"Ystäväni" yritti miestäni ja aloitti huhu puheet
Vietimme viikonloppua mieheni, miehen 2 hyvän ystävän ja minun ystäväni kanssa meillä. Kaikki on aina mennyt normaalisti, mutta ystäväni jostain syystä tunki kokoajan mieheni lähelle ja ohitti minut useasti ja puhui miehelleni. Ystäväni lähdettyä mies mainitsi hänen erikoisesta käyttäytymisestä ja mietti oliko ystäväni juonut liikaa. Itse en jaksanut laittaa asialle niin paljoa painoarvoa.
Eilen kuitenkin mieheni laittoi töissä ollessaan kuva kaappauksen viestiketjusta, jossa ystäväni ehdotti kahdenkeskeistä tapaamista mieheni kanssa ja mies kysyi, että onko jotain sattunut vai miksi ystäväni pyytää häntä pelkästään käymään luonaan (miehelläni ei edes ole kyseisen naisen numeroa). Pyysin miestä kysymään ystävältäni, että minkä takia. Ystäväni antoi syyksi, että haluaa tutustua häneen paremmin, kun ovat niin samankaltaisia ja eihän yksi kahvikupillinen haittaa. Mieheni kohteliaasti kieltäytyi ja ehdotti että voi minun kanssani tulla käymään kyllä. Ystäväni silti pyysi, että tulisi yksin ja mieheni kieltäytyi.
Asia vaivasi mua eilen illalla vielä niin paljon, että miksi hän pyytää miestäni yksin? Ja tottakai ensimmäisenä mielessä kävi, että haluaa sänkyyn mieheni kanssa. Laitoin ystävälleni sitten viestiä ja kysyin syytä. Ensin hän kierteli ja kaarteli, mutta lopulta antoi syyksi että on vain yksinäinen ja minulla on paljon menoa ( ei kyllä ole juurikaan työn lisäksi) Annoin olla ja puhuttiin mieheni kanssa, että otetaan suosilla etäisyyttä ystävääni.
No tänään sain yhdeltä yhteiseltä ystävältämme viestin, että onko totta? Kysyin, että mikä. Hän kertoi, että ystävämme oli puhunut hänelle, että miten minulla on salasuhde mieheni ystävään (mikä ei tietenkään ole totta). Kumosin ystäväni puheet ja selitin mitä edellisenä päivänä oli tapahtunut. Soitin ystävälleni tietysti h*lvetin vihaisena, että mitä v*ttua hän puhuu minusta paskaa ja väittää minua valehtelijaksi. Kielsi asian ja minä katkaisin välit. Ilmeisesti huhut ovat levinneet jo (asutaan pienellä paikkakunnalla ja laaja kaveri piiri)
Miehenikin esti tämän "ystäväni".
En ymmärrä, miten aikuinen kolmikymppinen ihminen voi olla noin lapsellinen? Luulin ettei tällästä tapahdu enää tässä iässä. Olen vihainen ja hyvin pettynyt, koska kyseinen nainen oli parhaimpia ystäviäni monen vuoden ajalta ja tälläistä ei ole koskaan tapahtunut.
Kommentit (58)
Ootkohan sä nyt ymmärtänyt ystäväs kannan oikei. Tuskin mikää kahvikupponen olisi haitannut kahdenkesken. Olettehan tekin ystäväs kanssa kahenkesken?? Jos ne haluu tutustua kahestaa nii anna tutustua, et sä voi omistaa miestäs ja kieltää siltä tutustuminen muihi ihmisii!! Ja jos ne rakastuis ja menis sähkyy, nii miehes ei ois koskaan ees rakastanu sua ja te ette kuuluis vaa yhteen. Voi voi, mut sä et vois sille mitää.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos nyt vaan ystäväsi ja miehesi sopisivat paremmin yhteen kuin te? Sinä tuut väliin ja pilaat kaiken. He voisivat olla oikeita sielunkumppaneita ja ystäväsi todennäköisesti kohtelisi miestä paremmin kuin sinä ja voisi tarjota hänelle niin paljon enemmäin kuin sinä. Jos heillä oikeasti kohtaa kemiat ja ovat samalla aaltopituudella niin sinä et voi sitä estää. Jotkut on vain tarkoitettu yhteen.
Hän on minun mieheni. Hän on minun kanssani naimisissa. Hän rakastaa minua ja haluaa olla VAIN minun kanssani. Hän haluaa minun kanssani perheen. Minä tarjoan hänelle kaiken mihin pystyn, kuten hän minulle.
En usko, että hän olisi minun kanssani, jos emme olisi samalla aaltopituudella, meillä ei kohtaisi kemiat ja arvot ja en tarjoaisi hänelle sitä mitä hän suhteelta haluaa. Hän on aikuinen mies, hänellä on valinnan vapaus jättää minut ja valita joku toinen. Mutta hän ei tee sitä, koska haluaa olla MINUN kanssani.
Voi hyvä jumala taas. Ap
Eihän näitä osaa uskoa, ennen kuin kohtaa tän tyyppisen ihmisen. Ihan noin pahaa tapausta ei minun kohdalle osunut, mutta entinen ystävä ei sietänyt ollenkaan kun aloin seurustelemaan. Koko ajan yritti kääntää minua miestä vastaan, aina kyseli että olenko huomannut sitä tai tätä merkkiä, siitä heti huomaat että miehesi pettää. Samalla huomasin, että aina kun tämän naisen lukuisat parisuhteet loppuivat, kävi jännästi ilmi että mies olikin pettäjä, väkivaltainen, homo... Koskaan ei mikään suhde voinut päättyä ihan neutraalisti vaan aina "paljastui" jotain sellaista mikä asetti miehen huonoon valoon.
Samoin kävi myös tämän naisen entisille ystäville, kaikki olivat jälkikäteen huomattuna pettäjiä ja lutkia. Kyllä pelotti työntää tämä kotka elämästäni ulos, seurauksena olisi voinut olla todella ahdistavaa ja pelottavaa draamaa. Onneksi kävi niin, että hän iski kyntensä rikkaaseen ulkomaalaiseen mieheen, ja ilmoitti että ei voi pitää elämässään tällaista alaluokkaista taakkaa. Sopi minulle, onnea vaan!
Kurja juttu kokonaisuudessaan, mutta ap hyvä, löysää nutturaa vähän. Yleensäkään ihmiset ei puhu ja levitä juoruja läheskään niin paljoa kuin itsestä tuntuu. Ja vaikka levittäisi, niin mitä väliä? Vähän nyt itsetunnon vahvistusta, nainen. Kun sä esim. viestissä 44 vakuuttelet miehesi rakkautta, niin kenelle sä sitä vakuuttelet? Itsellesikö? Onko se tarpeen? Sun mies rakastaa sinua, luota nyt vaan siihen.
Sitä paitsi puheet tulee ja menee. Tiedän pikkupaikkakunnalla asuvana, millaista se on. Mun ex jäi kiinni todella törkeästä rattijuopumuksesta. Kyllä mua hävetti käydä kaupassa, hakea lasta hoidosta yms. Kunnes tajusin, että en minä sitä tehnyt, vaan se mies. Ja sitten, viikon kuluttua tuli jo uutta puhuttavaa ja vanhat unohtui. "Tämän päivän uutiset on huomisen roska" , sanotaan.
Draaman sakenemiseen voit vaikuttaa itse. Jätä huomiotta, anna olla. Älä sä lisää jauhoja soppaan.
Minulla on tuttava (nuorena oli jopa paras ystäväni), kenellä oli taipumusta yrittää iskeä kavereidensa miehiä. Jos ei onnistunut, selitti, että hänet se olisi valinnut, mutta kun hän ei alkanut mihinkään, tyytyi kaveriinsa.
Annoin mennä korvasta sisään ja toisesta ulos niin kauan, kunnes kuulin, että oli mennyt sänkyyn sen hetkisen poikaystäväni kanssa. En olisi muuten tiennyt, mutta kuulin yhteiseltä kaverilta, kuinka oli sille kertonut, että kuinka säälii minua, kun minulla menee poikaystäväni kanssa huonosti ja hänen piti lohduttaa ja kuinka poikaystäväni on häneen ihastunut ja hänet haluaisi oikeasti.
No poikaystävähän lensi ulos sen jälkeen ja ystävästä tuli tuttava.
Näitähän on
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu kokonaisuudessaan, mutta ap hyvä, löysää nutturaa vähän. Yleensäkään ihmiset ei puhu ja levitä juoruja läheskään niin paljoa kuin itsestä tuntuu. Ja vaikka levittäisi, niin mitä väliä? Vähän nyt itsetunnon vahvistusta, nainen. Kun sä esim. viestissä 44 vakuuttelet miehesi rakkautta, niin kenelle sä sitä vakuuttelet? Itsellesikö? Onko se tarpeen? Sun mies rakastaa sinua, luota nyt vaan siihen.
Sitä paitsi puheet tulee ja menee. Tiedän pikkupaikkakunnalla asuvana, millaista se on. Mun ex jäi kiinni todella törkeästä rattijuopumuksesta. Kyllä mua hävetti käydä kaupassa, hakea lasta hoidosta yms. Kunnes tajusin, että en minä sitä tehnyt, vaan se mies. Ja sitten, viikon kuluttua tuli jo uutta puhuttavaa ja vanhat unohtui. "Tämän päivän uutiset on huomisen roska" , sanotaan.
Draaman sakenemiseen voit vaikuttaa itse. Jätä huomiotta, anna olla. Älä sä lisää jauhoja soppaan.
Puhukoon ihmiset minusta mitä haluavat, mutta kyllä minä välitän, jos "ystäväni" alkaa kateellisena levittämään juoruja joihin vetää vielä ulkopuolisiakin (mieheni työkaveri) ja täten aiheuttaa hänelle turhaa harmia. Minulla on myös itsetunto kunnossa, kiitoksia vain. Minun ei myöskään tarvitse vakuutella itselleni rakastaako mieheni minua, kun kuulen tämän hänen suustaan joka päivä ja luotan siihen kyllä. Luitko yhtään mihin viestiin vastasin siinä edes? Kyseisen vastauksen laittaja mm sanoi, että MINÄ tulen hänen ja mieheni väliin, vaikka MINÄHÄN olen mieheni kanssa naimisissa.
Tottakai, juoruja tulee ja menee mutta ei tämä ole mukavaa, varsinkin kun juorujen levittäjä oli vielä pari päivää sitten yksi parhaista ystävistäni. Kaveripiirimme kyllä tietää miten asiat todellisuudessa on ja se on tärkeintä. Turhaa draamaahan tämä on, mutta miten minä olen lisännyt jauhoja soppaan? Yritin saada vastausta "ystävältäni" ja hän valehteli. Katkaisin välit ystävääni ja olen oikaissut juoruja muille ystävilleni, jotka ovat asiasta minulta tai mieheltäni kysyneet. En ole lähtenyt hänestä levittämään mitään juoruja tai haukkunut muille ystäville häntä.
Mulla ei ole nuttura kireällä, mulla on kaikki ihan hyvin. Olen vain pettynyt ja surullinen. Ap
Ap, onko tästä niinsanotusta ystävästä kuulunut enää mitää? Aijaa:n kautta tänne voi laittaa screen shotteja!
Vierailija kirjoitti:
Alkaako S:llä tuon "ystäväsi" etunimi? Jos alkaa, niin eipä yllätä yhtään. Tapahtunut ennenkin.
Missä paikkakunnalla S.llä alkava asuu?
Olen 36 vuotias mies, sinkku aikoina minua ei yksikään nainen milloinkaan lähestynyt.
Kohta olen ollut viisi vuotta parisuhteessa. Tänä aikana on naiseni 4 kaveria lähestynyt minua ja yrittänyt iskeä. On pyydetty kyläilemään jne. Yhdeltä sain nakukuviakin. En ole sortunut houkutuksiin tai kertonut puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies, sinkku aikoina minua ei yksikään nainen milloinkaan lähestynyt.
Kohta olen ollut viisi vuotta parisuhteessa. Tänä aikana on naiseni 4 kaveria lähestynyt minua ja yrittänyt iskeä. On pyydetty kyläilemään jne. Yhdeltä sain nakukuviakin. En ole sortunut houkutuksiin tai kertonut puolisolle.
Miksi et ole kertonut kumppanillesi? Eikö hänellä ole oikeus tietää minkälaisia "Kavereita" hänellä on?
No onneksi teillä on ne kuvakaappaukset tallella. Antaisin kyllä tuossa vaiheessa palaa oikein urakalla, ja laittaisin viestin kaikkille yhteisille ystäville "ihan tiedoksi vaan" kuvakaappauksen kera.
Tyyliin; kyseinen xxx ihminen on levitellyt huhuja salasuhteesta, jotka eivät miltään osin pidä paikkansa, vaikkakin xxx kovasti yrittänyt lähestyä xxxx:ää, viestein ja ehdotuksineen, liitteenä kuvakaappaus viesteistä. Oikaisemme vain tämän ikävän asian jotta enempiä ikäviä huhuja ja puheita ei synny , ja asia on meidän osaltamme tässä. Jos jokin asia askarruttaa, siitä voi toki kysyä! t. xxx ja xxx
Itselläni on noita "ystäviä" ollut parikin omassa elämässä, ja en ainakaan itse suostu minkään sortin ovimatoksi, saatikka sitten ikävien juorujen kohteeksi aiheetta. Itse menetin monivuotisen ystävän juuri vähän samanlailla... Hän ihastui mieheeni, ja kyllä minä sen huomasin, mutta erään kännisekoilunsa takia asialle tuli sitten piste. En kyllä itse laittanut välejä poikki, vaan hän itse luikki karkuun. Emme mekään enää mitään teinejä enää olleet, vaan päälle kolmikymppisiä ihmisiä ja minä mieheni kanssa naimisissa, ja olen itseasiassa edelleen. Entisestä "parhaasta ystävästä" en ole kuullut enkä tiedä mitä nykyään touhuaa, mutta härskiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjumala mikä kavereita tyttöystävälläsi on!!! Vaihtoon tuollaiset selkäänpuukottajat!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta olen ollut viisi vuotta parisuhteessa. Tänä aikana on naiseni 4 kaveria lähestynyt minua ja yrittänyt iskeä. On pyydetty kyläilemään jne. Yhdeltä sain nakukuviakin. En ole sortunut houkutuksiin tai kertonut puolisolle.Miksi et ole kertonut kumppanillesi? Eikö hänellä ole oikeus tietää minkälaisia "Kavereita" hänellä on?
En kerro sillä koska todennäköisesti siitä syntys melkoinen hässäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta olen ollut viisi vuotta parisuhteessa. Tänä aikana on naiseni 4 kaveria lähestynyt minua ja yrittänyt iskeä. On pyydetty kyläilemään jne. Yhdeltä sain nakukuviakin. En ole sortunut houkutuksiin tai kertonut puolisolle.Miksi et ole kertonut kumppanillesi? Eikö hänellä ole oikeus tietää minkälaisia "Kavereita" hänellä on?
En kerro sillä koska todennäköisesti siitä syntys melkoinen hässäkkä.
Voihan olla että tyttis on mukana juonessa ja käskenyt ystäviään iskemään sinua...haluaa testata uskollisuuttasi...ihan miten vaan, järkkyä toimintaa!
Ehkä olisi hyvä jos miehesi ottaisi asiassa aktiivisemman roolin. Käytte yhdessä "ystävän" luona, sinä et sano mitään mutta miehesi sanoo suorat sanat. Sen jälkeen miehesi ottaa kantaa whatsapissa (tai mitä somea nyt käytättekin yhteydenpitoon ystävien ja tuttujen kanssa) ja selittää asian.
Minulla oli aikanaan serkkupoika joka yritti omia aina kaiken mitä minulla oli. Yritti iskeä tyttöystäviäni (kerran onnistuikin), viedä tavaroitani ja yritti ripustautua minuun. Minun olisi pitänyt hänen mukaansa viettää aikani hänen kanssaan.
Myöhemmin kun seurustelin tytön kanssa, josta sitten tuli vaimoni, hänen paras kaverinsa yritti iskeä minut ja kun en suostunut, yritti juonilla ja juoruilla saada meidän välit poikki.
Onko kyse kateudesta ja kontrollihalukkuudesta, en tiedä. Mutta kannattaa olla avoin ja lyödä tuollaiselta luuserilta luu kurkkuun. Tuon tyyppiset ihmiset pelkäävät maineen menetystä joten avoimesti asiasta puhuminen on hyvä keino hiljentää tuollainen. Siispä miestä kehiin. Ja menkää yhdessä niin ei synny lisää juoruja.
Terve ap:n "ystävä" ! Vedä itsesi naruun, olet nolo, säälittävä ja epätoivoinen lunttu.