Nyt, työttömät, aloitetaan ryhtiliike!
Kukaan ei enää suostu ilmaistöihin! Ei millään nimikkeellä! Ollaan kaikki mukana ja pysytään lujina. Ainoa keino saada orjuutus ja kyykytykset loppumaan.
Levittäkää sanaa. Kapina alkoi NYT!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Sinipersukokkarit puoluetoimistoillaan aktivoituivat taas. Oikein uljas taktiikka tuo, että yritetään muka-asiallisina väittää vastapuolta tyhmäksi. Taisi iskeä taas paniikki.
Työttömät ja kaikki järkevät ihmiset, pysytään kapinassa. Levitetään tätä viestiä kaikkialla. Ei ilmaisia töitä!
Älä sinä kuule persuja tähän paskaporukkaan liitä, persut eivät ole tällä hetkellä edes hallituksessa - sen sijaan jätit keput mainitsematta hallituspuolueena kokonaan sinä kettu kepulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin aion ruuhkauttaa joka ainoan avoinna olevan lääkärin paikan ja haen kaikkiin mahdollisiin paikkoihin mihin ei oma pätevyyteni riitä. Haenpa työpaikkoihin ja olen aktiivinen!
Uutisissa luki että tuosta saat karenssin jos näkyy ettei hae oman tason työpaikkoja. Mitä jos ei ole mitä hakea, tuleeko karenssi?? Aktiivimalli kakkosessa.
Työllistymissuunnitelmaan kirjataan, että pitääkö hakea 0,1,2,3 vai 4 paikkaa kuussa riippuen työttömän taustasta ja alueen työllistymismahdollisuuksista. Ja sitten ne tarkastetaan. Eniten tätä vastustavat takuulla te-toimiston työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää suostu ilmaistöihin! Ei millään nimikkeellä! Ollaan kaikki mukana ja pysytään lujina. Ainoa keino saada orjuutus ja kyykytykset loppumaan.
Levittäkää sanaa. Kapina alkoi NYT!
Olen töissä, mutta annan täyden tukeni!
Minä myös.
T. Pienyrittäjä
VVVVV Työttömät ja kaikki järkevät ihmiset, pysytään kapinassa. Levitetään tätä viestiä kaikkialla. Ei ilmaisia töitä!VVVVV
BBBBB Miksi et pidä työttömiä järkevinä ihmisinä?BBBBB
Eihän tuossa niin sanota - hän tarkoittaa, että työttömät ja kaikki muutkin ajattelevat ihmiset, jotka haluavat pitää työttömien puolta. Näin minä tuon ainakin käsitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin aion ruuhkauttaa joka ainoan avoinna olevan lääkärin paikan ja haen kaikkiin mahdollisiin paikkoihin mihin ei oma pätevyyteni riitä. Haenpa työpaikkoihin ja olen aktiivinen!
Uutisissa luki että tuosta saat karenssin jos näkyy ettei hae oman tason työpaikkoja. Mitä jos ei ole mitä hakea, tuleeko karenssi?? Aktiivimalli kakkosessa.
Vaalit tulossa - jääkö orjamalli 2. jäihin?
Vai saako mahdollisimman suurella härskiydellä ja köyhien vihaamisella nykyään ääniä???
Vierailija kirjoitti:
I'm in.
Voisi myös tehdä ketjun firmoista ym.puljuista, jotka käyttävät työttömiä orjina.
Minä tiedän ainakin yhden, Biolan. Pakkasin kanankakkaa ja kukkapuikkoja pitkän aikaa.
Kaikkia yrityksiä voisi boikotoida, jotka käyttää työttömiä hyväksi.
Ainakin Vantaan kaupunki käyttää orjatyövoimaa keittiöissään!
Vierailija kirjoitti:
VVVVV Työttömät ja kaikki järkevät ihmiset, pysytään kapinassa. Levitetään tätä viestiä kaikkialla. Ei ilmaisia töitä!VVVVV
BBBBB Miksi et pidä työttömiä järkevinä ihmisinä?BBBBB
Eihän tuossa niin sanota - hän tarkoittaa, että työttömät ja kaikki muutkin ajattelevat ihmiset, jotka haluavat pitää työttömien puolta. Näin minä tuon ainakin käsitin.
Ei sano. Ajatuksillesi en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm in.
Voisi myös tehdä ketjun firmoista ym.puljuista, jotka käyttävät työttömiä orjina.
Minä tiedän ainakin yhden, Biolan. Pakkasin kanankakkaa ja kukkapuikkoja pitkän aikaa.
Kaikkia yrityksiä voisi boikotoida, jotka käyttää työttömiä hyväksi.Ainakin Vantaan kaupunki käyttää orjatyövoimaa keittiöissään!
Kaikki kunnat käyttävät työttömiä hyväkseen.
Moni toiminta pyörii täysin orjatyövoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeusasiamies viime viikolla antoi ohjeistuksen, että kuntouttavaan työtoimintaan ei saa määrätä terveitä, työkuntoisia työttömiä, kunnan sakkomaksujen tai työttömyyden keston vuoksi. Nämä 9/€ orjatyöt ovat laittomia. Pitäkää pintanne työttömät, älkää alistuko!
"Apulaisoikeusasiamies (AOA) Pasi Pölönen toteaa, että sopivien julkisten työvoimapalvelujen puute ei ole riittävä peruste ohjata henkilö kuntouttavaan työtoimintaan. Myöskään se seikka, että työttömyys tai työmarkkinatuen maksaminen on jatkunut pitkään ei oikeuta päättelemään, että henkilöllä olisi työ- ja toimintakyvyn asettamia rajoituksia. Jos henkilö on työttömyysetuuden menettämisen uhalla velvoitettu osallistumaan kuntouttavaan työtoimintaan vastoin palvelutarvettaan, työtoimintaan ohjaamisessa on kysymys hyvän hallinnon oikeusperiaatteiden (tarkoitussidonnaisuuden periaate ja objektiviteettiperiaate) vastaisesta menettelystä.
AOA on lisäksi kiinnittänyt huomiota aktivointisuunnitelman tekemistä ja sisältöä koskeviin säännöksiin. Aktivointisuunnitelmiin ei oltu kirjattu kaikkia lain edellyttämiä asioita."
https://www.oikeusasiamies.fi/fi/-/apulaisoikeusasiamies-polonen-arvost…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette kirjoille 10 eri vuokrafirmaan ja haette rakennusalan töitä .
Onnea! Saitte työpaikan parissa päivässä.
Onko viisikymppisille ikänsä toimistotöissä olleille naisille kovakin kysyntä raksoilla?
Entäs melkein kuuskymppisillä vastaavilla?
Ei näytä löytyvän nelikymppiselle ainakaan mitään vuokrafirmoista.
Kerran pääsin haastatteluun, mutta se tyssäsi siihen että mulla oli parempi koulutus kuin osastopäälliköllä.
Ei unohdeta tätä! Ei suostuta ilmaistöihin! Ja muistetaan pitää nämä asiat julkisuudessa.
Apkin heräs. Hopihopi työnhakuun!
Mitä sillä voitatte, jos itse hakeudutte orjatöihin ja käyttäydytte noin?