Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
mies40+ kirjoitti:
Farkut ja ylipitkä paita joka peittää takapuolen, voi oksennus! Minihameita ja lyhyitä mekkoja ohuissa sukkiksissa tai stay upeissa pyydän!
Mulla on niin iso perse, että farkuissa se näyttää liian härskiltä, jos ei ole paita peittämässä. Useimmiten kyllä pukeudunkin mekkoihin ja hameisiin.
Hei millaiset on fiorellafarkut ja edhardytoppi ? En ihan oikeasti tiedä ja googlesta ei ollut apua.
tryerytryer kirjoitti:
Ei mitään väliä, harvemmin kukaan nainen pukeutuu niin, että kiinnittäisin vaatteisiin mitään huomiota.
Kunhan ei ole sivukaljua, hyhhyh. Se pitäisi sallia vain miehille, koska siitä on kaikki naisellisuus sahattu pois.
Et oo katsellut esim. viikingit sarjaa..
Mustaksi värjätty tukka, vahva rusketus suoraan purkista, mustat rinkulat silmien ympärillä ja yllä pelkkää mustaa, harmaata ja valkoista.
pinkki paituli nalleprintillä lyhyellä tanakalla naisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein mekko päällä. Pitkät hiukset kiinni liinalla. Korkeet kengät. Mekko on kotelomallia lähes aina. Vähän 50' luvun tyyliä. Onko se paha?
50-luvun tyyli on jees. Mutta miksi kotelo?
Sopii arkeen paremmi kun tyllit ja kellot. Pidän myös farkkuja ja paitapaitoja ruudullisia tai hillityllä kukkakuviolla tms. Koitankuitenkin olla olematta yliampuva ikäni 46v takia.
Vierailija kirjoitti:
Tamman tuoksu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.
En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.
No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen.
Kyllä ne muuten haisee! Ja aivan kamalalta! Mä en kestä, kun menen ruokakauppaan ja sitten nämä tallityypit tulee niillä kamalilla vermeillään sinne ruokakauppaan haisemaan. Vois vaihtaa vaatteet ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille noin. Itse en menisi haisevana edes omalle pihalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamman tuoksu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.
En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.
No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen.
Kyllä ne muuten haisee! Ja aivan kamalalta! Mä en kestä, kun menen ruokakauppaan ja sitten nämä tallityypit tulee niillä kamalilla vermeillään sinne ruokakauppaan haisemaan. Vois vaihtaa vaatteet ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille noin. Itse en menisi haisevana edes omalle pihalleni.
Niin, suoraan tallilta tullessa, mutta mä tuuletan mun vaatteeni tallikäyntien jälkeen, mikä auttaa. Käyn kyllä suoraan tallilta kaupassa, koska missä mä ne vaatteet oikein vaihtaisin ja millä ajalla? Voin kyllä harkita vaatteiden vaihtamista siinä vaiheessa, kun ihmiset lopettavat hajusteiden käytön ja hometaloissa asumisen.
Sellainen senjoriitta/mustalaistyyli. Pitkät, pikimustaksi värjätyt, elottomat, kiharat hiukset. Siihen mahdollisimman avonaista, usein olkapäät paljaaksi jättävä carmenpusero. Korkeat korkkarit, joilla ah niin naisellisen hupsusti koikkelehditaan. Tähän liittyy vielä jäätävä käytös muita naisia kohtaan. Sellainen omituinen mustasukkaisuus tyyliin, mun miestäni et vie. Vaikka kukaan ei luuseriukkooaan edes vilkaisisi. Lähiöpubeissa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne nappiverkkarit ja toppi taustatanssioilla. Karseet
'Taustatanssia'. Just.
Muslimityyyli, olkoon millainen hyvänsä huivilla tai väljillä vaatteilka. En pidä ideologiastaan. Samoin äärikristittyjen tyylit joista uskonnollisuus näkyy, vanhoillisjuutalaiset myös. Uskonnot on ahdasmielisiä vanhanaikaisia idiootteja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamman tuoksu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, suoraan tallilta tullessa, mutta mä tuuletan mun vaatteeni tallikäyntien jälkeen, mikä auttaa. Käyn kyllä suoraan tallilta kaupassa, koska missä mä ne vaatteet oikein vaihtaisin ja millä ajalla? Voin kyllä harkita vaatteiden vaihtamista siinä vaiheessa, kun ihmiset lopettavat hajusteiden käytön ja hometaloissa asumisen.
Ei ole tullut mieleesi, että sisäilmaherkistyneelle ne sun tallikamasikin voi olla aika raju hajukokemus! Mä nimittäin olen allergisoitunut hajusteille ja homeelle, joten ne tallilta haisevat rytkyt saa mut voimaan pahoin. Enkä todellakaan halua sekoittaa sitä hajua esim. mun ruokashoppailuun. Ajattelisit muitakin kuin itseäs!
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset housut
Löysät housut
Mummomalliset paidat
Tennarit
TrendilasitNämä siis miehen näkökulmasta aivan hirveää katsottavaa kenen tahansa naisen päällä.
Ok. Avaisitko vähän?
- mikä on mummomallinen paita?
- tarkoitatko kaikenlaisia tennareita, vai tietynlaisia?
- millaiset silmälasit ”kelpaa” (jos ei niiden käyttöä voi välttää)?
Mielenkiinnosta kysyn. N
Monet on maininneet Marimekon, graafisuuden ja tietynlaiset silmälasit. Miksi? Mikä Marimekossa ja graafisuudessa mättää? Selittäkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin naisen joka oli pukeutunut tismalleen samaan oranssin sävyyn päästä varpaisiin.
Mä rakastan näitä yhteen väriin tai sävyyn pukeutujia! Upeita!
Näissä ihmisissä on jotain erikoista (hyvällä tavalla). Eivät ole tavan tallaajia!
Niin sanottu seksikäs tyyli ei sovi kenellekään. Paljastavat asut kertovat poikkeuksetta huonosta mausta.
Kun ei ole mitään tyylitajua. Liikaa kaikkea romua; pinkit muovi korvikset+pinkit helmet kaksin kappalein ja vielä muovinen paksu rannerengas. Tämän lisäksi kauhtuneeksi vaalennettu tukka on tupeetattu palloksi ja laitettu liikaa lakkaa.
Vaatteina trikoo toppi, trikoo housut ja hörsylähame. Kaikki mustaa. Ja tämä kokonaisuus kruunataan toppaliivillä jossa tekoturkiskaulus.
Kenkinä jotkut mauttomuudet ja laukku sellainen halpa rieska.
Sitten kävellä töpötellään huulet tötteröllä kaupungilla ja puhutaan sössöttäen ja lässyttämällä, luullen olevansa hienokin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nappiverkkarit ja toppi taustatanssioilla. Karseet
'Taustatanssia'. Just.
Tanssia on varmaan samanlainen satuolento kuin haltia ja yhdessä toisessa ketjussa esiintynyt vartia.
Opettajatyyli: jennihaukio-kampaus, silmälasit, tunika, legginssit, pitkät helmet/avainnauha kaulassa, jalassa riekerit. Jos laukku, niin tyyliä crossover.
Vaaleanharmaat meleeratut likaiset collarihousut ja -paita sekä pipo sisätiloissa puettuna pullerolle naiselle näyttää karseelta. Eräs ex-työkaveri pukeutui noin toimistoduunissa myös asiakkaita tavatessaan. No omassa firmassaan ei kai osakkaan tarvitse noudattaa minkäänlaista pukeutumiskoodia, vaikka uskottavuus olisikin heikolla tolalla.