Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystäväni" yritti miestäni ja aloitti huhu puheet

Vierailija
19.09.2018 |

Vietimme viikonloppua mieheni, miehen 2 hyvän ystävän ja minun ystäväni kanssa meillä. Kaikki on aina mennyt normaalisti, mutta ystäväni jostain syystä tunki kokoajan mieheni lähelle ja ohitti minut useasti ja puhui miehelleni. Ystäväni lähdettyä mies mainitsi hänen erikoisesta käyttäytymisestä ja mietti oliko ystäväni juonut liikaa. Itse en jaksanut laittaa asialle niin paljoa painoarvoa.
Eilen kuitenkin mieheni laittoi töissä ollessaan kuva kaappauksen viestiketjusta, jossa ystäväni ehdotti kahdenkeskeistä tapaamista mieheni kanssa ja mies kysyi, että onko jotain sattunut vai miksi ystäväni pyytää häntä pelkästään käymään luonaan (miehelläni ei edes ole kyseisen naisen numeroa). Pyysin miestä kysymään ystävältäni, että minkä takia. Ystäväni antoi syyksi, että haluaa tutustua häneen paremmin, kun ovat niin samankaltaisia ja eihän yksi kahvikupillinen haittaa. Mieheni kohteliaasti kieltäytyi ja ehdotti että voi minun kanssani tulla käymään kyllä. Ystäväni silti pyysi, että tulisi yksin ja mieheni kieltäytyi.
Asia vaivasi mua eilen illalla vielä niin paljon, että miksi hän pyytää miestäni yksin? Ja tottakai ensimmäisenä mielessä kävi, että haluaa sänkyyn mieheni kanssa. Laitoin ystävälleni sitten viestiä ja kysyin syytä. Ensin hän kierteli ja kaarteli, mutta lopulta antoi syyksi että on vain yksinäinen ja minulla on paljon menoa ( ei kyllä ole juurikaan työn lisäksi) Annoin olla ja puhuttiin mieheni kanssa, että otetaan suosilla etäisyyttä ystävääni.
No tänään sain yhdeltä yhteiseltä ystävältämme viestin, että onko totta? Kysyin, että mikä. Hän kertoi, että ystävämme oli puhunut hänelle, että miten minulla on salasuhde mieheni ystävään (mikä ei tietenkään ole totta). Kumosin ystäväni puheet ja selitin mitä edellisenä päivänä oli tapahtunut. Soitin ystävälleni tietysti h*lvetin vihaisena, että mitä v*ttua hän puhuu minusta paskaa ja väittää minua valehtelijaksi. Kielsi asian ja minä katkaisin välit. Ilmeisesti huhut ovat levinneet jo (asutaan pienellä paikkakunnalla ja laaja kaveri piiri)
Miehenikin esti tämän "ystäväni".
En ymmärrä, miten aikuinen kolmikymppinen ihminen voi olla noin lapsellinen? Luulin ettei tällästä tapahdu enää tässä iässä. Olen vihainen ja hyvin pettynyt, koska kyseinen nainen oli parhaimpia ystäviäni monen vuoden ajalta ja tälläistä ei ole koskaan tapahtunut.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hyvää draamaa

Vierailija
2/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea... olet törmännyt oikeaan Lokki-lutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako S:llä tuon "ystäväsi" etunimi? Jos alkaa, niin eipä yllätä yhtään. Tapahtunut ennenkin.

Vierailija
4/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako S:llä tuon "ystäväsi" etunimi? Jos alkaa, niin eipä yllätä yhtään. Tapahtunut ennenkin.

Ei, alkaa J:llä. Luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä aikuismaisemmin, eivätkä kuten teinit. 

Vierailija
5/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään, että saisiko jostain yhden pisteen annettua mutta ei. Liian tavallinen ja 0/0 jälleen kerran.

Vierailija
6/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea... olet törmännyt oikeaan Lokki-lutkaan. 

Tämä "ystäväni" ei ole koskaan aiemmin ainakaan minun seurassani käyttäytynyt tuolla tavalla. Ollut aina luotettava, joten siksi sattuukin ja tuntuu pahalta. Ap

Vierailija
7/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä mammalla pää savunnut kun on keksinyt tuon stoorin, ap meinaan. Eihän silä ole edes mitään miestä eikä kavereitakaan, ihme lurjustelija...

Vierailija
8/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dgdf kirjoitti:

On siinä mammalla pää savunnut kun on keksinyt tuon stoorin, ap meinaan. Eihän silä ole edes mitään miestä eikä kavereitakaan, ihme lurjustelija...

Ei sinun ole pakko uskoa.

Vierailija
9/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

On naisia jotka haluavat kaverin miehen, vaikkei tämä edes olisi hänen tyyppiään.

Tapasin kouluaikaisen kaverin, ja hänellä oli akateeminen ura, terve kaunis nainen. Minä olin jo silloin vähän alle 30-vuotiaana, syrjäytynyt. Hän halusi ehdottomasti tavata silloisen poikaystäväni. Hän halusi minun poikaystäväni, vaikka hänellä oli oma, mutta hän halusi sen kun se oli minun. (Ihmisiä ei tietenkään voi omistaa), kyse on vaan kateudesta. Kaiken huipuksi nuo sekopäät eivät osaa itse käsitellä sotkujaan, vaan yrittävät laittaa sen toisen käsiteltäväksi. Jotkut tykkäävät draamasta, siinä voi laittaa oman pahan olon kiertämään. Kaveri soitteli minulle jälkeenpäin ja teki ikäviä asioita. Poikaystävänkin kanssa tuli ero.

Noille voi vaan laittaa välit poikki.

Ap, syy on vain naisessa. Ystävyyden loppumista voi surra. Voi surra että ystävästä tuli kusipää. Sinun on kuitenkin päästettävä irti.

Vierailija
10/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan sama nainen? Omassa tuttava piirissä samanlaista draamaa menossa.. Alkaako tämän entisen ystävän sukunimi L kirjaimella?

Vierailija
11/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

On naisia jotka haluavat kaverin miehen, vaikkei tämä edes olisi hänen tyyppiään.

Tapasin kouluaikaisen kaverin, ja hänellä oli akateeminen ura, terve kaunis nainen. Minä olin jo silloin vähän alle 30-vuotiaana, syrjäytynyt. Hän halusi ehdottomasti tavata silloisen poikaystäväni. Hän halusi minun poikaystäväni, vaikka hänellä oli oma, mutta hän halusi sen kun se oli minun. (Ihmisiä ei tietenkään voi omistaa), kyse on vaan kateudesta. Kaiken huipuksi nuo sekopäät eivät osaa itse käsitellä sotkujaan, vaan yrittävät laittaa sen toisen käsiteltäväksi. Jotkut tykkäävät draamasta, siinä voi laittaa oman pahan olon kiertämään. Kaveri soitteli minulle jälkeenpäin ja teki ikäviä asioita. Poikaystävänkin kanssa tuli ero.

Ap, syy on vain naisessa. Ystävyyden loppumista voi surra. Voi surra että ystävästä tuli kusipää. Sinun on kuitenkin päästettävä irti.

Kamalaa että sinunkin kohdallesi on sattunut tälläinen tapaus. Onneksi olet ilmeisesti päässyt yli asiasta. Hankalaa vain uskoa, että oma hyvä ystävä alentuisi tuollaiseen yht äkkiä, vaikka olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta ja naisen tuntenut noin 15 vuotta. Tottakai kun asia on vielä niin tuora, niin tuntuu pahalta, mutta en halua tuollaisia ihmisiä elämääni. Ap

Vierailija
13/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sun mies vetää...

Vierailija
14/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako paikkakunta missä tämä tilanne on päällä, T kirjaimella? Jos alkaa, niin voin kertoa että siellä tuollaista tapahtuu poikkeuksellisen usein.

Vierailija
15/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

Kamalaa että sinunkin kohdallesi on sattunut tälläinen tapaus. Onneksi olet ilmeisesti päässyt yli asiasta. Hankalaa vain uskoa, että oma hyvä ystävä alentuisi tuollaiseen yht äkkiä, vaikka olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta ja naisen tuntenut noin 15 vuotta. Tottakai kun asia on vielä niin tuora, niin tuntuu pahalta, mutta en halua tuollaisia ihmisiä elämääni. Ap

Jos tuo onnistuu rikkomaan liittonne, se on vain voitto hänelle. Mutta niin kauan kuin sinun miehesi on sun puolella, teillä ei ole hätää. Joskus nuoruuden ystävistä kasvetaan eri suuntiin vähitellen, joskus nopeasti. Tällaiset "kuivat oksat" voi vaan katkaista. Aika parantaa.

Pikku paikkakunnilla ja muuten pienissä ympyröissä, voi suunnitella ettei aivan kaikki ole siinä. Vaan että voi yksin tai puolison kanssa lähteä välillä jonnekin, vähän hajurakoa. Voi olla muitakin tuttuja, muita menoja, eikä kaikkia tarvi jakaa kaikkien kanssa. Terveet suhteet perustuu siihen että jokainen on vahvasti eri yksilö. Terveissä suhteissa kunnioitetaan jokaisen rajoja ja jos se ei jollekin sovi, sitä ei tarvita.

Vierailija
16/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joka paikkaan on pakko survoutua naureskelemaan miten on taas niin paljon draamaa että. Mitä aloittajan olisi pitänyt tehdä että tämäkin olisi vältetty? Pahin draamailija on tuo kaveri, ei ap, vaan ap tekee suhteellisen fiksusti ja kirjoittaa tosi hyvin ja jäsentelevästi aiheesta. Sinänsä jännää, että se joka kohtelutsaan kertoo saa aina sen pahimman roskakuorman niskaansa "draamakeskiönä". Kun minäkin kerroin miten minua mustamaalataan netissä, niin sain vain kuulla miten itse etsiydyn tilanteisiin. Sanotteko noin jopa lapsillenne joita kiusataan koulussa? 

Vierailija
17/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

Jos tuo onnistuu rikkomaan liittonne, se on vain voitto hänelle. Mutta niin kauan kuin sinun miehesi on sun puolella, teillä ei ole hätää. Joskus nuoruuden ystävistä kasvetaan eri suuntiin vähitellen, joskus nopeasti. Tällaiset "kuivat oksat" voi vaan katkaista. Aika parantaa.

Pikku paikkakunnilla ja muuten pienissä ympyröissä, voi suunnitella ettei aivan kaikki ole siinä. Vaan että voi yksin tai puolison kanssa lähteä välillä jonnekin, vähän hajurakoa. Voi olla muitakin tuttuja, muita menoja, eikä kaikkia tarvi jakaa kaikkien kanssa. Terveet suhteet perustuu siihen että jokainen on vahvasti eri yksilö. Terveissä suhteissa kunnioitetaan jokaisen rajoja ja jos se ei jollekin sovi, sitä ei tarvita.

Ei me mieheni kanssa tälläisen takia erota, kun kumpikaan meistä ei ole mitään väärää tehnyt ja olemme aina, tilanteesta riippumatta toistemme puolella. Luotamme kyllä aivan 100% toisiimme ja olemme aina rehellisiä. 

Kyllä me miehen kanssa käymme muuallakin, kuin täällä ja yksityisasioita ja kahdenkeskeisiä asioita ei tietenkään puhuta kenellekkään muille. 

Hyvä että "ystävän" todellinen luonne tuli nyt esiin. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Välit meni pysyvästi katki. Harmittaa vaan turha huhujen levittely ja juoruilu valheellisista asioista. Ap

Vierailija
18/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joka paikkaan on pakko survoutua naureskelemaan miten on taas niin paljon draamaa että. Mitä aloittajan olisi pitänyt tehdä että tämäkin olisi vältetty? Pahin draamailija on tuo kaveri, ei ap, vaan ap tekee suhteellisen fiksusti ja kirjoittaa tosi hyvin ja jäsentelevästi aiheesta. Sinänsä jännää, että se joka kohtelutsaan kertoo saa aina sen pahimman roskakuorman niskaansa "draamakeskiönä". Kun minäkin kerroin miten minua mustamaalataan netissä, niin sain vain kuulla miten itse etsiydyn tilanteisiin. Sanotteko noin jopa lapsillenne joita kiusataan koulussa? 

Niinhän se nyt vain menee netissä, että niitä naureskelijoita ja provo huutelioita on aina. Ei vaan pitä antaa niiden vaikuttaa ja olla välittämättä. En minä itsekkään mitenkkän etsi elämääni draamaa tai todellakaan nauti siitä. Viimeksi tälläistä draamaa taisi olla yläasteella tai ammattikoulussa. 

Koitahan sinäkin jaksaa, mustamaalaaminen ei ole koskaan mukavaa tai hyväksyttävää! Ap

Vierailija
19/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaankohan sama nainen? Omassa tuttava piirissä samanlaista draamaa menossa.. Alkaako tämän entisen ystävän sukunimi L kirjaimella?

Alkaa kyllä. Ei viitsi täällä kuitenkaan enempää sanoa mahdollisia tuntomerkkejä, ettei tunnisteta. Voi olla kyllä aivan sattumaakin. 

Vierailija
20/58 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset