Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keinoja käytät ettei sinun tarvitse tehdä paljoa töitä työpäivän aikana?

Laiskiainen
18.09.2018 |

Listataan kaikki hyvät ja toimivat keinot vähemmällä pääsemiseen töissä. :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskiainen kirjoitti:

Listataan kaikki hyvät ja toimivat keinot vähemmällä pääsemiseen töissä. :D

Kun esimies kysyy, mitä minulla on työn alla tai tarvitsenko tekemistä, valehtelen tai liioittelen. Heti kun silmä välttää, alan roikkua netissä.

Vierailija
2/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat potkut, jotta tilallesi voidaan palkata joku aidosti työstä kiinnostunut ahkera työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat potkut, jotta tilallesi voidaan palkata joku aidosti työstä kiinnostunut ahkera työntekijä.

Enpä ihan heti taida saada. Ne hommat, mitkä oikeasti teen, vaativat erityisasiantuntemusta, ja teen ne paremmin kuin 99 % "oven takana jonottavista". Sitä paitsi firma hyötyy työpanoksestani rahallisesti niin paljon, että heitä ei sinällään edes haittaa vaikka 4/5 ajasta olisin tekemättä yhtään mitään - 1/5 työpanoksella tuotan paljon enemmän kuin palkkani sivukuluineen.

Vierailija
4/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin kalenterin täyteen yhdentekevältä vaikuttavia kokouksia, joissa minun ei tarvitsisi tehdä mitään.

Vierailija
5/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravaan jatkuvasti paskalla, ''vastailen'' kipeälle lapselleni puhelimeen, ''satutan'' sormen ja menen paikkaamaan laastarilla (samalla voi käydä vaihtamassa työvaatteet jos likaiset), varaan ajan luottamusmiehen tai työsuojeluvaltuutetun luokse ym

Vierailija
6/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn välttely tai työnteon esittäminen on itse asiassa rasittavampaa kuin se työn tekeminen oikeasti. En tiedä mitään niin rasittavaa kuin hengailu työpaikalla kun ei oikeastaan ole mitään tekemistä.

Vierailija
7/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kuluu nopeammin, kun on töitä ja jopa kiirettä. Se antaa flow-tilan ja jälkeenpäin on hyvää ja energinen olo. Jos taas on hidastahtinen päivä, on melkein väsyneempi. Mutta noita kiirepäiviä ja helpompia päiviä pitää kyllä olla vaihdellen, että jaksaa. Joka päivä kiirettä ei jaksa.

Sori, en keksinyt noita keinoja karttaa tehtäviä.

Vierailija
8/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään... ei se ole oikein edes mahdollista.

Työtä ja tehtävää on koko ajan.

No, kahvitaukoja venytän välillä 15 minuuttin (mitähän se oikeasti oli, jotain 7 min kai).

Ja kun aamuvuorossa työpäivän lopussa viimein on hiljaista viimeiset puoli tuntia (vanhukset päiväunilla), saatan vain istua ja höpötellä työkavereiden kanssa, vaikka siinäkin voisi/pitäisi tietysti vähintään siivota kaappeja, mennä lukemaan jollekin hereillä olevalle vanhukselle tai päivittää hoito- ja palvelusuunnitelmaa tms kirjallisia hommia. Ei vaan siinä vaiheessa enää jaksa.

9/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys ja riittävän kova hinta omalle työlle. Silloin sitä ei tarvitse tehdä paljon. Itse teen vain muutamaa projektia kerrallaan, käytännössä töitä on ehkä 3-4 tuntia päivässä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Oletko tylsämielinen?

Vierailija
11/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuules minä, joka irtisanoo tässä yrityksessä muita eikä toisinpäin. :D

Vierailija
12/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Yrittäjyys ja riittävän kova hinta omalle työlle. Silloin sitä ei tarvitse tehdä paljon. Itse teen vain muutamaa projektia kerrallaan, käytännössä töitä on ehkä 3-4 tuntia päivässä. 

Millaisia töitä?

Vierailija
13/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoan jonnekin piiloon nukkumaan. Esimerkiksi varastoon.

14/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelumuotoilua terveydenhoitoalan yrityksille. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun vain laiskottelen päivän, jos siltä tuntuu.

.

Tähän tosin käy vanha sananlasku, että sen edestään löytää, minkä taakseen jättää.

Laiskottelupäivän työt teen sitten vaikka yöllä, jos on aikaraja umpeutumassa.

Vierailija
16/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Palvelumuotoilua terveydenhoitoalan yrityksille. 

Kuulostaa kiinnostavalta! Olet osannut järjestää asiat hyvin.

17/17 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ollut pitkä polku. Olin hoitoalalla paskaduunissa vuosia, sitten opiskelin lisää, ja nyt asiat ovat ihan ok. En tienaa hirveän paljon, mutta vapaa-aika ja töissä jaksaminen ovat mulle tärkeämpiä.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan