Kumpi miehiä ällöttää enemmän
Ajatella se että naisesi on sinua ennen harrastanut yhdyntää toisen miehen kanssa vai imenyt toisen miehen munaa? Mua naisena ällöttää enemmän ajatella että mies on nuollut toisia naisia ennen minua.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ottaisi päähän tietää että olisi imenyt muita. Ei muuten mutta kun mua ei halua imeä koskaan. Onneksi en moisesta ole tietoinen.
Vaimon aikaisempi melko vapaamielinen sänkyihin hyppely on vähän vituttanut, kun mun kanssa on sitten ollakseen niin siveää ja rajoittunutta. Mutta ei ällötä yhtään.
Heittämällä jälkimmäinen
Samasta syystä kuin ensimmäisestä vastaajasta
Ei mikään. Miksi pitäisi ällöttää rakastaman ihmisen elämä? Se saattas tympästä, jos rouva kävis vieraissa nyt.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Miksi pitäisi ällöttää rakastaman ihmisen elämä? Se saattas tympästä, jos rouva kävis vieraissa nyt.
M40
Eikös tuossa kysymyksessä juuri ollut vieraissa käynti ja kumpi sen jälkeen ällöttäisi enemmän?
Ei minuakaan ennen meitä tapahtuneet tekemiset tietenkään ällötä, miks pitäis, mutta vieraissa käynti on er iasia
Enemmän mua ottaisi päähän tietää että olisi imenyt muita. Ei muuten mutta kun mua ei halua imeä koskaan. Onneksi en moisesta ole tietoinen.
Vaimon aikaisempi melko vapaamielinen sänkyihin hyppely on vähän vituttanut, kun mun kanssa on sitten ollakseen niin siveää ja rajoittunutta. Mutta ei ällötä yhtään.