Miksi näytän niin nuhjuiselta???
Vaatteet puhtaat, ehjät, aamulla vielä freshi olo, mutta päivän mittaan "räjähdän" ja olen kuin mikäkin kassialma tenunenä iltapäivällä... Mitä teen väärin?!
Kommentit (16)
Itselläni on kyllä kohtalaisen rasittava duuni... ainakin henkisesti. Alkaa näkymään peilikuvassa rapistuminen jo puolen päivän aikaan. On meikin alla primerit sun muut, mutta ei auta ei. Yäh.
ap
Minkä sille voi miltä ihminen näyttää? Minä luulin pitkään yhtä laitapuolen kulkijaksi mutta hän olikin peruskoulun opettaja. Vasta kun juteltiin niin asia selvisi. Hän kertoi että odottaa vain haudan lepoa. Näyttää isä ajalta vaikka on vasta nelikymppinen.
Rasvoittuvat hiukset/iho/hikoilu? Ilman näitä pysyy freshin ja terävän näköisenä.
Ok... olisio tuossa se selitys. Olen nimittäin minäkin myös opettaja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ok... olisio tuossa se selitys. Olen nimittäin minäkin myös opettaja.
ap
😂😂😂
Itse työskentelen lasten kanssa. Päivät pitkät saan räkää/kakkaa/pissaa päälleni, kömmin metsissä ja ties missä rämeiköissä tuplarattaita pää punaisena työntäen. Tykkään meikata kevyesti ja laitan yleensä sävyä myös huuliin. Aamulla olo on fresh vaikka työ alkaakin aikaisin klo 6. Omasta mielestäni töiden jälkeen olen suorastaan oksettavan nuhjuinen. Tänään yksi äiti sanoi ennen viittä lastaan hakiessa ”pakko todeta, että näytät kyllä aina niin huolitellulta. Itseltäni ei onnistuisi”
En sitten tiedä oliko kohteliaisuus vai onko tosiaan niin, että se oma nuhjuisuus onkin vaan oma fiilis joka ei paista muille ihmisille.
Mulla ainakin just rasvainen iho. Se iho jotenkin "elää" niin paljon, että mitkään tuotteet eivät vaikuta olevan oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin just rasvainen iho. Se iho jotenkin "elää" niin paljon, että mitkään tuotteet eivät vaikuta olevan oikeita.
Oletko kokeillut ihorullaa? Sen kanssa rullailu kevyesti iltaisin ja päälle etanarasvaa! Eipä elä sen jälkeen iho enää omaa elämäänsä :) joka viikko kannattaa ottaa esim yksi päivä kun ei rullaa eikä laita etanarasvaa vaan jotain perus kosteuttavaa kasvorasvaa muuten ongelmaksi voi tulla kuiva iho.
Sama ongelma täälläkin opettajalta. Iltapäivänuhju. En lähde ennen vanhempainiltaa koululta ja arvatkaas, miltä siellä näytän. No eipä vanhemmat raski kiusata, kun olen niin riutunut ja väsynyt. Nuoret ja nätit saavat sitä lajia meillä.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täälläkin opettajalta. Iltapäivänuhju. En lähde ennen vanhempainiltaa koululta ja arvatkaas, miltä siellä näytän. No eipä vanhemmat raski kiusata, kun olen niin riutunut ja väsynyt. Nuoret ja nätit saavat sitä lajia meillä.
Eihän niitä vanhempien iltoja ole joka arkipäivä. Jos on uskovaista sorttia niin peruskoulun, varsinkin yläasteen opettajat ei joudu helvettiin. Tai jos joutuvatkin niin selviävät sielläkin kokemuksella. Meillä ruotsin opettaja oli aluksi tosi huoliteltu ja silmiinpistävän laitetun näköinen. Vähän vanhempi nainen 50+ arviolta. Näytti siltä kuin olisi suoraan tullut jostain salongista. Kolme vuotta meidän kanssa jätti jälkensä.
Ennen ja jälkeen kuvat olisivat olleet tyylin miss 55v ja kassialma. Aluksi hyvin pukeutunut tyylikäs vanha daami oli kuin räjähtänyt puliakka. En kyllä usko että kaikki oli meidän oppilaiden syytä. Ei me nyt niin hirveitä oltu.
Luulen että naisella oli jokin oman elämän paha tilanne.
Mul ei ollu tota "ongelmaa" sillon ku yks mun elämän tärkeimmist asioista oli olla hyvännäkönen eli käytin siihen energiaa ja vaivaa ja aikaa että näytän aina hyvältä ja työ oli sisätyö eikä mitenkää fyysinen ja yks työn puoli oli olla hyvännäkönen.
Nyt oon eri alalla, eli sellasel alalla missä töiss ulkoillaan esim sateessa, siivotaan, istutaan lattialla, pestään paskoja sun muuta nii ulkonäkö on täysin erilainen.
ja lisäks tällä alalla ittensä korostaminen ei oo niin hyvä juttu ku mun entisellä alalla. :D Siis esim meikkaaminen. Eli en edes meikkaa yhtään enää. :DDDD
eli siis jos et halua näyttää nuhjuselta niin kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, ja sit viel valita mieluiten joku työ missä et tee mitää erikoisempaa ja oot sisällä koko ajan jne.
Kunpa tietäisin vastauksen tuohon. Aamulla olen suht tyytyväinen siihen miltä näytän, mutta töistä palattuani olen ihan järkyttävän näköinen. Teen siistiä toimistotyötä, joten en edes nuhjaannut työn puolesta.