Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko käsimerkit suhteessa huono merkki?

Vierailija
18.09.2018 |

En saanut otsikoitua paremmin, mutta kuitenkin olen huolestunut tyttärestäni. Ensimmäisen kerran, kun huomasin tämän poika otti puhelimensa taskusta ja laittoi sen taskuunsa, kun luuli etten huomaa ja tyttäreni seurasi suoraan perässä. Tänään toisen kerran näin, kun poika teki eleen kädellään kaulansa edestä ja tyttö oikein säpsähti. Luulenko omiani? Tulee vain mieleen väkisin koirille annettavat komennot.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä huolestua millään tavalla.

Vierailija
22/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm.

Minä olen "kouluttanut" lapsiani oppimaan tiettyjä viittomakielisiä sanoja ja ilmauksia. Toimivat oikein hyvin, ei tarvinnut joka kerta alkaa länkyttää että odottakaa tässä, nyt pitää jonottaa tai kulkea tien reunassa, ole hetki hiljaa kuuntelen sinua kohta. Ai niin, "otetaanko jäätelöt" oli yksi.

Lisäksi nykyiset teinini tuntuvat yhä vieläkin tykkäävän, että meillä on "salakieli". Ei kaikki viestintä välttämättä ole puhumista, tärkeintä on keskinäinen kommunikaatio.

Mutta jos tyttäresi muuten käyttäytyy kuin olisi tämän poikaystävän alamainen, niin kyllähän tuosta kannattaa jutella. Tässä ei voi sanoa, että onko ongelma poikaystävässä vai tytössäsi. Ainahan ne nuorten seurustelut opettaa parisuhteen asioita joten liian nopeasti en tekisi johtopäätöksiä.

Tai sitten tekisin. Joskus intuitio kertoo aika paljon, jos siinä on jotain muutakin kuin pelkkää erilaisuutta toimintatapojenne suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se toinen ele sellainen kaulankatkaisuliike?

Yleensä eleviestintään liittyy myös ilmeet. Mä saatan vinkata miehelleni esim että tämä ilta saisi päättyä tähän juuri sellaisella kaulan edessä heiluvalla sormella. Meillä on paljonkin osoittelua ja muuta sanatonta viestintää, koska ollaan molemmat samalla tavalla ajattelevia ja ymmärretään ilman sanomisia.

Vierailija
24/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |