Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myöhäisherännäinen Silta-sarjan suhteen

Vierailija
19.09.2018 |

Sarja koukutti kyllä alusta alkaen, mutta itse as-naisena vähän ärsyttää Sagan robottimainen hahmo. Liioittelua mielestäni, mutta onneksi paikoin sitä mahtavaa suorapuheisuutta 😃

Katsooko tuota enää kukaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja meni ja the end. Tosin ehkä yksi kausi olisi voinut vielä tulla, eli ei ollut ihan puhkikulutettu.

Vierailija
2/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja, vaikkei olekaan ihan todenmukainen kuvatessa Malmön ja Kööpenhaminan seutua tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt todella paljon. Sagan hahmo on tavallaan ärsyttävä, mutta ehkä siksi niin mielenkiintoinen ja hyvä. Tämän viimeisimmän kauden katsominen on vielä kesken. En ehtinyt silloin katsoa tv:stä ja nauhalta katsominen on jäänyt kesken. 

Vierailija
4/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagalla on hyviä tokaisuja. Oma suosikkini on se kun joku työkaveri neuvoi, että Sagan pitäisi opetella small talkia, osallistua kahvipöytäkeskusteluihin ja olla sosiaalisempi. Saga istuu pöytään, miettii hetken ja tokaisee sitten: "Menkat alkoivat aamulla." :D

Vierailija
5/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, Saga oli typerä hahmo ja koko sarja kuin venytetty CSI-jakso.

Vierailija
6/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkisi neljännen kauden? Ei ole Areenassa :/

Vierailija
7/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson vasta 2. kautta, viimeiset jaksot menossa. Spoilausta en pelkää; olen lukenut ne joskus. Eka kausi oli hyvä, tämä ei niinkään. Se Mette on aivan turha sivuhahmo; tahdoton mukautuja joka hyppää kun joku sanoo hep. Ja tämä Martin on kuin mikäkin gigolo. Joka nainen lankeaa. Whaaat?

Sagan avoliitto on suuri vitsi. Miten ovat edes päätyneet yhteen kun Saga on niin töykeän oloinen. No joo, te olette jo nähneet nämä. Kunhan höpisin.

Ap

Vierailija
8/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagalla on asperger. Siksi käyttäytyy tuolla tavalla. Ihan tyypillisiä asperger-piirteitä. Yllä oleva hauska small talk -esimerkki on kuin suoraan asperger-oppikirjasta.

Vierailija
9/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sarja, vaikkei olekaan ihan todenmukainen kuvatessa Malmön ja Kööpenhaminan seutua tänä päivänä.

En minä ole osannut pitää sitä dokumenttina muutoinkaan.... 

Vierailija
10/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sagalla on asperger. Siksi käyttäytyy tuolla tavalla. Ihan tyypillisiä asperger-piirteitä. Yllä oleva hauska small talk -esimerkki on kuin suoraan asperger-oppikirjasta.

Minä en allekirjoita noin vahvaa sosiaalista sokeutta. Tiedostan siis mitkä aiheet on ns. kiellettyjen listalla. Kyllä sitä elämän aikana oppii. Suoraan puhun muuten. Mutta nauroin noille Sagan jutuille. "Mitä teit viikonloppuna? -Harrastin s.....". Tai "Miten kiveksesi voivat?" Kevyttä jutustelua 🤣

Ap

Vierailija
11/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en allekirjoita noin vahvaa sosiaalista sokeutta. Tiedostan siis mitkä aiheet on ns. kiellettyjen listalla. Kyllä sitä elämän aikana oppii. Suoraan puhun muuten. Mutta nauroin noille Sagan jutuille. "Mitä teit viikonloppuna? -Harrastin s.....". Tai "Miten kiveksesi voivat?" Kevyttä jutustelua 🤣

Ap

Jokainen ihminen on aspergerissa yksilö. Kaikilla ei ole samanlaisia sosiaalisia ongelmia, mutta joillakin ne voivat olla todella voimakkaita. Yllä olevassa small talk -esimerkissä hän yrittää juuri oppia. Yksi tyypillisimmistä piirteistä on asioiden ymmärtäminen konkreettisesti. Ja intensiivinen suhtautuminen johonkin, mikä kiinnostaa.

Vierailija
12/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokainen ihminen on aspergerissa yksilö. Kaikilla ei ole samanlaisia sosiaalisia ongelmia, mutta joillakin ne voivat olla todella voimakkaita. Yllä olevassa small talk -esimerkissä hän yrittää juuri oppia. Yksi tyypillisimmistä piirteistä on asioiden ymmärtäminen konkreettisesti. Ja intensiivinen suhtautuminen johonkin, mikä kiinnostaa.

Juu, tiedänhän minä. Meitä asseja on perheessä useampi. Eikä ollut tarkoitus tästä kehitellä asperger-keskustelua, mutta Saga herättää tunteita.

Mitä te tykkäsitte siitä mieskollegasta, joka tuli ilmeisesti kolmoskaudella?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi