Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa viihtyviä naisia?

Vierailija
17.09.2018 |

Olen harkinnut siirtymistä parisuhdemarkkinoille, mutta kumppanin suhteen minulla on muutama kriteeri mikä arvelluttaa. Tahtoisin naisen jonka kanssa retkeillä, ja liikkua luonnossa. Venelyä, mökkeilyä ja telttailemista ym. Tunnen paljon naisia, mutta yksikään heistä ei viihdy luonnossa satunnaisia kävelyretkiä pidempää. Ikää saisi olla noin 25-40. Olenko etsimässä harvinaisuutta?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn luonnossa, mutta luontoilen koiran kanssa, koska miehet ovat ikävää seuraa.

Vierailija
2/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn luonnossa, mutta yksin on tylsä mennä pidemmille reissuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn! Luonnossa liikkuminen ja oleilu on parasta. Mökkeily, veneily, vaellukset.. Harmi vaan, olen jo varattu.

Vierailija
4/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monia naisia kiinnostaa. Minuakin mutta aikaa olisi korkeintaan parin viikon välein. Ehkä useimpia tekokynsinaisia ei saa metsään.

Vierailija
5/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn luonnossa, mutta luontoilen koiran kanssa, koska miehet ovat ikävää seuraa.

Varmaankin parempi niin. Ap

Vierailija
6/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn luonnossa. Metsässä on kiva kävellä koiran kanssa, tehdä nuotio ja katsella tähtiä, kokkailla, yöpyä, ja ainakin kesäisin harrastaa seksiäkin.

Mut olen liian vanha, 44v.

Vierailija
7/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn luonnossa, mökkeilen, sienestän, uin, soutelen järvellä... mutta olen 52 v. ja naimisissa.

Vierailija
8/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille on tarjolla paljon erilaista luononläheistä seuratoimintaa esim. Aikuisten partio. Melontakurssin suoritettuaan voi liittyä melontaseuraan, jotka järjestää paljon eripituisia retkiä.  Tai Skrinnareihin, jotka tekee luisteluretkiä luonnonjäillä. Suomen Ladun jäsenenä pääset mukaan vaikka minkälaiseen toimintaan. Niissä tapaa aina uusia mielenkiintoisia ihmisiä, ja johonkuhun voi jopa tutustua paremminkin... Ainakin enimmäkseen kaikilla on kivaa.

Vierailija
9/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn luonnossa paremmin kuin "ihmistenilmoilla". Omistan askeettisen mökin (ei sähköä, juoksevaa vettä jne.), jossa vietän paljon aikaa. Käyn kalastamassa, telttailen saarissa ja retkeilen kansallispuistoissa. Nyt suurinosa ulkoilu ajasta menee luonnollisesti sienestyksen ja marjastuksen parissa.

N30

Vierailija
10/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia naisia on, joita luonto kiinnostaa vapaalla tai ihan työnkin puolesta.

T. Biologi

Vierailija
11/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö kaipaamasi nainen jostain luontoon liittyvästä harrasporukasta tai tapahtumasta? Randomisti baarissa tjsp voi olla aika vaikea löytää kuvailemasi kaltaista.

Vierailija
12/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko se nainen jonka näin noin kk sitten? Haisit 50m päähän kun et ollut käynyt suihkussa viikkoon ja kun ohitin sinut koirani kanssa niin pysähdyit polun reunaan nököttämään ja katsoit vihaisena maahan?

Koirasi räkytti epävarmasti eli peilasi sinun energiaasi.

Tuliko sinulle parempi mieli kun pääsit vähän netissä trollaamaan?

Vierailija
13/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viihdyn luonnossa. Metsässä on kiva kävellä koiran kanssa, tehdä nuotio ja katsella tähtiä, kokkailla, yöpyä, ja ainakin kesäisin harrastaa seksiäkin.

Mut olen liian vanha, 44v.

Voisitko kuvitella olevasi metsässä 28v miehen kanssa?

Vierailija
14/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn luonnossa, vaellan ja sienestän. Ulospäin ei arvaisi, meikkaan ja tykkään mekoista ja korkkareista (paitsi metsässä tietty rymyvermeet).

Oon naimisissa luonnosta tykkäävän miehen kanssa.

Vierailija
15/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko se nainen jonka näin noin kk sitten? Haisit 50m päähän kun et ollut käynyt suihkussa viikkoon ja kun ohitin sinut koirani kanssa niin pysähdyit polun reunaan nököttämään ja katsoit vihaisena maahan?

Tuliko sinulle parempi mieli kun pääsit vähän netissä trollaamaan?

En trollannut. Tosi juttu!

Vierailija
16/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koira räkytys eroaa, jos se räkytys on epävarmaa tai varmaa? Millainen mun energia on, kun koirani haukkuu tai siis räkyttää?

Vierailija
17/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja kaikki tuon tyypin naiset, koska ottajia noille löytyy valtavasti.

Vierailija
18/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Luonnossa liikkuminen/patikoiminen on elinehto (sienestys, marjastus, telttailu, kalastus, laavuilu viikonloppuisin) muun liikunnan ohessa (puolimaratonharjoittelu, sali, uinti). En pelkää liata itseäni ja parasta on herätä laavulta koleaan, kauniiseen aamuun kohentamaan notski liekeille ja laittaa wanhat kunnon nokipannukahvit.

N27

Vierailija
19/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet? Haluatko lapsia?

Vierailija
20/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koira räkytys eroaa, jos se räkytys on epävarmaa tai varmaa? Millainen mun energia on, kun koirani haukkuu tai siis räkyttää?

Et taida olla kovin taitava lukemaan ihmisen tai eläimen kehonkieltä? No mä annan sulle esimerkin.

Lähistölläni asuu mies jolla on iso koulutettu koira. Tämä mies kävelee itsevarmasti ja hänen koiransakin tallustelee eteenpäin itsevarmasti. Kun he näkevät meidän tulevan koira saattaa haukahtaa pari kertaa ilmaan eli ilmoittelee, että me tulemme täältä, mutta se haukkuminen jää siihen ja ohitus tapahtuu normaalisti.

Sitten on epävarma nainen joka tököttää vihaisena polun reunassa kun tulemme ohi. Hän on vihainen, koska on antanut paskiais miesten käyttää häntä hyväksi. Hän syyttää siitä myös minua tuntematonta miestä, koska olen mies. Koira aistii pelokkaan ja vihaisen emäntänsä energian ja menettää kontrollin haukkuen ja raivoten kontrolloimattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän