Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys takaapäin panemisesta

Mxx
19.09.2018 |

Pidätkö takaapäin naidessa mieluummin jalkoja yhdessä puristettua vai levitettynä niin että mies on takana polvillaan sinun jakojen välissä, kumpi tuntuu paremmalta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman harallaan ja mies polvillaan tai seisaallaan takana (seisaallaan esim sohvan edessä) Harallaan- asennossa pääsee vähän paremmin säätämään itse kulmaa sivu- ja pystysuunnassa miten kalu sisään painuu, ja lisäksi siinä on tilaa samalla sormettaa omaa klitorista.

Jos mies panee takaapäin niin että makaan kokonaan vatsallani, niin silloin jää mahdollisuus omaan liikkumiseen vielä vähäisemmäksi eikä voi itse tehdä mitään, mutta sekin on ihan jees joskus.

Vierailija
2/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti jalat harallaan, niin saa pimpsan paremmin tarjolle ja mies on ihan vauhkona näkemäänsä. Homma toimii hyvin.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti jalat harallaan, niin saa pimpsan paremmin tarjolle ja mies on ihan vauhkona näkemäänsä. Homma toimii hyvin.

N37

Huh, ajatuskin saa jo vauhkoksi :)

Vierailija
4/13 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat harallaan ja mies siinä välissä.miehelle silmän iloa enemmän ja itselle iso nautinto kun kassit hakkaavat klitorikseen.taattu tuleminen.😊

Vierailija
5/13 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat auki parempi. Onnistuu oman käden käyttö siinä ohessa paremmin. Toki siitä jalat yhdessä asennostakin nauttii ja voi siinä sekin aikana olla, mutta orgasmi tulee vasta haarat auki asennossa.

Niin ja tulisi se orgasmi myös takaapäin asennosta ilman omaa kättä, mutta miehelle kävisi varmaan jo vaikeaksi koko touhu kun pitäisi siinä pidätellä jos jonkin aikaa samalla kun toinen pylly pystyssä vikisee.

Vierailija
6/13 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niin että minä polvillaan sängyn reunalla ja mies seisoo lattialla. Minulla ehkä enempi jalat lähellä toisiaan, ja kuulemma hyvin perse pystyssä. Yleensä haluan peukalon pyllyyn just sillä hetkellä kun orgasmi on saavuttamassa minut. Ihanaa se.

paitsi, että yleensä meillä vedetään lähetyssaarnaajaa ja niin hyvää kuin sekin on, niin kyllä vaihtelua voisi enempi olla

N47

Vierailija
7/13 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kontillani sängyllä jalat hieman auki jotta mies pääsee hyvään asentoon taakseni. Ihana saada kalu syvälle pohjaan asti. Takuu varma orgasmi nopeasti.

Vierailija
8/13 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängynlaidalla kontilaan ja jalat harallaan pylly pystyssä, mieheni takana seisten. Pääsee ihanasti painamaan sisään kun korkeuden voin säätää itselleni sopivaksi, mies innostuu aina tässä asennossa

Vierailija
9/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ihana pitää jalkoja yhdessä ja puristaa kalua samalla kun saa kunnon kyytiä

Vierailija
10/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pitää jalat yhdessä.

Vierailija
11/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sohvan leveälle sohvan reunalle ja siitä pääsee panemaan kunnolla kun on pylly tarjolla.

Vierailija
12/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly pystyssä ja jalat levitettynä ihanaa, mies ottaa tukevan otteen lantiosta ja alkaa painella niin että tuntuu, kyllä tekee hyvää

Vierailija
13/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useimmiten tosi leveässä haarassa, koska jalkani on sidottu pöydän jalkoihin ja käteni on käsiraudoissa selän takana. Mies pitää kiinni ponnaristani ja nai takaapäin. Joskus olen ollut tuossa kaksikin tuntia ja saanut 3-4 panoa ennenkuin minut on päästetty irti.

Kiihottavinta on se kun ei tiedä saako vibraa vai kunnon takaapäin panon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi