Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka, paituli, legginsit ja crocsit.
Miksi ihmeessä Jannika B:kin oli pilannut hiuksensa Kouvola/Julmia Juoninen -värjäyksellä?
Karvat on kynitty pois ja täytetty iho tatskoilla. Sitten nilkkavarvassukat ja pakara-trikoot
Treenitrikoot vaikka kropasta näkee ettei olla lenkkeilty kuin korkeintaan lähimpään mäkkäriin ja vielä nahkatakin kanssa.
Irokeesi, rastat tms yli nelikymppisillä. Ja tuohon päälle pari lävistyskorut, violetti huulipuna, nahkatakki sekä maiharit.
Sielusi saattaa olla punkkarin, mutta naamasi isoäidin, joten aikuistu!
Leveät liian lyhyet mammahousut ja siihen joku ruma täti pusero ka karmee lierihattu kruunaa koko hirveyden.
Sivusiili, altakalju. Vuodesta toiseen.
Ylikireä korkea ponnari, palkki microblading kulmat, ripsienpidennykset niin paksut, että ei näe edes silmiä. Tatuointeja kädet täynnä.
Kaikista kamalin on nuorten naisten instabimbotyyli: pitkät hiuslisäkkeet, liian pitkät kynnet, liian pitkät kestoripset, liian palkkimaiset kulmakarvat, liian isot rinnat, liian iso perse ja liikaa GONTOURIA.
Oon superonnellinen siitä, että oon onnistunut kasvattamaan kolme naisen alkua, joilla on tosi kiva oma tyyli ja oman arvontunto ettei tarvi mennä massan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kamalin on nuorten naisten instabimbotyyli: pitkät hiuslisäkkeet, liian pitkät kynnet, liian pitkät kestoripset, liian palkkimaiset kulmakarvat, liian isot rinnat, liian iso perse ja liikaa GONTOURIA.
Oon superonnellinen siitä, että oon onnistunut kasvattamaan kolme naisen alkua, joilla on tosi kiva oma tyyli ja oman arvontunto ettei tarvi mennä massan mukana.
Ja tähän vielä noille tytsyille tyytymätön perusilme - ihan kuin olisi sitruunan palanen suussa.
Sinulle,joka et pidä naisten lyhyistä hiuksista.Kävisikö täysin kalju sinulle? Nyt olisi tarjolla.Syystä,kun syöpähoidot vei minun vyötäisille asti ulottuvat paksut hiukseni
Vierailija kirjoitti:
Kamalin tyyli oli yhdellä mielenterveysongelmaisella kaverilla jolla lähes kaikki vaatteet päällä erivärisiä boheemeja prinrtisotkuja eri printeillä. Pitkiä romanian romani hameita kuvioilla ja printeillä,yhdistettynä eri printtiseen huiviin ja siinä välissä joku printtitunika. Pörrökarvahattu kissan korvilla.Hiukset rasvaiset ja päätä myöten. En esteetikkkona kestänyt moista tyyppiä joten ei tunneta enää.
Tästä viestistä paistaa katkeruus. Eikö kaverisi hyppinyt pillisi mukaan vaan osoitti omaa tahtoaan? Monesti ihminen joka hokee olevansa esteetikko on kaikkea muuta kuin esteetikko. Oot varmaan olevinaan joku uniikki lumihiutale, vaikka maku samanlainen kuin kaikilla muilla.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttölook eli saparot, lyijykynän paksuiset letit rusetteineen ja alushameella pönkätty "rimssuramssuhame" n. 60-vuotiaalla tukevalla vihaisen näköisellä tädillä. Värinä yleensä oranssi tai joku muu kirkas väri. Ei jatkoon.
Monta tällaista on tullut vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin naisen joka oli pukeutunut tismalleen samaan oranssin sävyyn päästä varpaisiin.
Se olin minä 80- luvulla. Oli vielä oranssit isot korvarenkaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin naisen joka oli pukeutunut tismalleen samaan oranssin sävyyn päästä varpaisiin.
Se olin minä 80- luvulla. Oli vielä oranssit isot korvarenkaatkin.
Minä olen vieläkin tällainen, mutta minulla kaikki on tomaatinpunaista, silmälasit ja korutkin. Rakastan punaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että burleski-tyyli on näin epäsuosittua.
Burleski-tyylin pukeutumista päinvastoin saisi näkyä enemmänkin! Ylipäänsä naisellisuutta tyylikkäästi toteutettuna.
tyylikäs naisellisuus ja burleski eivät ole samoja asioita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalin tyyli oli yhdellä mielenterveysongelmaisella kaverilla jolla lähes kaikki vaatteet päällä erivärisiä boheemeja prinrtisotkuja eri printeillä. Pitkiä romanian romani hameita kuvioilla ja printeillä,yhdistettynä eri printtiseen huiviin ja siinä välissä joku printtitunika. Pörrökarvahattu kissan korvilla.Hiukset rasvaiset ja päätä myöten. En esteetikkkona kestänyt moista tyyppiä joten ei tunneta enää.
Tästä viestistä paistaa katkeruus. Eikö kaverisi hyppinyt pillisi mukaan vaan osoitti omaa tahtoaan? Monesti ihminen joka hokee olevansa esteetikko on kaikkea muuta kuin esteetikko. Oot varmaan olevinaan joku uniikki lumihiutale, vaikka maku samanlainen kuin kaikilla muilla.
Sä nyt projisoit.
Eri
Mielummin tallin aromit kuin joku kammottava hajuste!
Kyllä sen päällepäin näkee, että ihminen on liikunnallinen ja vaatteet siksi likaiset. Pää pystyssä vain tallivaatteissa ruokakauppaan.
Pikkutyttölook eli saparot, lyijykynän paksuiset letit rusetteineen ja alushameella pönkätty "rimssuramssuhame" n. 60-vuotiaalla tukevalla vihaisen näköisellä tädillä. Värinä yleensä oranssi tai joku muu kirkas väri. Ei jatkoon.