Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa huutaa maailmalle, että on ihanaa, kun on niin kaunis lapsi!

Vierailija
18.09.2018 |

Olen äiti ja minulla on maailman kauneimmat lapset. Usein kun vauva nukkuu mahani päällä, ihailen hänen pieniä piirteitä, ja kaikkea hänessä. Ystävien lapset eivät näytä juuri miltään..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kuuluu kehua asioista joihin he voivat vaikuttaa. Sillä nätillä naamalla ei pitkälle pärjää.

Vierailija
2/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 saa toki!

Kannattaa tietysti muistaa, että muut ajattelevat samoin omista lapsistaan ja miettivät, että sinun ei näytä miltään :)

T. Äiti jonka lapsi on _oikeasti_ maailman söpöin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia kuuluu kehua asioista joihin he voivat vaikuttaa. Sillä nätillä naamalla ei pitkälle pärjää.

Kyllä sillä tarpeeksi pitkälle pärjää.

Vierailija
4/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi kehua lastasi? Missä se on kielletty? 

Vierailija
5/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun huutaisit että ihanaa kun on valko/tummaihoinen lapsi, kavereiden lapset on vääränvärisiä hyi.

Vierailija
6/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun lapses on yks kärpäsen paska täs maailmassa, ei mitenkään erityinen.

Vierailija
7/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten hienoa! Onnea on että on kauniit lapset; ovatko kenties tulleet äitiinsä kauneudessa?

Vierailija
8/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😀 saa toki!

Kannattaa tietysti muistaa, että muut ajattelevat samoin omista lapsistaan ja miettivät, että sinun ei näytä miltään :)

T. Äiti jonka lapsi on _oikeasti_ maailman söpöin

Jotkut muutkin lapswt voivat olla minusta aika söpöjä, jos he muistuttavat huomattavasti omaa lastani samassa iässä.

Vierailija
9/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vika siinä on että ne kaikki muutkin äidit kuvittelee että niiden vaatimattoman näköiset lapset on muka niin kauniita. Ja että luultavasti sun lapset ei meidän muiden mielestä ole juuri minkään näköisiä, ihan tavallisia tai jopa vähän rumia.

Vierailija
10/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huutaminen yleensä on aika epäkohteliasta, mutta kyllä tietenkin jokainen lapsi saa äitinsä mielestä olla se kaunein :)

Vierailija
11/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa melkoiselta huomijon haulta.

Vierailija
12/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ilahduttaa kun kaikki muut äidit ja isät kyselevät, että miten me olemme saaneet niin kauniit lapset?! Ja, isät varsinkin, ihmettelevät, että miten kasvatamme, kun meidän lapset eivät kiukuttele laisinkaan, pärjäämme puhumalla. Ilmeisesti tässä viitataan heidän vaimojensa kasvatusmetodeihin : / Ja, edelleen isät varsinkin, kyselevät mieheltäni, miten hän onnistui saamaan pojan ja tytön, se kun tuntuu olevan monen (salainen) toive.

Vierailija
13/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina ilahduttaa kun kaikki muut äidit ja isät kyselevät, että miten me olemme saaneet niin kauniit lapset?! Ja, isät varsinkin, ihmettelevät, että miten kasvatamme, kun meidän lapset eivät kiukuttele laisinkaan, pärjäämme puhumalla. Ilmeisesti tässä viitataan heidän vaimojensa kasvatusmetodeihin : / Ja, edelleen isät varsinkin, kyselevät mieheltäni, miten hän onnistui saamaan pojan ja tytön, se kun tuntuu olevan monen (salainen) toive.

Ai että ihan pojan ja tytön onnistuitte saamaan! Nyt kaikki vinkit kehiin meille, joilla on vain rumia intersukupuolisia lapsia.

Vierailija
14/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne lasten missikisoihin niin kaikki muutkin näkee miten kauniita ne on

Vierailija
15/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vain yksi kaunis lapsi ja jokainen äiti omistaa sen.

Vierailija
16/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ois ylpeä, jos lapseni eivät olisi normaaleja kiukuttelu-uhmia käyneet läpi. Olisin huolissani, olenko ollut "turvallinen" vanhempi ja auttanut itsenäistymään ikätason mukaan aina. Ap, en väitä, että sinä olisit jotenkin tällainen, vaan ihan vaan tuon esille sen, ettei ainakaan mulle tuollainen ole ylpeyden aihe. Kuitenkin lapsen on ihan normaalia kehitystä ilmaista negatiivisia tunteita ilman itsehillintää - sen kun oppii vasta sen jälkeen, kun on oppinut tunteitaan ilmaisemaan raa'asti.

Mutta tietenkin omia lapsia saa kehua kauniiksi ja ihaniksi. Minä kehun päivittäin! Lapselle on tärkeää kokea olevansa vanhempien silmään mitä ihastuttavin olento. Kyllä maailma ja viimeistään se murrosiän taistelu vanhemman kanssa tuo realismia siihenkin.

Siis sillä ei ole mitään väliä ovatko lapset objektiivisesti kauniita, vaan on aivan äärimmäisen tärkeää lapselle, että vanhemmille juuri oma kullanmuru on sulostuttava ja ihastuttava, ihana höpönassukka! Kehukaa niitä lapsianne, älkääkä vain "opettaaksenne" tyyliin, hienosti olet harjoitellut kuperkeikkaa, vaan kehukaa välillä ihan puhtaasta rakkaudesta ja ilosta!

Vierailija
17/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ihmissuhdetaidoton parikymppinen, joka ihmettelee kun vastakkainen sukupuoli ei pyöri ympärillä, vaikka äiti kehui kauniiksi tai komeaksi.

Vierailija
18/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis lapsi. En kuitenkaan voi hänelle valehdella, että pelkällä ulkonäöllä tässä maailmassa pitkälle pääsisi.

Siksen huutele asiasta hänelle, enkä muille...

Vierailija
19/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli musiikkia korvilleni, kun mökkinaapuri ensimmäisen kerran poikamme nähtyään sanoi että: Kauniimpaa lasta en ole koskaan nähnyt. Eikä hän ole ainoa tämän huomion tehnyt.

Vierailija
20/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, sun lapset ovat kauniimpia vain omissa silmissäsi :’D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi