Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
- Tarhantäti, eli värikästä, pirtsakkaa, tunikaa, sinapin värisiä sukkahousuja ja puuhelmiä. Hyi.
- Kouvolarouva, eli fiorellafarkut, Ed Hardy toppi, Adidaksen Superstar tennarit ja peroksidiblondi. Hyi.
- WT, eli tatuointeja(erityisesti hiha), valkoiset-, mustat- tai camo"freddyt", joku kittana paita ja jäätävän kuivat hiukset, yleensä mustat tai punaiset. Hyi.
- Saliapina, eli persvakoon vedetyt trikoot, Niken tusinakengät, Helly Hansen takki ja NY lippis. Tsiisus hyi.
Ai että repesin näille nimille: kouvolanrouva ja saliapina.
Kammoksun näitä niin cooleja, takapuolitreenaavia, itsestään kuvia ottavia muotipimuja. Ja olen mies.
Lähiölook. Eli joku hauska Kiroileva siili-huppari (myös bändihupparit menevät tähän kastiin, esim Klamydian fanipuserot), nuhruiset colleget tai leggingsit, crocsit (talvella lämminvuoriset).
Tämä asu on monikäyttöinen, sillä sen kanssa voi käydä niin Kelassa kuin pubissakin.
Myös ulkoilu onnistuu, eikä näiden päälle pueta ulkoiluvaatteita edes sateella vaan palellaan tupakka huulessa hiekkalaatikon reunalla.
Halpa luxuslook. Kolmekymppisillä mameilla joko musta tai punainen tukka. Sinettipidennykset voivat olla hieman eri sävyä ja korkealle kiinnitetyt, kukaan ei huomaa.
Pinkit tai camokuosiset treenileggarit ja näiden kanssa mieluiten mahdollisimman avokaulainen toppi jotta persoonalliset tatuoinnit näkyvät.
Rakennekynnet ovat tärkeät, ja niiden tulee olla mahdollisimman pitkät ja huomiota herättävät. Ne voi myös tehdä itse, sillä ne voivat hyvin olla paksut ja epätasaiset möykyt.
Pitkät ripsienpidennykset ovat tärkeät.
Vierailija kirjoitti:
Ne nappiverkkarit ja toppi taustatanssioilla. Karseet
En oo kyllä 90 luvun jälkeen tota comboa nähnyt, silloinkin vaan bomfunk mc'n tanssijoilla xD
Mulla on liikkuva työ, ja olen huomannut, että Suomi jakautuu hyvin voimakkaasti tyylittömään ja tyylikkääseen Suomeen.
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.
Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
Joensuun kahvilassa, olin täysin ylipukeutunut.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....
Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikkuva työ, ja olen huomannut, että Suomi jakautuu hyvin voimakkaasti tyylittömään ja tyylikkääseen Suomeen.
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.
Kesällä villakangastakeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.Kesällä villakangastakeissa?
Viime vuoden kesänä oli viileää, ja Turussa puhaltaa
usein kylmä merituuli. Joten ohuet villakangastakit ovat hyviä.
Keski-Euroopassa ne takit otetaan käyttöön, kun mittari tipahtaa +15.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Ap ei ehkä tätä lue mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää mikä on tämä persoonallinen pukeutuminen hänellä.
Polyesterinaiset. Hienhaju tarttuu tähän matskuun ja myös siihen muoviseen käsilaukkuun. Muovikengät haisevat hielle. Tämä "peitetään" halvoilla "ihanan" hajuisilla pyykin- ja vartalonpesuainella. Päälle ruiskitaan markettihajuvettä ja hiuslakkaa. Likaiset hiukset "pestään" kuivashampoolla ja talin käry lemuaa kymmenen metrin päähän.
Neljät häät-ohjelmassa oli hiljattain pinkkitukkainen, ilmeisen räväkkää ja seksikästä tyyliä tavoitteleva tukeva tytsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamman tuoksu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.
En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.
No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen.
No haloo, ei kai sitä itse haista jos on tottunut. Itse en kyllä tallinhajuisia likaisia vaatteita pitäisi ihmisten ilmoilla, mieluummin vaikka jotkut alesta tai kirppikseltä hommatut normaalit vaatteet, ei siihen mitään kalliita GoreTexejä tarvitse. Tietty jos ulkoilulla tarkoittaa pelkkää lenkillä käyntiä ilman julkisiin sisätiloihin menoa niin sitten eri. Mutta ihmisten ilmoille likaisissa vaatteissa meno ei ole kyllä mikään pelkkä tyylikysymys vaan ihan jo törppöä käytöstäkin.
-Eri
Tuossa lähikaupassa käy yksi mies tallikamppeet päällä eikä kyllä mun nenään haise.
Vierailija kirjoitti:
Tuksumainen tyyli
Tämä.
Aivan liian antavia kaula-aukkoja, legginsejä ilman pitkää paitaa/mekkoa, napapaitoja kaiken kokoisilla ellei kyse ole urheilutapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Opettajatyyli: jennihaukio-kampaus, silmälasit, tunika, legginssit, pitkät helmet/avainnauha kaulassa, jalassa riekerit. Jos laukku, niin tyyliä crossover.
Crossover on auto. Tarkoititko crossbodya? Se ei varsinaisesti ole mikään laukkumalli, siinä on vain pitkä hihna joka menee olan yli. Laukku voi olla malliltaan tai väriltään aivan mitä tahansa, joten minkälainen laukku siis tuohon lookin kuuluu? Kaikki pitkähihnaiset?
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian antavia kaula-aukkoja, legginsejä ilman pitkää paitaa/mekkoa, napapaitoja kaiken kokoisilla ellei kyse ole urheilutapahtumasta.
Juuri noin pukeutuvat naiaet ovat parhaimmistoa!!
Takapuolen pitää näkyä kunnolla asussa kuin asussa! Ohuet läpikuultavat trikoot parhaita. Isot muhkeat peput parhaita ja sellu ei haittaa yhtään vaan on just upea!!
Missä te oikeasti näette nykypäivänä jotain Fiorellaa ja Ed Hardya, eihän niitä ole kukaan käyttänyt ainakaan 10 vuoteen? Tai no itse kyllä näin puoli vuotta sitten jollain syrjäytyneen oloisella naishenkilöllä, jonka oletan saaneen ne jonkun avustusjärjestön kautta.
Itseäni ei haittaa varsinaisesti mikään tyyli, mutta liiallinen täydellisyyden tavoittelu ja ulkonäkökeskeisyys vähän ahdistaa. Tämä nyt on enemmän somejuttua, mutta tuntuu oudolta kun jossain kassajonossa edessä oleva saattaa ottaa kännykän käteen, pistää huulet törölle ja kuvata naamaansa instaan tai johonkin. Ei siinä mitään jos ottaa kaveriselfieitä, mutta tuon tasoinen itsensä korostus ja esille tuonti tapahtui niin nopeasti, että tuntuu kuin olisi tipahtanut vieraaseen kulttuuriin. Ei siitä ole montaakaan vuotta kun oli vähän noloa ottaa itsestään kuva peilin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin naisen joka oli pukeutunut tismalleen samaan oranssin sävyyn päästä varpaisiin.
Sattuiko tämä näkemäsi olento/hahmo liikuskelemaan Lahen pohjoisosien alueella? Itse olen parvekkeelta havainnut useasti tuon huomioväreihin pukeutuneen mystisen liikkujan...
Samalla alueella asun. Lapset on nimenneet tän värimummoksi :)
Usein lilaa tai orassia päästä varpaisiin. Viimeksi yllätyttiin kun olikin mustaa ja punaista!
Mutta tasan tarkkaan vain niitä kahta väriä päästä varpaisiin, hyvin sointuvana yhdistelmänä.
Sokkivärjätty ohut tukka kireällä ponnarilla/nutturalla, ryppyisten silmäpussien päälle vedetyt paksut mustat kajalit, rivi korviksia ja lävistys huulessa tai kulmassa, olkapäässä haalistunut perhonen tai tähti, lyhyt nahkatakki, leggingsit, tekonahkasaapikkaat ja eläinkuviotu tuubihuivi. Ison mahan päällä pienet tissit ja kolmoisleuka.
Toisinsanoen muka nuorekas + 30v röökimuija.