Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen Yövuoro takana ja voi pe**e

Ex-työtön
18.09.2018 |

Aloitin vuorotyöt pitkän työttömyysuhan jälkeen. Duunissa paljon yötyötä ja ajattelin että selviän siitä helposti ja kätevästi saa isomman palkan vähemmillä tunneilla.
Eka Yövuoro takana ja voi Moro vaan.... Yö itsessään sujui hyvin. Nukahdin kotona helposti kunnes tunnin päästä heräsin, kävin vessassa ja aivan järkyttävä pistävä sydänkipu. Meni ohi ja nukahdin uudestaan, pari-kolme tuntia nukuin ja heräsin jäätävään päänsärkyyn.
Perjantaina olisi seuraava Yövuoro, valmiiksi jo alkoi ahdistaa.
Oon vielä koeajalla. Iso yritys kyllä jolla paljon toimipisteitä, pitäis varmaan kysellä oisko muuta työtä tarjolla. En vaan millään haluaisi tehdä iltavuoroa. Haluaisin arkityön... Aamuvuoroja ma-pe...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita yötöitä niin paljon, että voit totuttaa unirytmisi niitä ajatellen, vai onko työajoissa kuitenkin sen verran vaihtelua, että joudut elämään koko ajan sekavalla unirytmillä? Minä tekisin varmaan mieluummin pelkkää yötyötä (jonkin tietyn ajanjakson verran) kuin menisin töihin tosi vaihtelevin ajoin. Minulle esim. aikaiset aamuherätykset on kidutusta (seurauksena pahoinvointia ja päänsärkyä), mutta varmaan niihinkin voi teoriassa tottua, jos pitäisi herätä aikaisin säännöllisesti eikä välillä lipsuisi vanhoihin tapoihin.

Vierailija
2/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa listassa Mulla on pelkkää yötä. Jotenkin tuli nyt olo että en selviä niistä mitenkään. Olo on kuin olis pahempiakin krapula....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Seuraavassa listassa Mulla on pelkkää yötä. Jotenkin tuli nyt olo että en selviä niistä mitenkään. Olo on kuin olis pahempiakin krapula....

Selviää kyllä kun tottuu. Melatoniinia vaikka avuksi alkuun että saa nukuttua.

Vierailija
4/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet tehnyt vasta yhden vuoron... Ihan se ja sama, olisko se millainen, varmaan olisit samoilla fiiliksillä. Oletko aiemminkin antanut heti periksi, yrittämättä juurikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä