Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin seksiäänet ärsyttää

unteton.kylpijä
18.09.2018 |

Satuittiinkin muuttamaan 70-luvulla rakennettuun Luhtitaloon. Yläkerrassa kuten naapurissakin asuvat opiskelijatytöt. Äänieristykset hanurista joten kaikki, ihan kaikki kuuluu seinien läpi.Etenkin kylpyhuoneessa missä äänet kuuluvat ilmeisesti vesiputkia pitkin. Olen sattumoisin usein yöllä kylvyssä kun ravintolat menevätkiinni.Sanoin la ja su aamuina.Ja juuri silloin jompi kumpi tai molemmat naapuristani alkavat harrastamaan äänekästä seksiä. Elokuun alussa oli suorastaan painajaismaista kuunnella kun naapurin opiskelijaa joku pani suihkussa ihan seinä takana. Joka työntö ja huokailu kuului läpi. Siinä menivät kylpymisen fiilikset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt pysyy terveinä ja notkeina, kun vähän voimistelevat.

Vierailija
2/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. vanha piika kateellisena kun nuoret likat saa jötikkää sisää kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa naapurit valittaa, mutta hajusta.

-ap

Vierailija
4/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

unteton.kylpijä kirjoitti:

Satuittiinkin muuttamaan 70-luvulla rakennettuun Luhtitaloon. Yläkerrassa kuten naapurissakin asuvat opiskelijatytöt. Äänieristykset hanurista joten kaikki, ihan kaikki kuuluu seinien läpi.Etenkin kylpyhuoneessa missä äänet kuuluvat ilmeisesti vesiputkia pitkin. Olen sattumoisin usein yöllä kylvyssä kun ravintolat menevätkiinni.Sanoin la ja su aamuina.Ja juuri silloin jompi kumpi tai molemmat naapuristani alkavat harrastamaan äänekästä seksiä. Elokuun alussa oli suorastaan painajaismaista kuunnella kun naapurin opiskelijaa joku pani suihkussa ihan seinä takana. Joka työntö ja huokailu kuului läpi. Siinä menivät kylpymisen fiilikset.

Onhan se harmillista kun seinän takan naidaan ja nautitaan, eikä voi muuta kun kuunnella, 

Vierailija
5/9 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä pitäis mitään ääntä kuulua.

Vierailija
6/9 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silloin tällöin kuuluu luontoääniä, niin se on hauskaa ja jopa hieman kiihottaakin, mutta sitten kun niitä kuuluu joka ilta ja yö, niin jossain kohtaa se alkaa ärsyttää. Meillä oli joskus seinänaapurina nuoripari, jotka sekä riitelivät että panivat usein ja äänekkäästi. Huutamisen, tavaroiden heittelyn ja kiljumisen/karjahteluiden lisäksi vielä sänky hakkasi seinää. Tosi kiva herätä klo 3.30 useampana arkiyönä viikossa näihin ääniin.. Onneks muuttivat sitten pois. Elämisen äänet kuuluvat kerrostaloasumiseen, mutta rajansa niilläkin on.

M40

Vierailija
7/9 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin, voisiko sanoa perverssi, että mua kiihottaa tuo. Joskus pakko tumputtaa kun naapurit jyystää. M35

Vierailija
8/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuunnella ja runkata samalla.t:kundi 44v

Vierailija
9/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa kateudesta joskus päähän, joskus kuitenkin äidyn jopa tyydyttämään itteä kuunnellessa.