Miten lapsi on yhtään vähemmän haluttu jos äiti ei halua kuin jos isä ei halua?
Jos mies haluaa lapsen ja nainen ei niin nainen saa tappaa "toivomattoman" lapsen, mutta jos nainen haluaa ja mies ei niin sitten lapsi saa elää. Miksi naisen sana on painavampi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin on enemmän lapsensa hylänneitä isiä kuin äitejä, tämä kysymys on turha.
Miksi yksilöiden tekojen perusteella pitäisi leimata puolet väestöstä?
Ihan yhtä haluttu tai ei-toivottu se lapsi on molemmissa tapauksissa. Koska raskaus sijaitsee naisen kehossa eikä miehen, niin on ihan ilmeistä että naisella on raskauden jatkumiseen enemmän sananvaltaa kuin miehellä. Sikiön oikeudet vs. äidin oikeudet ovatkin sitten monimutkaisempi asia siihen koko aborttivääntö perustuukin. En osaa sanoa mihin suuntaan asenneilmapiiri ja lainsäädäntö ovat menossa, mutta siitä olen aika lailla varma, ettei isän vaatimukset tule ylittämään äidin itsemääräämisoikeutta. Jos abortti kielletään niin se kielletään kaikilta, ja niin kauan kuin se on laillinen se on kaikkien saatavilla (tietyin edellytyksin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ja synnytys sekä synnytyksestä toipuminen vie vuoden, se ei ole helppoa aikaa.
Kuolleista ei nouse koskaan.
Aivan totta, synnytykseen kuolee Suomessakin naisia vaikka täällä on hyvin turvallista synnyttää.
Synnytykseen kuolee vain murto-osa synnyttäjistä, mutta abortti onnistuu lähes aina. Enemmän ihmisiä täällä olisi jos abortteja ei tehtäisi, mutta jos voidaan osoittaa, että äidin henki on vaarassa niin sitten se on ok.
Jos sinä olet Suomen syntyvyydestä huolissasi, niin sinun pitää etsiä lapsia haluava nainen ja tehdä niitä lapsia. Kunhan olet kunnollinen ja osallistut täysillä perhe-elämään, niin onnistuu.
Olen nainen ja minulla on lapsia. Syntyvyyttä enemmän kiinnostaa, ettei ihmisiä tapeta.
No sittenhän sinun on vielä helpompi lisätä Suomen väkilukua. Parhaana vuotena ehdit saada kaksi uutta lasta maailmaan. Ajattele siltä kantilta, että jokaista abortoitua lasta kohti sinä teet uuden. Värvää vielä sukulaisesi mukaan talkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ja synnytys sekä synnytyksestä toipuminen vie vuoden, se ei ole helppoa aikaa.
Kuolleista ei nouse koskaan.
Aivan totta, synnytykseen kuolee Suomessakin naisia vaikka täällä on hyvin turvallista synnyttää.
Synnytykseen kuolee vain murto-osa synnyttäjistä, mutta abortti onnistuu lähes aina. Enemmän ihmisiä täällä olisi jos abortteja ei tehtäisi, mutta jos voidaan osoittaa, että äidin henki on vaarassa niin sitten se on ok.
Jos sinä olet Suomen syntyvyydestä huolissasi, niin sinun pitää etsiä lapsia haluava nainen ja tehdä niitä lapsia. Kunhan olet kunnollinen ja osallistut täysillä perhe-elämään, niin onnistuu.
Olen nainen ja minulla on lapsia. Syntyvyyttä enemmän kiinnostaa, ettei ihmisiä tapeta.
No sittenhän sinun on vielä helpompi lisätä Suomen väkilukua. Parhaana vuotena ehdit saada kaksi uutta lasta maailmaan. Ajattele siltä kantilta, että jokaista abortoitua lasta kohti sinä teet uuden. Värvää vielä sukulaisesi mukaan talkoisiin.
Yksi syntyvä ihminen ei korvaa kuollutta. Muutenhan wtc-iskut olisi voinut unohtaa parin tunnin päästä, kun kuolleiden tilalle oli jo syntynyt uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa lapsen ja nainen ei niin nainen saa tappaa "toivomattoman" lapsen, mutta jos nainen haluaa ja mies ei niin sitten lapsi saa elää. Miksi naisen sana on painavampi?
Se joka lasta kantaa, päättää. Jos nainen ei lasta halua hänen ei tarvitse sitä kantaa ja synnyttää.
Kuinka typerä sinä olet?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka lasta kantaa, päättää. Jos nainen ei lasta halua hänen ei tarvitse sitä kantaa ja synnyttää.
Et vastannut kysymykseen. Laki sanoo noin, mutta miksi lain pitäisi olla tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Laki sanoo noin, mutta miksi lain pitäisi olla tällainen?
Koska ei voida lähteä viemään ihmisoikeuksia perustuen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen lain haluaisit kirjoittaa?