Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman seksin filmaaminen?

Vierailija
18.09.2018 |

Oletko filmannut seksisessioitasi? Millä kuvasit ja mitä teit videolla jälkeenpäin? Laitoitko kenties nettiin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen. Ei ole toivottavasti netissä.

Vierailija
2/20 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkärillä, tripodilla. Siirsin videot offline koneelle, jota ei ikinä kytketä verkkoon, sekä varmennus kryptatulle medialle. Kameran muistikortin tyhjensin ylikirjoittavalla softalla.

Joten ei, en laittanut nettiin, eikä sitä tule kukaan katsomaan paitsi minä. Paitsi ehkä silloinen kumppanini, jos nyt vastoin odotuksia haluaisi tulla katsomaan sitä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmaan.

Oikeasti en saa seksiä, mutta kun nainen tulee edes lähelle, niin filmaan saavani seksiä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Filmaaminen

Vierailija
4/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmataan poikakaverin kans aina joskus. Sai kyllä kauan mua maanitella mutta sitten ku suostuin nii huomasin kyllä kiihottuvani jotenki uudella tavalla. Oisko kymmenen kertaa ehkä kuvattu. Ekat kerrat poikkis kuvas iphonella, mutta nyt sillä on jotain sellasia urheilukameroit muutama. Niitä se sit innoissaan laittelee vähän eri paikkoihin ja lähemmäs ja kauemmas et saa eri näkökulmia. Sit se leikkaa niistä jollain ohjelmistollla hyvät kohdat peräkkäin ja lisäilee jotain musaa :) Hirveen ylpee on niist videoistaan. Vähän hävettää kyl kattoo itteensä sillai jalat levällään mut joku siinä kiehtoo isosti!! Ja ei tod oo missään netis, muistitikulla vaan! Ollaan vähän ajateltu et ois villiä jos sais tietää et jotku frendit ois kans kuvannu nii sit vois joku ilta vähän ottaa niitten kaa vinkkuu ja katsella leffoja...

Vierailija
5/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26,5 kirjoitti:

Ollaan vähän ajateltu et ois villiä jos sais tietää et jotku frendit ois kans kuvannu nii sit vois joku ilta vähän ottaa niitten kaa vinkkuu ja katsella leffoja...

Erittäin kuumottava ajatus kyllä :)

Vierailija
6/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26,5 kirjoitti:

Ollaan vähän ajateltu et ois villiä jos sais tietää et jotku frendit ois kans kuvannu nii sit vois joku ilta vähän ottaa niitten kaa vinkkuu ja katsella leffoja...

Munsta taas ois ihanaa jonku tuttavapariskunnan kaa vaikka vuokrata joku mökki viikonlopuksi ja siellä kuvata toisia :)

Vierailija
7/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26,5 kirjoitti:

Filmataan poikakaverin kans aina joskus. Sai kyllä kauan mua maanitella mutta sitten ku suostuin nii huomasin kyllä kiihottuvani jotenki uudella tavalla. Oisko kymmenen kertaa ehkä kuvattu. Ekat kerrat poikkis kuvas iphonella, mutta nyt sillä on jotain sellasia urheilukameroit muutama. Niitä se sit innoissaan laittelee vähän eri paikkoihin ja lähemmäs ja kauemmas et saa eri näkökulmia. Sit se leikkaa niistä jollain ohjelmistollla hyvät kohdat peräkkäin ja lisäilee jotain musaa :) Hirveen ylpee on niist videoistaan. Vähän hävettää kyl kattoo itteensä sillai jalat levällään mut joku siinä kiehtoo isosti!! Ja ei tod oo missään netis, muistitikulla vaan! Ollaan vähän ajateltu et ois villiä jos sais tietää et jotku frendit ois kans kuvannu nii sit vois joku ilta vähän ottaa niitten kaa vinkkuu ja katsella leffoja...

Ai että ku oiski ittellä noin rempseä emäntä jonka kans vois tuolla tavalla leikitellä! Kiinnostais ihan vietävästi omien leffojen tekeminen mutta ku pitäis ensin löytää se vastanäyttelijä... Onko teillä gopro-kameroita vai mitä nuo urheilukamerat on joita käytätte? Onko ne teillä jalustalla tai jollaki pöydällä vai kädessä? Kuinka pitkiä niistä leikatuista leffoista yleensä tulee? Paljon eri asentoja?

Vierailija
8/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkärillä, tripodilla. Siirsin videot offline koneelle, jota ei ikinä kytketä verkkoon, sekä varmennus kryptatulle medialle. Kameran muistikortin tyhjensin ylikirjoittavalla softalla.

Joten ei, en laittanut nettiin, eikä sitä tule kukaan katsomaan paitsi minä. Paitsi ehkä silloinen kumppanini, jos nyt vastoin odotuksia haluaisi tulla katsomaan sitä joskus.

Ootko koskaan kertonu kavereille että sulla on joku tuommonen pätkä olemassa, onko kukaan vaikka illan istujaisissa nousu humalassa pyytäny että näytä näytä? Oisko vähän kuumottavaa jos eksä tuliski joskus kuohari pullon kans kylään ja sanois että pistä leffa pyörimään !

Vierailija
9/20 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko filmannut seksisessioitasi? Millä kuvasit ja mitä teit videolla jälkeenpäin? Laitoitko kenties nettiin?

Olen kuvannut, useankin kumppanin kanssa. Vuosien varrella erilaisilla kameroilla, valokuvia ja videoita. Oon tehny videoista dvd-levyjä ja on ne kovalevylläkin tallessa, vaatekaapissa piilossa. Nettiin ei kiinnosta laittaa, tämä on ikioman fantasian toteuttamista eikä siitä tulisi merkityksellisempää jos koko maailma näkisi. Myöskin kunnioitan kumppaneiden yksityisyyttä ja osoitan tällä tavalla arvostusta siitä, että ovat sallineet minulle intiimien muistojen tekemisen. Vaikka olen nyt vakituisemmassa seurustelusuhteessa, kaivan silloin tällöin vanhoja pätkiä esiin ja muistelen. Nykyisen tyttöystävän kanssa emme ole kuvanneet. Vielä :)

Vierailija
10/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryti kirjoitti:

N26,5 kirjoitti:

Ai että ku oiski ittellä noin rempseä emäntä jonka kans vois tuolla tavalla leikitellä! Kiinnostais ihan vietävästi omien leffojen tekeminen mutta ku pitäis ensin löytää se vastanäyttelijä... Onko teillä gopro-kameroita vai mitä nuo urheilukamerat on joita käytätte? Onko ne teillä jalustalla tai jollaki pöydällä vai kädessä? Kuinka pitkiä niistä leikatuista leffoista yleensä tulee? Paljon eri asentoja?

Ne ei mielestäni oo goproja mutta jotain hyvin saman näköisiä. Mä en noist niin hyvin ymmärrä :) Sellasii aika laatikon näkösiä. Tuo tykkää vähän vaihdella niiden paikkoja, kerran yks oli jollain imukupilla sohvan yläpuolella katossa kii oikeesti ja mä koko ajan ootin millon se kopsahtaa päähän sieltä. Joskus poikkis kuvaa yhdel kameral ihan kädessä jonkun aikaa ihan lähikuvia. Sillon ehkä kuumottaa eniten! Ehkä noi videot on jotain 10 minuttia, en oo varma. Asentojen määräki vaihtelee, joskus on enemmän ja joskus vähemmän. Sori nää mun vastaukset on nyt vähän huooja :)

Vierailija
11/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouvan kans on tehty kotip0rnoa muutaman kerran oli itse asiassa hänen ehdotus. Järjestelmä kameralla jossa on video kuvaus mahdollisuus ainaki pikselit riittää. Ei olenetissä mutta kerran oon kyllä sauna illassa parille joukkue kaverille pätkän näyttäny. Jätkät tykkäs! Piristää kivasti makkari elämää suosittelen

Vierailija
12/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en ole kuvannut, mutta masturbointia olen. Näitä pätkiä olen lähettänyt salasuhteelleni. Vastineeksi olen saanut hänen runkkausvideoitaan.

Vierailija
13/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tällä hetkellä kumppania, joten siksikään ei onnistuisi mutta ei kyllä onnistuisi muutenkaan! En voi tajuta miten joku kehtaa olla just jotenki jalat levällään ja kaikki vehkeet siinä kirkkaissa valoissa esillä ja kamera vielä paikalla! En usko että sellainen päivä koittaa jolloin tämän muikkelin itsetunto tuollaiseen touhuun riittäis. sitten kun pitäisi vielä jostain taulutelevisiosta katsella itseään... vois olla aika traumaattista :) Tekeekö tällaista muut ku mallin mitoissa olevat nuoret?? Enpä usko.

Vierailija
14/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee muutkin. Täällä 50 v nainen. Meidän lyhyehköt pätkät on kuvannut mies ja hänellä on ollut kamera kädessä, kun kuvannut esim yhdyntää takaapäin. Asioota joita minä en voi nähdä ja ne kiihoittavat mua älyttömästi. Siinä kun on minä ja hän.

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo tällä hetkellä kumppania, joten siksikään ei onnistuisi mutta ei kyllä onnistuisi muutenkaan! En voi tajuta miten joku kehtaa olla just jotenki jalat levällään ja kaikki vehkeet siinä kirkkaissa valoissa esillä ja kamera vielä paikalla! En usko että sellainen päivä koittaa jolloin tämän muikkelin itsetunto tuollaiseen touhuun riittäis. sitten kun pitäisi vielä jostain taulutelevisiosta katsella itseään... vois olla aika traumaattista :) Tekeekö tällaista muut ku mallin mitoissa olevat nuoret?? Enpä usko.

Vierailija
15/20 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaillut ja filmannut, jakoon on mennyt esim kuumasuomi.fi sivustolle.

Vierailija
16/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten vuokrattiin muistaakseni kolmeksi tunniksi meidän paikallinen valokuvastudio silloisen miesystävän kanssa. Vaikka siitä on jo siis vuosia niin en viitsi kertoa mikä (pieni) paikkakunta kun ei täällä taida olla kuin se yks studio. Siellä oli yksi värinen tausta ja potrettivalaisu valmiina, ei muutaku pöksyt pois ja menoksi :) Ajatus olis siis alunperin minun, olin nähny jonku dokumentin jostain erottisesta valokuvaajasta ja heräsi mielenkiinto kokeilla. Ja kiinnosti nähdä mitä mies näkee, jos ymmärrätte mitä tarkoitan! :)

Varmaan puoli tuntia siinä etsittiin hyviä kuvakulmia ja asentoja, mutta mies jotenkihermostui siihen kun sen ite piti säätää sitä viiden sekunnin viivettä ja kaukosäädintä niin se soitti yhden kaverinsa paikalle avuksi.. se ei kertonut puhelimessa mistä on kyse vaan pyysi vaan kaveri tulemaan sinne studiolle, oli lauantai alku-ilta (muistan ku saatiin sen takia se vuokra niin edullisesti). Oisitte nähneet sen ilmeen kun se tajus mistä on kyse :) Ihan kilstisti kuitenki rupes hommiin.

Niistä sitten teetettiin ihan oikeita valokuvia, tästä tosiaankin on monta vuotta! Siinä studion yhteydessä oli myös kehityspalvelu niin jotenkin saatiin se omistaja tekemään ne niin ettei omin sanoin ainakaan katsonut niitä. Varmasti arvas mitä hänen studiolla on puuhailtu :) On sitä ollut jotenki heittäytyvä nuorempana.

Enpä oo katsonut niitä kuvia pitkään aikaan mutta tätä kirjoittaessa tuli sellainen olo että nehän pitää kaivaa kätköistä!

Vierailija
17/20 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinennnainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26,5 kirjoitti:

Munsta taas ois ihanaa jonku tuttavapariskunnan kaa vaikka vuokrata joku mökki viikonlopuksi ja siellä kuvata toisia :)

Oi, tää on mun fantasia kans, tiedän jopa sen pariskunnan jonka sinne haluaisin! Mun miehellä on yks tosi kuuma kaveri ja sillä on tosi siro ja mukava vaimo. Ois ihana ensin katsella ja kuvata heitä, oon kerran ollut miehen ja tän kaverin kanssa saunassa ja hänellä on ihanasti lepomittaa, veikkaan että näky hänestä ja sirosta vaimostaan sisäkkäin olisi aika kostuttava. Sitten vuorostaan esiintyisimme heille..

Vierailija
18/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuvannut seksi sessioita kahden aikaisemman tyttöystävän kanssa. Pitkälti yli 50 videota yhteensä, toisen kanssa melko perus seksiä pl että halus aktit kuvattavaksi. Toinen olikin sitten aivan mieletöntä menoa, jos totta puhutaan niin parasta seksiä ikinä.

Muun muassa seuraavat videot kuvattiin:

- Solo masturbaatiot molemmilta

- Hän antaa mulle foot jobia ja työntää varpaita mun anukseen laukean hänen jaloilleen

- Suihin otto ja mun anuksen nuolenta laukean hänen kasvoille

- Alistus (minua) ja strap on pano lopuksi minun kontillaan ollessa anaalin nuolenta ja käsi hoito joka päättyy suuhun laukemiseen

- Normi yhdyntää/anaali yhdyntää lukuisia videoita

- Hän kusee päälleni/minä hänen päälleen --> uskomaton kokemus, jonka jälkeen mieletöntä seksiä kaikkiin reikiin päättyy siihen että hän laukeaa nuollessaan mun anusta jonka jälkeen laukean hänen naamalle ja suuhun

Eli onhan noita. Kaikki vain minun ja hänen käyttöön ei ikinä muille nähtäväks ja vielä vähemmän nettiin.

Hei! Kiinnostais tietää miten ootte teknisesti toteuttaneet nuo kuvaukset? Onko ollu yks vai usemapi kamera jalustalla vai kädessä? Eikse oo hankala esiintyä ja kuvata samalla? Kuvittelisin että tulee tosi heiluvaa videota. Mulla kiinnostais kuvata sillain että siitä tulis myös hyvän näköinen video, eli kuvakulmat ja valaisu mietittynä tarpeeksi hyvin etukäteen. Otetaan vinkkejä vastaan!

Vierailija
19/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille laukeamisia on muutamia kuvattu. Vielä on tarkoitus kuvata lisää ja koostaa niistä sitten muutaman minuutin mittainen cumshot-video. Yleiseen jakoon ei tosiaankaan ole tarkoitus laittaa.

Vierailija
20/20 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus19

Kolmijalka, välillä käsivaralta ja juu ei todellakaan ole mitään ammattilaislaatua mutta kuvasta saa selvän ja lopputulos eli mun tai tyttöystävän tuleminen ei todellakaan jää epäselväksi.

Kirjoitit ilmeisesti tuossa aikaisemmin että "parasta seksiä ikinä" .Kuinka paljon luulet että siihen fiilikseen vaikuttaa just se että sulla on niistä ajoista muitakin muistoja kuin pelkät muistot jos ymmärrät.? Eli voit palata niihin hetkiin halutessaan jolloin ne tavallaan vaikuttaa sun seksielämään tänäkin päivänä. Tää näkökulma tuossa filmaamisessa on kiinnostava. Mulla on esimerkiksi kaks valokuvaa kouluaikaisesta tyttökaverista ja kun kaksi kertaa vuodessa muistan ne katsoa niin ikään kuin nuorrun tai askeleeseen tulee sellainen keveys jota en usko että tulisi jos katsoisin saman aikakauden luokkakuvaa. Voiko omat seksi videot tehdä ajan mittaan niistä hetkistä vieläkin merkittävämpiä ja "parasta seksiä ikinä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi