Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista tyyliä kammoksut naisilla?

Vierailija
18.09.2018 |

Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen

Kommentit (441)

Vierailija
41/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten humanistihippien väsynyt ja mielikuvitukseton variksenpelätin-hispterlook (näkyvästi esillä yliopistokaupungeissa): Rumat retrolasit, pottakampaus, saastainen kangaskassi olalla, kirkuvan punaista huulipunaa, "boheemeja" Uffin rättejä vaikka muille jakaa. Sitä ollaan niin originellia vastarannankiiskiä että hui.

Vierailija
42/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset, ylipaino ja näkyvät tatuoinnit, kaikki noista totaalinen turnoff miehen näkökulmasta. Samoin hippi/puunhalaaja-look, lyhyet hiukset, maiharit, meikittömyys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"räväkkää"-tyyliä. Siihen kuuluu se vahvasti rsidoitettu kanapersetukka. Kulutetut farkut ja tennarit.

Vierailija
44/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren vihreitä äänestävän ja aavistuksen boheemin (=tuleva kulttuuritantta) perus-univormu: Isot rohkeakuosiset designkaavut, puusta leikatut jännät korvikset mallia pääskynen tai timantti, Minna Parikan kengät, aina viimosen päälle värjätty ja graafisesti leikattu tukka, silmälasit rohkeilla kehyksillä. 

Vierailija
45/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset housut

Löysät housut

Mummomalliset paidat

Tennarit

Trendilasit

Nämä siis miehen näkökulmasta aivan hirveää katsottavaa kenen tahansa naisen päällä.

Näihin kun vielä yhdistää lyhyet ja räväkästi värjätyt hiukset, niin tulee hieman oksennusta suuhun.

Marilyn farkut siis rumat mutta lantiomalli hyvä?

Mikä on Mummomallinen paita?

Vierailija
46/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin tyyli oli yhdellä mielenterveysongelmaisella kaverilla jolla lähes kaikki vaatteet päällä erivärisiä boheemeja prinrtisotkuja eri printeillä. Pitkiä romanian romani hameita kuvioilla ja printeillä,yhdistettynä eri printtiseen huiviin ja siinä välissä joku printtitunika. Pörrökarvahattu kissan korvilla.Hiukset rasvaiset ja päätä myöten. En esteetikkkona kestänyt moista tyyppiä joten ei tunneta enää.

Vierailija
47/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein mekko päällä. Pitkät hiukset kiinni liinalla. Korkeet kengät. Mekko on kotelomallia lähes aina. Vähän 50' luvun tyyliä. Onko se paha?

Vierailija
48/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkini ovat legginsit ja hopparit, näkyvät tatuoinnit, räväkkä ja lyhyt tukka, värjätty yleensä punaiseksi,

tennarit. On surullista, miten huonosti ihmiset nykyään pukeutuvat. Jos saisin aikakoneen ,niin matkustaisin 1950-luvulle.

Vierailija
49/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lävistykset, ylipaino ja näkyvät tatuoinnit, kaikki noista totaalinen turnoff miehen näkökulmasta. Samoin hippi/puunhalaaja-look, lyhyet hiukset, maiharit, meikittömyys..

[Yhden] miehen (=sinun?) näkökulmasta vai yleensäottaen miesten? Jos haluat joskus libidostasi eroon, soita minulle. Löytyy nimittäin kaikki edellämainitut, lyhyet hiukset poislukien.

Hyvin on tosin kelvannut.

Vierailija
50/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein mekko päällä. Pitkät hiukset kiinni liinalla. Korkeet kengät. Mekko on kotelomallia lähes aina. Vähän 50' luvun tyyliä. Onko se paha?

50-luvun tyyli on jees. Mutta miksi kotelo?

Vierailija
51/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on legendaarinen pissistyyli. Liikaa meikkiä ja liian pienet vaatteet, huono ryhti, tiukat lantiofarkut roikkuu lättänän pyllyn päällä niin että stringit näkyy. Rinnoista puolet esillä ja liian pienet rintsikat. Koko kroppa on löysä ja hieman ylipainoa. Siihen päälle ylimielinen käytös, toisessa kädessä siideri ja toisessa tupakka. Ja hirveä huuto angsraaminen. Näkee edelleen Kontulan ostarilla tätä tyyliä.

Vierailija
52/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kätetään niitä Calvin rintaliivejä toppina ihan arkikäytössä töissä ja opiskelupaikassa. 

Vierailija
53/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian värikkäät vaatteet yhdistettynä värikkäisiin hiuksiin kuten yleensä punaiseen.

Liian paljastavat vaatteet yhdistettynä liian vahvaan meikkiin.

Ylipainoisilla liian tiukat ja ihonmyötäiset vaatteet kuten legginsit.

Vierailija
54/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset naisilla, en vaan voi tykätä!

Vierailija
55/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, harvemmin kukaan nainen pukeutuu niin, että kiinnittäisin vaatteisiin mitään huomiota.

Kunhan ei ole sivukaljua, hyhhyh. Se pitäisi sallia vain miehille, koska siitä on kaikki naisellisuus sahattu pois.

Vierailija
56/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamman tuoksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.

En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.

No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen. 

No haloo, ei kai sitä itse haista jos on tottunut. Itse en kyllä tallinhajuisia likaisia vaatteita pitäisi ihmisten ilmoilla, mieluummin vaikka jotkut alesta tai kirppikseltä hommatut normaalit vaatteet, ei siihen mitään kalliita GoreTexejä tarvitse. Tietty jos ulkoilulla tarkoittaa pelkkää lenkillä käyntiä ilman julkisiin sisätiloihin menoa niin sitten eri. Mutta ihmisten ilmoille likaisissa vaatteissa meno ei ole kyllä mikään pelkkä tyylikysymys vaan ihan jo törppöä käytöstäkin.

-Eri

Miten sä sitten selität sen, että mä haistan esim. nuo hanskat? Ja on joitain muitakin vaatekappaleita, joihin ilmeisesti materiaalin puolesta jää se haju, eikä lähde tuulettaessa pois, esim. tuubihuivit? Kuinka mä haistan ne, mutta en takin hajua? Kyllä käyn myös päiväkodissa ulkoiluvaatteillani ja joskus kaupasta (kuten käyn myös tallilta tultua).

Haistat vain voimakkaasti hevoselle haisevat vaatekappaleesi, koska hajuaistisi on turtunut. Kyllä ne kaikki muutkin tallivaatteesi haisevat hevoselle, vaikket itse sitä enää haistakaan.

Vierailija
57/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina niin hauskoja kun tulee hyviä mielikuvia "inhokeista". Tuo lääkäritäti pompuloissa ja pontsoissa on vähän kuin mä! Missähän lienee vaikuttaa mun tyylisiskoni..

Itseäni vähän etoo mm.

- liian pienet rintaliivit pehmeässä naisessa eli kun ne "uppoutuvat" sinne kylkiin ja selkään, ja takapuolella on sitten ne selkätissit

- varvastissit eli liian avoimet ballerinat

- "näen alushoususi" -housut, ei kiitos enää ikinä en halua nähdä. Näitä oli kaikilla yhteen väliin. Pyöräillessä ohi suhahteli vaikka minkä näköistä housua ja vaatekaupan myyjä kyykkäili laatikoita housut loistaen. Itse vedin pidempää paitaa päälle, etteivät omani näkyisi

- kulahtaneet kantapäät avoimissa sandaaleissa

- liian piukat vaatteet, juurikin ne piukat housut ja piukka paita ja piukka neuletakki ja sitten ollaan räjähtämäisillään olevan nakin tai makkaran näköisiä, koosta riippuen

- burläski. anteeksi vain

- fiftari eli timanttitatuointi, rullakampauskiharaotsatukka, bandanna, hihaton paita, sinkunut patellavyö, farkut tai pönkköhame, käsilaukku ja paksu tajunnanräjäyttävä meikki

- kardashian-look. Mahdollisimman kireä ja paljastava, siihen n. 2 cm paksuinen contour-meikki, eleettömät kasvot, nakkihuulet ja hiuslisäkkeet

- hiuslisäkkeet, joita suitaan koko ajan kädellä. Hiuslisäkkeet, jotka näkyvät

- "tyylikäs ruotsalaishenkinen bloggari" look: farkut, korkkarit, valkoinen paita, hieno käsilaukku, takki harteilla, hassu hattu. Kas tässä sipsuttelen mukulakivikadulla dinnerille clutch kädessä

Vierailija
58/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamman tuoksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.

En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.

No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen. 

No haloo, ei kai sitä itse haista jos on tottunut. Itse en kyllä tallinhajuisia likaisia vaatteita pitäisi ihmisten ilmoilla, mieluummin vaikka jotkut alesta tai kirppikseltä hommatut normaalit vaatteet, ei siihen mitään kalliita GoreTexejä tarvitse. Tietty jos ulkoilulla tarkoittaa pelkkää lenkillä käyntiä ilman julkisiin sisätiloihin menoa niin sitten eri. Mutta ihmisten ilmoille likaisissa vaatteissa meno ei ole kyllä mikään pelkkä tyylikysymys vaan ihan jo törppöä käytöstäkin.

-Eri

Miten sä sitten selität sen, että mä haistan esim. nuo hanskat? Ja on joitain muitakin vaatekappaleita, joihin ilmeisesti materiaalin puolesta jää se haju, eikä lähde tuulettaessa pois, esim. tuubihuivit? Kuinka mä haistan ne, mutta en takin hajua? Kyllä käyn myös päiväkodissa ulkoiluvaatteillani ja joskus kaupasta (kuten käyn myös tallilta tultua).

Haistat vain voimakkaasti hevoselle haisevat vaatekappaleesi, koska hajuaistisi on turtunut. Kyllä ne kaikki muutkin tallivaatteesi haisevat hevoselle, vaikket itse sitä enää haistakaan.

Ei se voi mitenkään mennä noin, sori vaan.

Vierailija
59/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT, instatyrkky, kirjastohiiri-lettipää, kierrätysvassarirastapäätyyli, en-välitä-tyylistä-ostan-mitä-prismasta-saa, mummotyyli.

Vierailija
60/441 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja ylipitkä paita joka peittää takapuolen, voi oksennus! Minihameita ja lyhyitä mekkoja ohuissa sukkiksissa tai stay upeissa pyydän!