivät miehet lähesty. Sen sijaan olen kuullut miehiltä että olen "hirveän näköinen", "ruma" ja kaikkea muuta yhtä ihanaa..
Kukaan ei ikinä lähesty? Tervetuloa 90% miesten elämään?
Niin no, mä kun en ole mies vaan nainen. Ja miehet kun väittävät että nainen saa aina miehen. Juu, seksiin kyllä, mutta ei ole mun juttu. Haluan suhteen ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kiinni tasosta.
Aika moni henkilö joka väittää että "ei saa ketään" oikeasti tarkoittaa sitä että halukkaita kyllä löytyisi mutta juuri he eivät kelpaa. Koko ajan yritetään vähän liian hyvätasoisia tyyppejä joita ei voi saada.
Suoraan sanottuna aika moni taitaa olla siinä tilanteessa, että ei ole yhtään minkäänlaista tyyppiä mitä yrittää, hyvä- tai huonotasoista. On pienet sosiaaliset piirit, ei tapaa vastakkaista sukupuolta missään, eikä uskalla mennä jonnekin Tinderiin kun tietää, että ulkonäkö ei ole se oma vahvuus. Baareissakin notkuu itseään nuorempia ja hehkeämpiä ihmisiä, mitä sinne nolaamaan itseään. Kun realiteetit ovat nämä, niin ei tarvitse ihmetellä miksi on niin vaikea löytää ketään.
Suoraan sanottuna aika moni taitaa olla siinä tilanteessa, että ei ole yhtään minkäänlaista tyyppiä mitä yrittää, hyvä- tai huonotasoista. On pienet sosiaaliset piirit, ei tapaa vastakkaista sukupuolta missään, eikä uskalla mennä jonnekin Tinderiin kun tietää, että ulkonäkö ei ole se oma vahvuus. Baareissakin notkuu itseään nuorempia ja hehkeämpiä ihmisiä, mitä sinne nolaamaan itseään. Kun realiteetit ovat nämä, niin ei tarvitse ihmetellä miksi on niin vaikea löytää ketään.
Netti on pullollaan keskustelupalstoja ja kodin ulkopuolella yleensä liikkuu muitakin ihmisiä. Vaihda asenne positiivisemmaksi ja ala hymyillä vastaantulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Netti on pullollaan keskustelupalstoja ja kodin ulkopuolella yleensä liikkuu muitakin ihmisiä. Vaihda asenne positiivisemmaksi ja ala hymyillä vastaantulijoille.
Minulla on kyllä puoliso, mietin joitakin tuttaviani joilla on ongelmia löytää seurustelukumppania. Heillä ehkä juuri tuota ongelmaa, myös että ovat jotenkin vähän varautuneita uusia ihmisiä kohtaan, en voi kuvitellakaan että lähtisivät hymyilemään tai ottamaan lähempää kontaktia vieraisiin ihmisiin.
Ihminen joka
- aina valittaa ettei kukaan kiinnostu eikä ole kavereita
- puhuu aina samoista asioista
- ei tuo mielipiteitänsä ilmi
- emmätiiä ihan sama
Ei ainakaan ole kovin tasokasta jakaa täällä toisten kuvia.
Et ole ainoa. Mulla on isot tissit ja nätiksikin kehuttu (tosin ylipainoa on), mutta kukaan mies ei koskaan tee aloitetta. En edes tapaa koskaan sinkkumiehiä! Kaikissa työpaikoissa, harrastusjutuissa, opiskeluissa, kaikki miehet on aina varattuja. Tuntuu, että mun ympärillä on joku kupla joka laittaa kaikki miehet liukumaan kauemmas musta.
Olen introvertti luonne ja mun on vaikea lähestyä toisia ihmisiä, mutta yritän kovasti olla sosiaalinen ja iloinen. Eipä auta kun en edes koskaan tapaa missään vapaita miehiä. Joskus mietin onko tämä jotain karmaa tms.
Vaikka olisi kuinka kaunis, niin se ei aina riitä. Jos on hartiat lysyssä ja olemus jäykkä ja viritetty, niin ei ihmisiä kiinnosta. Siis sen näköinen, että on epämukavaa olla ja pelkää kaikkea ympärillään. Jokainen liike on jäykkä ja harkittu. Katse lasittunut yhteen kohtaan. Ei koskaan katso ketään silmiin.
Hei et sä voi alkaa jakaa toisten kuvia täällä! Tää on Suomen suurin keskustelupalsta. Aika törkeä temppu. Jaa mieluummin sellaisten julkkisten kuvia, joista saattaisit tykätä. En ala kommentoimaan noita, koska ovat tavallisia ihmisiä eivätkä ansaitse ulkonäköään analysoitavan, kehuttavan tai haukuttavan netissä.
Hyvä itsetunto ja -luottamus. Itsenäisyys ja huumori. Ikinä en ole hakemalla hakenut seuraa, mutta aina sitä on löytynyt kun on avoimin ja iloisin mielin liikenteessä. Naamani on jopa ruma purennassa olevan virheen ansiosta ja rinnatkin vain b-kuppia. Ihan hyvin on flaksi käynyt niin halutessani. Nykyisin olen naimisissa ja ihan pitkän, tumman ja komean miehen pyydystin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Mulla on isot tissit ja nätiksikin kehuttu (tosin ylipainoa on), mutta kukaan mies ei koskaan tee aloitetta. En edes tapaa koskaan sinkkumiehiä! Kaikissa työpaikoissa, harrastusjutuissa, opiskeluissa, kaikki miehet on aina varattuja. Tuntuu, että mun ympärillä on joku kupla joka laittaa kaikki miehet liukumaan kauemmas musta.
Olen introvertti luonne ja mun on vaikea lähestyä toisia ihmisiä, mutta yritän kovasti olla sosiaalinen ja iloinen. Eipä auta kun en edes koskaan tapaa missään vapaita miehiä. Joskus mietin onko tämä jotain karmaa tms.
Laihduta ja treenaa itsesi timmiksi niin markkina-arvosi nousee pilviin asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan olla liian kiltti ja alistuvainen, se ei jaksa kauaa viehättää miehiä, vaan lähes poikkeuksetta alkuhuuman jälkeen he etsivät jonkun pirttihirmun luonteen omaavan naisen, jonka kanssa alkavat suhteeseen ja jättävät kiltin nysverön nuolemaan haavojaan. Kasvata luonnetta, monelle miehelle armeija on parasta aikaa elämässä, ja miehet kaipaavat elämäänsä tietynlaista kurinalaisuutta ja käskytystä. T. Entinen kiltti nössykkä
Tässä on vissi perä. Itse olen sarkastinen ja suht vttumainen luonteeltani pikemminkin kuin kiltti ja herttainen. Olen kuitenkin reilu enkä ole pikkumainen. Ihan pelkästään asiasta sanon.
Kirjoittaja 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto on avainasia. Kyllä "rumemmistakin" kiinnostutaan, jos arvostaa itseään. Tuskin edes olet ruma, vaikka väität.
Tsemppiä.
JOS en olisi ruma, miksi kukaan mies ei sitten kiinnostu? Kyllä puhuu aika vahvasti sen puolesta että liian ruma olen kun missään eivät miehet lähesty. Sen sijaan olen kuullut miehiltä että olen "hirveän näköinen", "ruma" ja kaikkea muuta yhtä ihanaa..
Niin no, mä kun en ole mies vaan nainen. Ja miehet kun väittävät että nainen saa aina miehen. Juu, seksiin kyllä, mutta ei ole mun juttu. Haluan suhteen ja rakkautta.
Voi, voi, elämäsi on varmaan ihan hirveää. Jos ei miehet lähesty niin sitten joko jatkat itkemistä vauva-palstalla tai lähestyt itse. Ihan oma valinta.
Ihme ja kumma,olen vanha ruma ja lihava.Miehet ovat kimpussa ihan riesaksi asti.Ehkä vika on siinä,että mulla on hyvä itsetunto ja enkä anna rumuuden haitata elämääni millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis, niin se ei aina riitä. Jos on hartiat lysyssä ja olemus jäykkä ja viritetty, niin ei ihmisiä kiinnosta. Siis sen näköinen, että on epämukavaa olla ja pelkää kaikkea ympärillään. Jokainen liike on jäykkä ja harkittu. Katse lasittunut yhteen kohtaan. Ei koskaan katso ketään silmiin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta, ei tollasia edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä.
Voi, voi, elämäsi on varmaan ihan hirveää. Jos ei miehet lähesty niin sitten joko jatkat itkemistä vauva-palstalla tai lähestyt itse. Ihan oma valinta.
Niin onkin, itsemurhayrityksiä taustalla, mielialaongelmia ja ihan johtuen tästä yksinäisyydestäni. Koko elämäni suurin toive oli olla rakastettu ja sitä en saanut. Aika vaikea tuosta on päästä yli. Ja kuule, olen lähestynyt miehiä, aina pakit. Enää en tuota nöyryytystä kestä.
Lue kirja:
Säännöt: miten vangita herra oikean sydän. Ellen Fein ym.
Olen tutkinut naisten sinkkuelämää 15vuotta ja väitän, että tämä kirja toimii! Ensin ajattelin itse, että ihan puppua ja nauroin kirjalle.. mutta vuosien saatossa olen nähnyt, kuinka tämä "ideologia" oikeasti vaan toimii.