*TOUKOtouhojen perhantai*
Aloitin nyt tän kun ei tainnu olla vielä kukaan kerenny...
Joo oli se vika lääkäri.Kaikki oli ihan OK.Mitään selvää en tosin ultrasta saanu kun oli vauva kuitenki jo niin iso.Tässäpä mittoja:
Paino oli 2600kg, syntymäpainox veikkas 3400kg
Verenpaine ihan missä sattuu...Yleensä mulla 130/70 Nyt oli 150/90...
Pissa puhdas
Ja hyvin mahtuu kuulema vaikka isompikin lapsi tulemaan :) Oli siis ihan oikeella kohalla vauva, ei tosin vielä laskeutunu.
Kohdunkaulaa oli 2 cm jäljellä ja paikat kiinni.
Sellasia! Ens vklla on sit neuvola taasen, palaillaan sit uudestaan. Toivotaan että tuo verenpaine ei nyt rupee reistaamaan....
Onx se nyt normaalia kun minuu ei oo vielä (varmaan) kertaakaan supistellu?
Muzzukka ja masunen rv 36+2
Kommentit (23)
kirjoitettiin taas ristiin. ite oli 2+ puolel kun sinä tulit sieltä tänne... =)
ulkona todellakin hieno sää. nyt kattomaan jääkiekkoa, jos vaikka jännitäis sen verran et vauva tulis ulos yksiöstään. heh..kunhan ei jää finaali kattomatta. samaa koskee euroviisuja. voikaa hyvin!
my_selene ja neiti rv 36+4
Meillä on sitten netti kiinni, kun ukko vaihto liittymää... Hyvin paljon mahollista, ettei aukeekkaan ennen vauvan syntymää. Nyt tulin pikasesti porukoilla käymään...
Mullakin eilen neuvola:
Painoaei ollu tullu yhtåään!! Jeee!
Verenpaineet 90/58
pissa puhdas
Nyt on vauva laskeutunu jo niin alas, että liitoskivut on löytäny tänkin mamman. Ja eilen illalla oli kipeitä supistuksia, mutta loppu sitten kun kävin nukkumaan. Hiukka alkaa olla jo malttamaton olo... Ilmottauduin ditten kerhon kevätretkellekkin :) Se on 1.6, että siihen mennessä toivottavasti pikku heebo malttaa syntyä. Kuinhan sitä saa juosta korkeesaaressa kun mukana neljä tenavaa :D No hauskaa siitä tulee.
Mutta nyt saunaan! Voikaa hyvin!
Nalluri ja ötö 37+6
Emmille isot onnittelut pikkuneidistä!!!!!!! =)
Me ollaan oltu ihan koko päivä ulkona, on niin ihana ilma ettei viitsi paljon sisällä istua. Oon haravoinu kaiken mahdollisen supistusten toivossa ;)
Viimeyönä alkoi taas menkkajomotus ja supistukset just samaan aikaan kuin toissayönäkin. Toivottavasti tämä mun rehkiminen jotain saa aikaan.....
Enpä jouda tän enempää turisemaan, tulin vaan ilmoittamaan että kokonaisina vielä ollaan =)
Kristiina rv 38+2