Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ystäväni" yritti miestäni ja aloitti huhu puheet

Vierailija
19.09.2018 |

Vietimme viikonloppua mieheni, miehen 2 hyvän ystävän ja minun ystäväni kanssa meillä. Kaikki on aina mennyt normaalisti, mutta ystäväni jostain syystä tunki kokoajan mieheni lähelle ja ohitti minut useasti ja puhui miehelleni. Ystäväni lähdettyä mies mainitsi hänen erikoisesta käyttäytymisestä ja mietti oliko ystäväni juonut liikaa. Itse en jaksanut laittaa asialle niin paljoa painoarvoa.
Eilen kuitenkin mieheni laittoi töissä ollessaan kuva kaappauksen viestiketjusta, jossa ystäväni ehdotti kahdenkeskeistä tapaamista mieheni kanssa ja mies kysyi, että onko jotain sattunut vai miksi ystäväni pyytää häntä pelkästään käymään luonaan (miehelläni ei edes ole kyseisen naisen numeroa). Pyysin miestä kysymään ystävältäni, että minkä takia. Ystäväni antoi syyksi, että haluaa tutustua häneen paremmin, kun ovat niin samankaltaisia ja eihän yksi kahvikupillinen haittaa. Mieheni kohteliaasti kieltäytyi ja ehdotti että voi minun kanssani tulla käymään kyllä. Ystäväni silti pyysi, että tulisi yksin ja mieheni kieltäytyi.
Asia vaivasi mua eilen illalla vielä niin paljon, että miksi hän pyytää miestäni yksin? Ja tottakai ensimmäisenä mielessä kävi, että haluaa sänkyyn mieheni kanssa. Laitoin ystävälleni sitten viestiä ja kysyin syytä. Ensin hän kierteli ja kaarteli, mutta lopulta antoi syyksi että on vain yksinäinen ja minulla on paljon menoa ( ei kyllä ole juurikaan työn lisäksi) Annoin olla ja puhuttiin mieheni kanssa, että otetaan suosilla etäisyyttä ystävääni.
No tänään sain yhdeltä yhteiseltä ystävältämme viestin, että onko totta? Kysyin, että mikä. Hän kertoi, että ystävämme oli puhunut hänelle, että miten minulla on salasuhde mieheni ystävään (mikä ei tietenkään ole totta). Kumosin ystäväni puheet ja selitin mitä edellisenä päivänä oli tapahtunut. Soitin ystävälleni tietysti h*lvetin vihaisena, että mitä v*ttua hän puhuu minusta paskaa ja väittää minua valehtelijaksi. Kielsi asian ja minä katkaisin välit. Ilmeisesti huhut ovat levinneet jo (asutaan pienellä paikkakunnalla ja laaja kaveri piiri)
Miehenikin esti tämän "ystäväni".
En ymmärrä, miten aikuinen kolmikymppinen ihminen voi olla noin lapsellinen? Luulin ettei tällästä tapahdu enää tässä iässä. Olen vihainen ja hyvin pettynyt, koska kyseinen nainen oli parhaimpia ystäviäni monen vuoden ajalta ja tälläistä ei ole koskaan tapahtunut.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhupuhe, kaveripiiri.

Vierailija
22/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tuon naisen kahden keskinen asia olisikin ollut se että halusi kertoa miehellesi huhusta jonka kuuli muualta? Tämän tarinan kehyksissä kun et millään pysty todeksi väittämään sitä että hän nimenomaan havitteli miestäsi sänkyyn ja keksi itse valheen että sinulla on suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä luulisin et mun ystävällä ois salasuhde miehen kaveriin niin en mä sitä miehelle kertoisi vaan juttelisin ystävälleni?

Saati yrittäisi saada miestä kahden kesken kahvikupposelle.

Vierailija
24/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kans vastaavasti kerran. Hyvä "ystävä" usean vuoden ajalta alkoi iskemään mun miestä mun silmien edessä. Ei voi kun ihmetellä, miten törkeesti nää naiset voi tehdä jollekkin jota pitää mukamas ystävänään. En oo mäkään enää yhteyttä pitänyt, en tarvii tollasia "kavereita", mulla on sellasiakin ystäviä jotka ei ala yrittämään mun miestä. 

Vierailija
25/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tuon naisen kahden keskinen asia olisikin ollut se että halusi kertoa miehellesi huhusta jonka kuuli muualta? Tämän tarinan kehyksissä kun et millään pysty todeksi väittämään sitä että hän nimenomaan havitteli miestäsi sänkyyn ja keksi itse valheen että sinulla on suhde. 

Mieheni ei minua petä, se on kyllä varma. Ja miksi ihmeessä hän haluaisi puhua miehelleni, eikä minulle, jos on tälläistä kuullut? Ei ole ollut mitenkään erityisen läheinen miehelleni. Ja uskon kyllä tämän "ystävän" laittaneen huhut liikkeelle, koska oli kertonut toiselle ystävälleni asiasta. Kaikki menevät yks yhteen ja kaikki muut ystäväni ovat olleet hyvin hämillään tästä asiasta ja kuulleet juurikin "ystävältäni" tästä. Plus kaikki tämä alkoi, kun mieheni kieltäytyi kahdenkeisestä kahvittelusta. Miksi ihmeessä muuten hän haluaisi olla kahdenkesken mieheni kanssa yht äkkiä, kuin päästä sänkyyn, jos tätä ei ole koskaan aikaisemminkaan kysellyt yksin yhtään mihinkään tai ollut edes puhelinnumeroa. Ap

Vierailija
26/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympinkriisi!

Vierailija
27/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmhn. Tilapäivitys. Estin siis tämän entisen ystävän whatsapissa. Nyt eräs toinen ystäväni laittoi viestiä, miten tämä entinen ystävä väittää, että mieheni on nähty työpäivän jälkeen suutelevan työkaveriaan työpaikan parkkipaikan roskakatoksen vieressä. Hohhoijaa, kaikki ystävämme ja tuttumme kyllä tietävät, että mieheni ei petä, eikä kyllä tämä työkaverikaan. Suututtaa niin paljon, kun tälläiseen teinidraamailuun vedetään vielä ulkopuolisiakin! Entinen ystävä tekee itsestään vain tyhmän näköisen sekoilullaan. Voin laittaa tänne viesteistä kuvakaappauksen, jos tänne pystyy? Suoranaisesti v*tuttaa aivan uskomattoman paljon. Ap

Vierailija
28/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua

Vierailija
29/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiahan vihamiehet ovat, kun ystävä on tuollainen.

.

Vierailija
30/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole tuollaista käynyt, mutta muutaman kertaa olen kyllä todistanut, kuinka joku hyväkin ystävä vokottelee ystävänsä miestä tai naista! Tämä viimeinen kerta oli sellainen, että yhden ystävän häissä eräs mies alkoi ihan avoimesti flirttailemaan ja jopa koskettelemaan hyvän ystävänsä naista... Jostain panemaan lähtemisestä puhui myös ja kun olivat ns. kahden kesken yhdessä tilassa puristi takapuolesta... Tosin tämä nainen taisi olla mukana juonessa, kun ei paljon pistänyt vastaan, paitsi silloin, kun muita oli ympärillä.

Vierailija
31/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa... En ole varma huomasiko tämän naisen mies silloin, mutta ainakin hänelle moni oli jälkeenpäin kertonut.

Vierailija
32/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pikku paikkakunnan epätoivoiselta vanha piika-naiselta, joka on löytänyt oman seksuaalisuutensa. Vokottelee ketä vaan tuntemia normimiehiä. Kovassa puutteessa ja pahimmassa tapauksessa vauvakuumeessa. Vauvakuumeeseen ei buranat auta, eikä autokuumeeseenkaan. Tuon kuumeen taltuttaa ... 

Vierailija
33/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestitellä tuollaisen "ystävän" kanssa?

Vierailija
34/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, miten voi jotkut todellakaan olla noin inhottavia ja itsekkäitä.

Itsellä ei vastaavasta ole kokemusta, mutta muutoin petollisesta ”ystävästä”, joka puhui asioitani eteenpäin, vääristi ja valehteli päin näköä. On lisäksi muuten hyvin feikki tapaus ja huomionkipeä koskien miehiä. Aina olin hänen uhrina, myönsi joskus jopa että on välillä päästävä riitelemään ja saamaan aikaiseksi draamaa kun on kuulemma ärsyttävää jos ei voi ikinä riidellä. Temperamenttisena tietysti olin se kohde jonka kanssa ottaa yhteen, muut eivät yleensä reagoineet. En ollut enää lopulta itsekään enkeli kun hermot meni ja vihaisena tuli sanottua kaikenlaista.

Se juoruaminen määrä ja asioiden vääristely selän takana on todella puuduttavaa ja olen aivan varma että maineeni oli monien silmissä hyvin negatiivinen sen takia. Olen lakannut välittämästä ja korjaan asiat tarpeen tullen joka tuotti lopulta hedelmää. En usko että olen inhottava enää ihmisten silmissä mutta kyllä se monen vuoden lyttäys ja valehtelu sekä arvostelu jätti jälkensä. Ei olla tekemisissä enää ja siitäkin sai aikaiseksi tilanteen että minä olen se hirviö kun katkaisin välit ja jätän kaikki. Pieni kaupunki vielä niin juorut leviää.

Jotkut ovat sairaita, parempi vain päästä eroon.

Vierailija
35/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia kyllä tuollaiset ihmiset. Eri asia tosin on, lähteekö se varattu osapuoli mukaan siihen vai osaako sanoa ei. Ainahan sitä yrittää voi, mutta eri asia saako. Toki se kertoo ystävästä paljon, jos alkaa toisen kumppania iskemään. Onneksi oma mieheni on mulle uskollinen, eikä petä minua. 

En tosiaan tiedä mikä "kolmenkympin kriisi" hänelle on tullut, mutta en voi hyväksyä tuollaista. Olemme muiden ystävien kanssa puhuneet, että otamme suosilla etäisyyttä tähän naiseen, koska eivät muutkaan hyväksy tuollaista käytöstä. Anteeksi voin antaa, jos pyytää aidosti, mutta en voi olla enää ystävä tai tekemisissä. Ap

Vierailija
36/58 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kans vastaavasti kerran. Hyvä "ystävä" usean vuoden ajalta alkoi iskemään mun miestä mun silmien edessä. Ei voi kun ihmetellä, miten törkeesti nää naiset voi tehdä jollekkin jota pitää mukamas ystävänään. En oo mäkään enää yhteyttä pitänyt, en tarvii tollasia "kavereita", mulla on sellasiakin ystäviä jotka ei ala yrittämään mun miestä. 

Mulle kävi opiskeluaikana näin.

Seurustelin venäläisen miehen kanssa (mies asui asuntolassa) ja minä asuin kotonani vanhempien luona (etsiskelin omaa asuntoa).

Lapsuuden ystävälläni oli asunto.

Sitten tuli se kaunis päivä kun hiihtoloma oli lähestymässä ja ilmeni ongelma, ettei venäläisellä ole rahaa mennä kotiinsa (venäjälle) joten ystäväni tarjoutui, että mies voisi asua hänen luonaan hiihtoloman.

Sitten yksi ilta mieheni kysyi "voinko soittaa?".

Olin tilanteessa, jossa en pystynyt vastaamaan ja yhtäkkiä sain ääniviestin.

Venäläinen mies salaa äänitti tilannetta, jossa ystäväni puhui pahaa minusta, totesi, että olisi itse valmis raskautumaan vaikka heti (venäläinen mies olisi siis halunnut lapsen, hän oli jtn 21vuotias, mutta minä en ollut 17 vuotiaana valmis äidiksi, enkä siten halunnut lasta tai naimisiin (kun täytän 18) mikä tarkoitti sitä, että opiskelujen päätyttyä venäläinen palaisi venäjälle), ystäväni siihen päälle jatkoi vielä, että hän voisi mennä heti naimisiin. ""Miia" ei osaa arvostaa sua niinku mä arvostan, mä oon sulle se oikee ja mä uskon, et sä oot mulle se oikee".

Ei siinä, mua ei ois haitannu vaikka mun mies olisikin lähtenyt tämän naikkosen kanssa viettämään yhteistä taivalta, eniten se pisti, että ihminen johon mä luotin niin teki mulle näin.

Kaikki ne ajat ku oltiin kolmestaan niin nainen on ollut kokoajan miehen perässä.

Onneksi suhde ei niin "vakava" omalta osaltani ollut, kun kuitenkin en ollut valmis mihinkään, mikä auttaisi tätä miestä tänne suomeen jäämään.

Suhteemme kesti 6kk, ilman seksiä (pelkäsin ja edelleen pelkään tauteja), ilman yhteyttä (minun puolelta ainakin kun kielimuuri oli niin iso, mies ei osannut englantia ja puhui jonkun verran huonoa suomea, minä en osannut venäjää), tiesin alusta asti, ettei suhde kestäisi, mutta minua viehätti venäläisen herrasmies tavat (avata ovi, kantaa laukku, yms), kuitenkin kun en niin valmis sitoutumaan ollut ja loppu peleissä suhde meni vain ahistavammaksi.

Aloin ikäänkuin 3kk sisällä suhteessamme eristää itseä, koska painostus sitoutumiseen oli niin kova.

Ja tämä taas aiheutti sen, että mies oli kokoajan mustasukkaisempi.

Eräskin kerta (oli siis työssäoppimassa) ja minä olin n. 25kilometrin päässä kyseisestä paikasta (ystävälläni) niin tämä mies käveli tapaamaan minua. (Oli perjantai ja ahdistuin siis hel*ettiin asti).

Ja kokoajan ystäväni (tämä siis eri ystävä toisella paikkakunnalla kuin missä asuin) yritti saada miestä hienovaraisesti lähtemään, mutta lopulta tämä jäi yöksi kun kuuli, että olimme lähdössä juhlimaan.

Mä voisin tällä hetkellä kiljua. Tuon muisteleminenkin on niin kiusallista, mies vieläpä saapui juuri kun olimme ystäväni kanssa jutelleet, että miten eroaisin tästä suhteesta.

Vierailija
37/58 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä ihmisiä aina löytyy. Vielä lapsellisempaa alkaa levittää juoruja. 

Itsellä kävi aikoinaan vastaava tilanne entisen aviomieheni kanssa. Yksi ystävättäreni alkoi laitella viestiä miehelleni, aivan viatonta. En sitä sitten sen enempää pistänyt merkille, kun oltiin kaikki ystäviä. No viestit alkoivat menemään flirttailevampaan suuntaan ja pian hän ehdottikin miehelleni kahdenkeskistä tapaamista. Mies näytti siis minulle kaikki viestit myös. Sovittiin että mieheni sopii tapaamisen kyseisen naisen luo ja minä tulen mukaan, mutta ei kerrottu siitä naiselle. No, nainen oli laittautunut viimeisen päälle ja ostanut viiniä yms. Ilme oli näkemisen arvoinen kun minä saavuin paikalle. Siihen loppui se ystävyyssuhde. No mies oli kuitenkin jatkanut salaa viestittelyä ja pettivät minua puolivuotta. Siihen loppui se avioliitto myös. Muistan kyllä miten sattui ja olin rikki. En olisi miehestäkään uskonut, mutta houkutus kävi liian suureksi ilmeisesti. 

Vierailija
38/58 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoulu

Vierailija
39/58 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ap:sta, kun on tuollaisia ihmisiä löytänyt ympärilleen. Hahahhahaha! :D

Vierailija
40/58 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos nyt vaan ystäväsi ja miehesi sopisivat paremmin yhteen kuin te? Sinä tuut väliin ja pilaat kaiken. He voisivat olla oikeita sielunkumppaneita ja ystäväsi todennäköisesti kohtelisi miestä paremmin kuin sinä ja voisi tarjota hänelle niin paljon enemmäin kuin sinä. Jos heillä oikeasti kohtaa kemiat ja ovat samalla aaltopituudella niin sinä et voi sitä estää. Jotkut on vain tarkoitettu yhteen.