Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Romuluinen, lihava, isokokoinen, isonaamainen/päinen, miehekäs.
Kerrostaen leikatut Farrah hiukset :( Teennäisyys
doktor Kaufman kirjoitti:
Vierastan mustiin pukeutujia.
Samoin.
Hautajaisväri
Aloittaja kysyi vaatteista ja täällä jo puhutaan naamasta?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Heijastinhousut- ja takit arkikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Leuaton, leuka yhdistyy jännästi kaulaan, siihen yhdistettynä ohut koukkunenä ja ohuet huulet ja suu josta näkyy ikenet kun hymyilee
Miiten tämä liittyy tyyliin? Nuohan on sytymälahjana saatuja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
kaksi tulee heti mieleen:
- Värikäs teltta pienellä naisella.
- Legginssit ja piukka paita ihan kenellä tahansa. Nainen näyttää jumppasalille menossa olevalta vaikka pukeutuu näin töissä tai opiskelupaikassa.
Mä pukeudun pääasiassa legginseihin ja pitkähihaiseen tai 3/4-hihaiseen t-paitaan... Koulussa ja töissä. Tosin olen maatalousoppilaitoksessa ja työkseni lypsän lehmiä.
Itse kammoksun alussa mainittua tuksutyyliä.
Oikeastaan ainoa tyyli, joka ei ole kamala, on sellainen kansainvälinen jetset-look. Eli hiukset nutturalla tai muuten kiinni/laitettuna, mielellään isot aurinkolasit, kalliit, tyköistuvat ja peittävät vaatteet. Vaatii toki naiselta erittäin hoikkaa vartaloa toimiakseen. Kaikki, siis aivan kaikki muu on naisilla hirveän näköistä.
M44
-likaiset hampaat
-haisee hielle ja ruuan kärylle
-rasvaiset hiukset
-liikaa meikkiä
-haisee parfyymille
-likaiset ja epäsiistit vaatteet
-2-väriset hiukset
-lihava
-miesmäinen pukeutuminen ja käytös
-lihaksikas nainen
Huppari ja luonnonkiharat hiukset vedetty alas löysälle ponnarille.
paakkuuntunut meikki, esim.ripsiväri kokkareilla, huulet rajattu totaalisesti eri värillä.
Onko täällä kuvailtu jo kaikki mahdolliset pukeutumistyylit? Tunnistan itseni monista kuvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Opettajatyyli: jennihaukio-kampaus, silmälasit, tunika, legginssit, pitkät helmet/avainnauha kaulassa, jalassa riekerit. Jos laukku, niin tyyliä crossover.
Yhyy, olen 53-vuotias opettaja ja pukeudun näin (paitsi legginssien sijasta kapeat farkut) - tähän asti luulin näyttäväni ihan kivalta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lääkäri oli sellainen, että pukeutui aivan kuin olisi ollut jostain lastenohjelmasta. Päällä oli aina mekko tai hame, ja joka vaatekappaleesta roikkui jotain pompuloita tai tupsuja ja niissä oli usein erivärisiä- ja muotoisia taskuja. Takkeja ei käyttänyt lainkaan, riemunkirjavia pontsoja sen sijaan oli joka lähtöön. Ja hiukset oli tietysti polkkapituiset, muuten punaiseksi värjätyt, mutta otsatukassa aina joku erivärinen raita.
Mä kammoan tätä samaa, ja nimitän sitä tarhantäti-lookiksi.
Minäkin kammoan. Gudrun Sjödenin ja Desigualin vaatteita, puisia ja muovisia koruja, El Naturalistan kenkiä...😔
Eniten sattuu silmiin totaalinen tyylittömyys. On vaan heitetty päälle vaatekappaleita, joista ei muidostu minkäänlaista asukokonaisuutta. On vaan ankeaa, tylsää, tyylitöntä, muodotonta ja ruman tai väärän väristä. Esimerkkinä voisi olla vaikka jotkut ruskeat kävelykengät, sellaiset joiden olemassaoloa on edes vaikea käsittää, koska ne eivät anna edes pienintä signaalia siitä, että olisivat jonain vuosikymmenenä saattaneet olla muodissa. Sitten on puettu päälle farkut. Sellaiset halvan siniset farkut. Farkut eivät istu, ne anti-istuvat. Tiedätte kyllä, niitä näkee paljon. Sitten on ehkä joku tuulitakki tai joku muu ulkoilutakki. Se on oranssiin taittavan punainen tai sitten beige. Tosin jos takki on beige niin housutkin ovat yleensä beiget. Takki on suoran mallinen ja se, kuten farkutkaan, ei anna mitään osviittaa siitä, onko vaatteen alla vartalo, johon kuuluu vyötärö tai lantion kaarta, ehkä jopa peppu. Takin ollessa auki, sen alle on puettu kiva paitapusero, jonka pikkuista kukkakuviota ei voinut vastustaa Citymarketissa vuonna 1991. Tällaisen ulkoiluhenkisen värikkään takin kanssa on tietenkin yhdistetty keinonahkainen musta käsilaukku (huom, kiva pari niiden ruskeiden kävelykenkien kanssa). Laukku on kulunut jo, palveleehan se niin kauppareissuilla kuin sukujuhlissa. Kätevää. Tietenkään käsilaukkuun ei mahdu ihan kaikkea, mutta luottolaukkuna onneksi kulkee mukana myös mummon juhlamokkapakkauksista kyhätty kestokassi. Jos on pipo, kuvittele siihen mainoslogo ja jokin väri joka ei varmasti imartele ketään. Pipon alla on harvat hiukset ja vanha permanentti. Ei meikkiä. Asusteena usein mukana myös pienikokoinen, vatsakas, äreän näköinen suomalainen mies.
age is just a number kirjoitti:
Ennen viimeistä lomaa miehen kanssa ei ollut vielä tullut vastaan "tyyliä", jota olisin kanssaihmiselläni kammoksunut silleen ihan aikuisten oikeasti (jokainen pukeutukoon niin kuin parhaaksi näkee). Vaan lomallapa tuli.
Oltiin korkeatasoisen hotellin terassilla lounastamassa, viereiseen pöytään mun taakse (silleen että miehellä oli suora näköala kun istui mua vastapäätä) tuli semmoinen kolmi-nelikymppinen ranskatar syömään lounastaan yläosattomissa. Oltiin naisen kanssa siis ainoat senhetkiset lounastajat, jännä paikanvalinta naisella. Mies vaihtoi paikkaa mun viereen ja totesi että ämmällä viiraa päässä.
Olihan se periaatteessa ihan kaunis nainen, hoikka ja hyvä kroppa eikä naamassakaan valittamista, mutta kamoon, lounaalla tissit paljaana? Ei tainnut olla kaikki muumit laaksossa silläkään.
Henkilökunta ei uskaltanut sanoa mitään (rikas länkkärinainen) mutta huomasin että katselivat vähän vaivautuneen oloisesti kengänkärkiään.
Ja tämä oli siis Turkissa, eikä edes oltu missään turistirysässä, jossa porukka saattaakin ottaa yläosattomissa aurinkoa...
Viime kesänä ihan Suomessa noita yläosattomia tuli useinkin vastaan. Ei niitä kukaan näyttänyt paheksuvan. Miesten maailma jne. Naisille ei kuulu samat oikeudet?
Jotenkin mä olen tosi kiitollinen siitä, että mies on sielultaan yhtä metsäläinen kuin minäkin. Ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa ja pohtia omaa tyylittömyyttään.
Ikenet näkyy hymyillessä, ei kiva
Ei ole kamalampaa kuin tuulessa lepattavat, roikkuvat buldoggi-posket.