Nyt, työttömät, aloitetaan ryhtiliike!
Kukaan ei enää suostu ilmaistöihin! Ei millään nimikkeellä! Ollaan kaikki mukana ja pysytään lujina. Ainoa keino saada orjuutus ja kyykytykset loppumaan.
Levittäkää sanaa. Kapina alkoi NYT!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette kirjoille 10 eri vuokrafirmaan ja haette rakennusalan töitä .
Onnea! Saitte työpaikan parissa päivässä.
Onko viisikymppisille ikänsä toimistotöissä olleille naisille kovakin kysyntä raksoilla?
Entäs melkein kuuskymppisillä vastaavilla?
Lähes 40 vuotta työhistoriaa takana ja silti vielä melkein 6 vuotta "lusittavana" työkkärinilkkien ja sipilöiden pihdeissä.
T: Sama.
Kauan tätä on odotettukin, mutta tarpeeksi kauan kun hallitus kyykyttää, niin alkaa kansalla mitta täyttymään. Sipiläkin jäi sairastamaan, kun sote kaatui ja kannatus on nollassa. HYVÄ!
.
Ap voisi muuttaa johonkin toiseen maahan keuhkoamaan. Suomessa halutaan opiskella ja päästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitten kukaan enää valmistu ammattiin, jos ei saa mennä ilmaistöihin eli mikä järki tässä? Saattaa Suomi tilaan, missä oltiin ennen sota-aikaa?
Aloittaja puhui työttömistä, ei opiskeluihin liittyvästä harjoittelusta, jossa siinäkin on kyllä arveluttavia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi alkaa olla sisällissodan partaalla? Olen itse täysin työttömien ja muuten vaan kyykytettyjen puolella ja jos muutosta haluamme, ei se äänestäminen auta. Kansan pitää mennä kadulle ja mellakoida just niin kauan että hallitus muuttaa asenteita ja aletaan oikeasti ajamaan KANSAN etua!!
Miksi emme mene kadulle? Miksi me odotamme, että joku typerä ay-liike, joka ajaa vain omaa valtaansa, järjestää mielenosoitukset? Missä aktiiviset, verkostoituneet kapinahaluiset ihmiset ovat?
Jonkun pitäisi ihan tosissaan ottaa ohjat omiin käsiinsä ja saada kansa liikkeelle, yhtenäisenä. Suoraan eduskuntatalon eteen mellakoimaan. Ei auta että ollaan siellä yksi päivä, vaan teltat mukaan ja leiriydytään just niin kauan että viralliset päätökset muuttuvat ja tulevat sellaisena missä ajetaan meidän etuja. Ei yritysten etuja. Kansa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi alkaa olla sisällissodan partaalla? Olen itse täysin työttömien ja muuten vaan kyykytettyjen puolella ja jos muutosta haluamme, ei se äänestäminen auta. Kansan pitää mennä kadulle ja mellakoida just niin kauan että hallitus muuttaa asenteita ja aletaan oikeasti ajamaan KANSAN etua!!
Samaa mieltä.
Muistakaamme myös lehdenjakajien jatkuvat, toistuvat, törkeät palkanalet.
Jotka vaiennettiin täysin median toimesta (heh miksiköhän paperilehdet eivät haluneet kertoa...)Nyt ylityökielto team ym menossa. Tästä lähtee kansan kapina.
Sipilän Kikyttämisen takia palkat alentuneet meillä 4 tonnia vuodessa!!!
Vierailija kirjoitti:
Aseet jaetaan työväentalolla!!
Sinne ei ole työttömillä pummeilla mitään asiaa!
t. työläinen
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi muuttaa johonkin toiseen maahan keuhkoamaan. Suomessa halutaan opiskella ja päästä töihin.
Jotta niistä opiskeluista on hyötyä, ja sinulle ja meille muille on työpaikkoja , tarvitaan AP:n kaltaisia ihmisiä ajamaan köyhien ja työttömien asiaa eteenpäin. Muutoin suomessa ei ole työtä, ja meitä jopa opiskelluitakin aktivoidaan nälkäpalkalla tekemään ilmaistöitä yrityksille. Sitäkö sä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme mene kadulle? Miksi me odotamme, että joku typerä ay-liike, joka ajaa vain omaa valtaansa, järjestää mielenosoitukset? Missä aktiiviset, verkostoituneet kapinahaluiset ihmiset ovat?
Jonkun pitäisi ihan tosissaan ottaa ohjat omiin käsiinsä ja saada kansa liikkeelle, yhtenäisenä. Suoraan eduskuntatalon eteen mellakoimaan. Ei auta että ollaan siellä yksi päivä, vaan teltat mukaan ja leiriydytään just niin kauan että viralliset päätökset muuttuvat ja tulevat sellaisena missä ajetaan meidän etuja. Ei yritysten etuja. Kansa ensin.
Mitä idiootteja! Kuntouttavaa työtoimintaa ei järjestetä yrityksissä! Opiskelijat tarvitsevat myös kokemusta aidosta työympäristöstä, joka voi olla yritys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta niistä opiskeluista on hyötyä, ja sinulle ja meille muille on työpaikkoja , tarvitaan AP:n kaltaisia ihmisiä ajamaan köyhien ja työttömien asiaa eteenpäin. Muutoin suomessa ei ole työtä, ja meitä jopa opiskelluitakin aktivoidaan nälkäpalkalla tekemään ilmaistöitä yrityksille. Sitäkö sä haluat?
Miksi valehtelet vai oletko vaan tyh mä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette kirjoille 10 eri vuokrafirmaan ja haette rakennusalan töitä .
Onnea! Saitte työpaikan parissa päivässä.
Olisikin noin helppoa.
On se. Kokeile.
Siis jos oikeasti töitä haluat. Aika moni ei oikeasti haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä idiootteja! Kuntouttavaa työtoimintaa ei järjestetä yrityksissä! Opiskelijat tarvitsevat myös kokemusta aidosta työympäristöstä, joka voi olla yritys!
Kuka puhui pelkästään kuntouttavasta työtoiminnasta? Aktiivimallikin iskee kaikkiin ja yritykset ottavat orjatyöstä ilonirti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat lampaita - ihan kun juutalaisetkin.
Ei meistä kai ole tappelijoiksi, "liian" rauhanomaisia olemme.
Ryssääkin vastaakin mentiin hampaat irvessä, ei olisi tappaminen yhtään huvittanut, mutta pakko oli - joko he tai me.
Vai ollaanko jo siinä pisteessä, että joko he tai me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui pelkästään kuntouttavasta työtoiminnasta? Aktiivimallikin iskee kaikkiin ja yritykset ottavat orjatyöstä ilonirti.
Yritusten pitää maksaa palkka, kun ottavat ihmisiä töihin. Vsi onko orjatyötä matalapalkka, esim alle ktmpin tunti?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä juttu nyt on?
Uusi kapina! Työttömät eivät enää suostu ilmaistöihin! Levitä sanaa kaikkialla netissä, kaduilla, oikeastaan voisi levitellä jotain julisteitakin.
Voi, kun viitsisitte ottaa asioista selvää, ennenkuin alatte keuhkoamaan 🤔
En ole työtön, mutta ymmärrä teitä täysin. Oikeasti menkää sinne ilmaistöihin ja trollatkaa ihan kunnolla - jos ei työstä makseta palkaa niin ei voi paljon odottaa. Sormi suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä juttu nyt on?
Uusi kapina! Työttömät eivät enää suostu ilmaistöihin! Levitä sanaa kaikkialla netissä, kaduilla, oikeastaan voisi levitellä jotain julisteitakin.
Mihin ilmaistöihin? Onko tulossa joku uusi aktiivimalli?
Eihän sitten kukaan enää valmistu ammattiin, jos ei saa mennä ilmaistöihin eli mikä järki tässä? Saattaa Suomi tilaan, missä oltiin ennen sota-aikaa?