Voisinpa tässä ennustaa parille.
Vastaan vain kysymyksiin, en siis `vaan jos sanot "ennustapa mulle". Voit myös halutessasi laittaa kuvan kulmakarvasta, voin ennustaa siitäkin
Kommentit (27)
Miten työelämäni tukee jatkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö synnytykseni hyvin?
Hyvin menee mutta kivuliaampi kuin odotat. Onnea vauvasta!
Tää oli feikki. Mua pakkaa naurattaa nämä älyvapaat ennustamiset ja heitin valekysymyksen.
En ole raskaana enkä tulekaan raskaaksi. Populaatio täällä into pinkeänä kyselee ja uskoo kaikenmaailman juttuja :D
Joo siis en mie mikään ennustaja olekaan, en itekään usko näihin. Mutta voihan ne osa toteutuakin, e sitä tiedä. Itse asiassa joku muu on tehny saman synnytystrollin aiemminkin, että osasin epäillä. Olis sit vaa pitäny sanoo se.
Vierailija kirjoitti:
Miten työelämäni tukee jatkumaan?
Kohtalaisesti. Et pysy samassa työpaikassa loppuelämääsi, mutta vaihdat vain kerran.
Mitä teen opiskelun suhteen? Menenkö naimisiin kumppanini kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen opiskelun suhteen? Menenkö naimisiin kumppanini kanssa?
Kuuntele opiskeluasiassa järkeä, vaikka se aluksi tuntuisikin väärältä. Kihloihin menette, hääpäivä lykkääntyy kerran mutta naimisiin pääset.
No josko sä kertoisit mun rakkauselämästä xD
Tää oli feikki. Mua pakkaa naurattaa nämä älyvapaat ennustamiset ja heitin valekysymyksen.
En ole raskaana enkä tulekaan raskaaksi. Populaatio täällä into pinkeänä kyselee ja uskoo kaikenmaailman juttuja :D